Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Alt for lenge siden sist, men jeg har ikke hatt tilgang på brukeren min på lenge og har ikke det samme behovet for dagboka lenger nå som drømmen har gått i oppfyllelse og jeg har blitt mamma. Tenkte likevel at det var på tide med en oppdatering:
lille H har blitt hele to år stor og er svært aktiv. Han storkoser seg i bhg, snakker stadig mer, elsker traktor, trailer og tog. Til tross for hjertefeilen går det utrolig bra med han. Han hadde to store åpne hjerteoperasjoner innen han var 1 år og disse har vært svært vellykket. Han skal ha en operasjon til når han er litt eldre/tyngre, men nå går det kjempebra med ham.
I fjor vår fant vi ut at vi ville starte med søskenforsøk og i starten på august reiste jeg til St. Petersburg og fikk satt inn et embryo. Jeg hadde stor tro på at jeg ville bli gravid med dette embryoet også ettersom det gikk så bra med H, men jeg testet negativt etter en uke Dette gjorde at jeg fikk en knekk og starten på høsten ble tung. Vi bestemte oss (eller jeg tryglet og ba mannen) for å dra en gang til og sette inn et nytt embryo i høstferien. Denne gangen lyktes vi og jeg er nå 24+3 Det har vært et tøft svangerskap psykisk fordi jeg har traumer fra prøveperioden og fra forrige svangerskap. Fosteret er blitt testet grundig og vi har fått god oppfølging. Det ser helt friskt ut og det er ingen tegn på hjertefeil. Selv om jeg fortsatt er redd for at noe skal gå galt, har jeg nå endelig begynt å nyte og glede meg over graviditeten Tenk at H skal bli storebror i juli og at jeg skal bli tobarnsmamma. Det hadde jeg virkelig ikke trodd for 4 år siden.