[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Da ble det 8 egg ut[emoji3] legen mente dette var helt perfekt, håper han har rett[emoji847] det gokk veldig greit under uttaket, så nå er det bare å vente på tlf i morgen, for å høre hvordan det går[emoji33] er nervøs for resultatet kjenner jeg[emoji57] innsett er planlagt på mandag

Grattis med flott fangst!

Ble 9 egg ut her. Så er veldig fornøyd så langt. Vi får ikke tlf før innsett på mandag bortsett fra hvis det går helt galt. Så her er " no news good news" frem til da.

Kjekt for dere som får tlf. Her må vi bare holde ut.

Keep us posted da Frk 79. Veldig spent på å høre hvordan det går.
Krysser fingrene for deg. Disse dagene nå er nervepirrende. Nå er det ikke lenger opp til oss før innsett. Og etter, er det vel ikke så mye vi kan gjøre heller bortsett fra å leve sunt, ta medisinene, vitaminene og forsøke å glede oss over å være rugere.
 
Da er vi oppdatert :) 4 er av god kvalitet, 1 henger såvidt med og 1 er uaktuell...så da får vi håpe at minst 1 overlever til tirsdagen :)

4 av god kvalitet fra 6 befruktede er jo kjempeflott!!! Bare mistet ett så langt da.
Håper dere får 4 blastoer da.

Her vet vi ingenting, vi fomler i mørket og håper på å se lyset snart...:joyful:.
 
4 av god kvalitet fra 6 befruktede er jo kjempeflott!!! Bare mistet ett så langt da.
Håper dere får 4 blastoer da.

Her vet vi ingenting, vi fomler i mørket og håper på å se lyset snart...:joyful:.

Ja, 4 blastoer hadde vært noe ;) sist hadde vi vel 5 gode på dag to, og endte iallfall opp med 2 blastoer!

Det er jo helt ulidelig da!! Rart de ikke ringer iallfall en gang?! Jeg har stor tro på god fangst for deg :) nyt helga og SOL!!
 
Ja, 4 blastoer hadde vært noe ;) sist hadde vi vel 5 gode på dag to, og endte iallfall opp med 2 blastoer!

Det er jo helt ulidelig da!! Rart de ikke ringer iallfall en gang?! Jeg har stor tro på god fangst for deg :) nyt helga og SOL!!

Skjønner at de ikke ringer. Det er ekstra arbeid som egentlig ikke er nødvendig når man skal på innsett noen dager senere. Jeg syns de er veldig vennlige og profesjonelle på St.Olavs selv om det er litt samlebåndsfølelse. Tenk at de kan holde køene nede og hjelpe flere raskere. 4 ukers venting på poliklinisk behandling er virkelig bra!!!

For oss ivf-ere som ikke har tid å miste, er det kjempebra med så kort kø i det offentlige. Da må vi tåle å ofre noe av den personlige servicen tenker jeg.

Håper ikke Norge ender opp med å bli sånn som store deler av USA , at det bare er de med penger og dyre,gode forsikringer som kan få hjelp.
 
Grattis med flott fangst!

Ble 9 egg ut her. Så er veldig fornøyd så langt. Vi får ikke tlf før innsett på mandag bortsett fra hvis det går helt galt. Så her er " no news good news" frem til da.

Kjekt for dere som får tlf. Her må vi bare holde ut.

Keep us posted da Frk 79. Veldig spent på å høre hvordan det går.
Krysser fingrene for deg. Disse dagene nå er nervepirrende. Nå er det ikke lenger opp til oss før innsett. Og etter, er det vel ikke så mye vi kan gjøre heller bortsett fra å leve sunt, ta medisinene, vitaminene og forsøke å glede oss over å være rugere.
Jo takk De ringte i dag. 7 hadde blitt befruktet, 4 delte seg normalt og dyrkes videre. Kjenner jeg blir nervøs
Åh det er jo ikke gøy å gå rundt å vente, får håpe eggene dine klarer seg godt. Er jo fint lite vi kan gjøre nå, annet enn å krysse fingrene og håpe på det bedte
 
Takk... det gjør ikke vondt, men etter mye gråt her hjemme innså jeg at jeg klarer det ikke. Mannen måtte gjøre det. Gikk tilslutt fint, et kvarter brukte jeg...
Det vanskeligste er likevel kanskje at jeg har en familie som ikke kan forstå at jeg vil gjøre dette. Og jeg blir 41 etter sommeren. Da er det ikke så lett å finne motivasjonen.
Men jeg er sikker på at alt er bedre i morgen[emoji173]️
Fantastisk å ha forumet her iallefall! Ikke så mange andre som forstår noe av dette..

Går det bedre med sprøytene nå?
 
Ahh, måtte våre 4 klare seg fint videre nå :) krysser alt som krysses kan!!
Da har vi fått oppdatering. 1!! Egg har delt seg som det skulle de amdre tre henger etter, men det var fortsatt en sjangs for at de bare var litt treige;) får jo håpe d, men nå er jeg litt redd her jeg sitter!
 
Da har vi fått oppdatering. 1!! Egg har delt seg som det skulle de amdre tre henger etter, men det var fortsatt en sjangs for at de bare var litt treige;) får jo håpe d, men nå er jeg litt redd her jeg sitter!

Uff da :( Får håpe de bare er litt treige! Men det er 1 som fortsatt henger helt med da, det er positivt!!
Vi fikk tlf i dag, 7 av 9 er befruktet. Så får vi se hvor mange som fortsatt er med til tirsdag. Utrolig nervepirrende greier vi må igjennom jenter!
 
Uff da :( Får håpe de bare er litt treige! Men det er 1 som fortsatt henger helt med da, det er positivt!!
Vi fikk tlf i dag, 7 av 9 er befruktet. Så får vi se hvor mange som fortsatt er med til tirsdag. Utrolig nervepirrende greier vi må igjennom jenter!
Ja vi får håpe de bare er litt treige og at det blir satt inn et helt perfekt i morgen ja det er nervepirrende, og jeg gleder meg til å ha det overstått! Vi får krysse fingrene for alle eggs våre
 
Ja vi får håpe de bare er litt treige og at det blir satt inn et helt perfekt i morgen ja det er nervepirrende, og jeg gleder meg til å ha det overstått! Vi får krysse fingrene for alle eggs våre

Lykke til med innsett i morgen! [emoji16]
 
Back
Topp