Emilie’s dagbok ❤️

En tråd i 'Dagbøker' startet av Emilie89, 31 Jan 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. valla Flørter med forumet

Veldig heldig mini som får dere til mamma og pappa :Heartred La resten av graviditeten bli magisk, håper du får nyte litt og :love7

2. Dizzy Forelsket i forumet Assistert-jentene

Du/dere er så tøffe! Og for en uendelig vanskelig beskjed å få, heldigvis for ny kontroll og gode prognoser :Heartbigred

3. Sitrus. Gift med forumet Assistert-jentene

Må bare skrive til deg her også. Jeg er så lettet over å høre at dere tross alt fikk bedre nyheter til slutt :Heartred Dere er knalltøffe og jeg beundrer dere for at dere har klart å stå stødige gjennom disse forferdelige dagene! Nå håper jeg at dere får nyte graviditeten og kose dere litt i tida framover:Heartred Dette SKAL gå bra!!

4. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Har ikke vært i dagboka di før, men ble sendt inn hit av en kommentar i en annen dagbok.
    Gratulerer så mye med en ønsket skatt på vei!

Leit det har vært så mye motgang og at dere fremdeles har mye foran dere.

Lykke til med alt. Håper du kan få kose deg med svangerskapet også og at alt kan gå «på skinner» videre

5. Ønskeross2 Forelsket i forumet Assistert-jentene

Jeg tror ikke jeg har kommentert i dagboken din tidligere, men har lest litt oppgjennom. For en reise dere har hatt, og fortsetter å ha. :Heartred

Vet ikke om du kan bruke dette til noe, men fikk bare lyst til å fortelle at jeg har en tidligere god kolllega som fikk vite at hun bar et barn med alvorlig hjertefeil etter IVF. Det var noen runder med vanskelige tanker, tøffe tak, operasjoner og sykehusopphold under svangerskap, spedbarnstid og i barnehageårene. Men jeg må si at det har vært så flott å se hvordan de har holdt fast ved gledene hele veien, og det HAR virkelig vært (og er) mye glede i livene deres! Barnet deres har fortsatt noen ekstra tilpasningsbehov, men er et flott skolebarn i dag og de lever et helt vanlig liv med alt det innebærer av opp- og nedturer. Og de er nok ekstra flinke til å ta vare på oppturene. Det er helt vanvittig urettferdig at noen må gå gjennom noe sånt, men jeg imponeres stadig over hvor sterke vi mennesker kan være når det drar seg til.

Du har sikkert googlet deg frem til foreningen allerede, men jeg vet de har hatt stor hjelp av Foreningen for hjertesyke barn, og hun engasjerer seg også i foreningen i dag. Dere kan jo vurdere om dere vil ta kontakt der og kanskje komme i kontakt med noen som har stått i noe lignende. :Heartred

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Chipotle Forelsket i forumet Marsboere 2020

Fint å høre fra deg :Heartpink For et umenneskelig valg å skulle ta. Så glad for at prognosene fra Riksen var gode. Jeg er helt sikker på at dere har tatt riktig valg, og at det er en liten fighter i magen din:love7 Er veldig spent på kjønn nå, så håper ikke du holder oss på pinebenken altfor lenge :D

7. lillespøn Elsker forumet

Takk for at du deler dette med oss❤️ Denne lille babyen kommer til å bli så høyt elsket!

8. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Hvordan går det med deg? :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  9. Ønskerseg Elsker forumet Junibarna 2019

Innom å legger igjen spor og håper det går bra med deg:Heartred tenker på dere:Heartred

10. ♡ Moonshade ♡ Forumet er livet Vi som prøver :) Assistert-jentene

God klem til deg ❤️

11. Mille32 Glad i forumet Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Sender deg en klem :Heartredtenker mye på dere og håper dere har det bra.

12. ♡ Moonshade ♡ Forumet er livet Vi som prøver :) Assistert-jentene

Hvordan går det med dere? :Heartred:Heartred

Del denne siden