Emilie’s dagbok ❤️

Hurra for den første av mange milepæler overstått!♥️

Gratulerer med fem uker!
Den trøttheten kan være fullstendig lammende, bra legen kunne hjelpe til :)

E709D22B-39AB-45C4-A543-A55BD6A6FCCE.jpeg
5+3 ❤️
Aller siste test ❤️ Nå som jeg har fått CB digital 3+ for første gang i mitt liv kan jeg si meg fornøyd med testingen. :)

Nyyydelig❤️

Lekkert!

Helt nydelig testrekke altså :Heartred Gleder meg til du skal på TUL, for dette kommer til å gå så fint! Hvordan er formen da?

Kjempe flotte tester :D

Me 2 ❤️❤️❤️
Ja, de er kjempefine :) :Heartred
:Heartred:Heartred:Heartred
Hurra!! Da er det TUL next.
Når er det? :)
Skal til gyn på onsdag (en årlig sjekk jeg har) og håper da at de kan se noe :Heartpink:smiley-angelic001 Ellers så skal jeg på TUL på sykehuset den 20.juni.
❤️❤️❤️
Helt nydelig testrekke altså :Heartred Gleder meg til du skal på TUL, for dette kommer til å gå så fint! Hvordan er formen da?
Ja, den er fin ❤️❤️❤️. grugleder meg til TUL.. er så redd for at det er MA eller no:nailbiting: formen er grei. har mye vondt i hodet (migrene), ømme bryst og litt stikninger innimellom. Hvordan går det med deg?
Deilig å være ferdig med testene :D
ja, det er det :) Må jo stoppe en gang :p
Kjempe flotte tester :D
Ja, de er fine❤️❤️❤️ Aldri hatt så fine før :happy:

6+0 :Heartred
Deilig å være i ny uke :) Så langt har jeg bare kommet en gang før, i desember 2015. Husker det som det var i går. Jeg hadde sånn troa på at alt kom til å gå bra, men på nyttårsaften begynte jeg å spotte.. Så sitter jeg her 3 1/2 år senere og er livredd for å miste, livredd for å glede meg over graviditeten, enda det ikke er noe som tyder på at ting er gått galt inni der..! Jeg er rett og slett blitt litt skada i løpet av årene.
Av symptomer har jeg: ømme bryst, murringer/strekninger, hodeverk/migrene, pittelitt kvalme og trøtthet.
På onsdag skal vi til gyn og forhåpentligvis se et hjerte banke:Heartred Jeg er livredd, pissnervøs og utrolig spent.

:mumum
HATER at tiden går så sakte..
HATER at ting er så usikkert...
HATER at jeg ikke gleder meg mer over graviditeten....

Gratulerer så mye med 6 uker! Disse ukene er SÅ tøffe, selv om alt virker bra så har man jo så mye dritt i bagasjen og vet alt for godt hvor vanskelig det blir om man må begynne forfra igjen.. Håper dette blir uka hvor vi begge får se babyene våre for første gang :Heartred Masse lykke til på onsdag!!

Gratulerer så mye med 6 uker:Heartred Håper du klare glede deg over graviditeten etter TUL eller 12 uker!
Masse lykke til på onsdag:happy:

Gratulerer med 6 uker! Skjønner så godt de tankene dine, men det skal gå bra hele veien nå, selv om det er vanskelig å se det for seg. Lykke til i morgen!

Back
Topp