[emoji259] Mai 2017 [emoji259]

Kontroll i morra, sprøytestart på onsdag[emoji1316] hvor har ukene blitt av..? [emoji16]

Lykke til[emoji5] ingen ting som er bedre i dette gamet enn at ukene går fort[emoji3][emoji3]
 
Å nei, så ekstremt typisk!!! Håper virkelig de har noe på lager ja...sånt er det største mareritt. lykke ti i jakten :)

Ja! Men det ordner seg! Ringte til apoteket og fikk lagt av orgalutran. Nå kan jeg slappe av og hente det i ettermiddag :)
 
Lykke til alle som skal på kontroll i morgen :happy:.

Er så spent på alt! Jeg vet jo hva jeg skal gjennom siden jeg har vært til uttak to gg før, men sannheten er at det er like spennende hver gang :joyful:.

Verste ventetiden er mellom uttak og innsett + 2WW, syns jeg ( ikke andre verdenskrig da, men 2 - week-wait :hilarious:....for de som er nye :cat: ). Det er denne tiden som snegler seg av gårde i min ivf-verden og sikkert nok for mange flere.

Jeg bruker skru opp livslysten og forsøke finne på ting som får meg til å le i rugetiden. En spire vil vel feste seg da, ikke sant ?!:joyful::joyful::joyful:.
 
Lykke til alle som skal på kontroll i morgen :happy:.

Er så spent på alt! Jeg vet jo hva jeg skal gjennom siden jeg har vært til uttak to gg før, men sannheten er at det er like spennende hver gang :joyful:.

Verste ventetiden er mellom uttak og innsett + 2WW, syns jeg ( ikke andre verdenskrig da, men 2 - week-wait :hilarious:....for de som er nye :cat: ). Det er denne tiden som snegler seg av gårde i min ivf-verden og sikkert nok for mange flere.

Jeg bruker skru opp livslysten og forsøke finne på ting som får meg til å le i rugetiden. En spire vil vel feste seg da, ikke sant ?!:joyful::joyful::joyful:.

Jeg tenkte 2ww- 2. Verdenskrig, enda jeg vet det er 2-week wait [emoji23] sprayhodet er helt tilstede [emoji23][emoji23][emoji23] en god latter her hvertfall [emoji23]
 
Jeg skal til ul denne uken, og har vært helt åpen og ærlig med min leder på jobb. Hun spurte om jeg kunne få legeerklæring for dette (har lang reisevei og kommer til å bruke en dag)- men jeg kunne vel bare tatt en egenerklæring?
Noen som har erfaring med dette?
 
Jeg skal til ul denne uken, og har vært helt åpen og ærlig med min leder på jobb. Hun spurte om jeg kunne få legeerklæring for dette (har lang reisevei og kommer til å bruke en dag)- men jeg kunne vel bare tatt en egenerklæring?
Noen som har erfaring med dette?

Du kan få legeerklæring der hvor du går [emoji5]
 
Jeg skal start på sprøyter fredag, men fikk ikke time/ultralyd for å se hvis alt er i orden etter spray. Er det normal?! Hører til OUS.
 
Ul unnagjort før sprøytestart i morra.. var inne i 3 min, han målte ikke hinna engang, fordi den så så fin ut og eggs var helt perfekte sa godeste dr E. I Porsgrunn [emoji23] sprøytestart i morra, ul neste fredag [emoji1316]
 
Jeg skal start på sprøyter fredag, men fikk ikke time/ultralyd for å se hvis alt er i orden etter spray. Er det normal?! Hører til OUS.
Jeg skal heller ikke inn på ultralyd før sprøytestart [emoji5]
Min første ultralyd blir ikke før sprøytedag nr.10!
 
Åssen gikk kontrollen i dag?

Her blir det uttak torsdag :) spent på antallet denne gangen. Det er veldig ulik str, men er vel 6-8 fine follikler. Så da settes ovitrelle kl 22 :)

Joda va litt ulike i str hos meg også, men håper de minste vokser litt til fredag, så blir det vel noen å ta av. 6-10 stk hos meg tror jeg er veldig spent på antallet denne gangen jeg også, må ikke ha så mange, men skulle gjærne hatt noen på frys[emoji847] sånn i tilfelle[emoji3] ovitrlle onsdags kveld og innsett på mandag er planen... jeg grugleder meg!

Å selvfølgelig blir det uttak fredag[emoji3]
 
Last edited:
Back
Topp