Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 299467 18dpo 4+4.
I dag skal jeg ta ny HCG test. Er så spent, redd og nervøs for resultatet. Håper virkelig at stigningen er bra Tok ny graviditetstest i dag og den så fin ut.
Vis vedlegget 299467 18dpo 4+4.
I dag skal jeg ta ny HCG test. Er så spent, redd og nervøs for resultatet. Håper virkelig at stigningen er bra Tok ny graviditetstest i dag og den så fin ut.
Tusen takkHer er det definitivt stigning! Masse lykke til
Håper detDet ser helt perfekt ut
Ja, vet at det ikke alltid stemmer med 48 timers doblings tid. Hjelper å lese ulike solskinnshistorierIkke legg all din lit til hcg stigningen!
Etter å ha søkt på det O' store internett etter sikre tegn, trodde jeg at TUL med bankende hjerte og at flott hcg dobling var det som skulle gi meg tryggheten, men den gang ei!
Ei ivfprøvevenninne fikk godt over 72 timer doblingstid på tidlig hcg testing og avskrev hele graviditeten som nok en abort, hun fødte ei frisk jente.
For ikke å snakke om ei som er her enda, som hadde laaaav hcg på 14 dpo, var noe rundt bare 40, hun også fikk et friskt barn.
Prøve- og testetiden her inne, med både egen og andres erfaring har lært meg at vi må bare gå gjennom første trimester ( som oftest) og krysse fingrene, for man kan ikke få noe sikkert svar før tiden har løpt.
Når det er sagt, så tror jeg at hcg doblingen din er kjempefin! Det er jeg nesten 100% sikker på!
Ja, det er så godt å seFine tester og fin hcg
Ja, det er veldig deiligHerlig
Ja, det er så deilig at jeg endelig får så få fine tester som jeg har sett at så mange andre har fått God helg til deg ogsåÅh, så hyggelig å lese at du får så flotte resultater!! Dette ser veldig, veldig bra ut. Ønsker deg en strålende helg!!!
Åh, ja det er så deilig at det er så fin stigning Krysser alt jo har for at den blir med helt til februarNyyyydelige verdier og stigning, dette går jo bare helt supert! Denne har SÅ tenkt seg helt til februar den