Skjønner at de ikke ringer. Det er ekstra arbeid som egentlig ikke er nødvendig når man skal på innsett noen dager senere. Jeg syns de er veldig vennlige og profesjonelle på St.Olavs selv om det er litt samlebåndsfølelse. Tenk at de kan holde køene nede og hjelpe flere raskere. 4 ukers venting på poliklinisk behandling er virkelig bra!!!
For oss ivf-ere som ikke har tid å miste, er det kjempebra med så kort kø i det offentlige. Da må vi tåle å ofre noe av den personlige servicen tenker jeg.
Håper ikke Norge ender opp med å bli sånn som store deler av USA , at det bare er de med penger og dyre,gode forsikringer som kan få hjelp.
Jeg syntes det var veldig kjekt at de ringte meg hver gang for å fortelle hvordan det stod til. Da man under mine forsøk tok ut 10-15 egg, men satt igjen med ett ved befruktning som man satset på ville dele seg. De var flere ganger svært usikre på om det ville bli innsett. Litt kjedelig er det å få den telefonen, kan jeg si. De som har fantastisk eggkvalitet kan prise seg lykkelig for det.