Emilie’s dagbok ❤️

Veldig heldig mini som får dere til mamma og pappa :Heartred La resten av graviditeten bli magisk, håper du får nyte litt og :love7
 
Du/dere er så tøffe! Og for en uendelig vanskelig beskjed å få, heldigvis for ny kontroll og gode prognoser :Heartbigred
 
Må bare skrive til deg her også. Jeg er så lettet over å høre at dere tross alt fikk bedre nyheter til slutt :Heartred Dere er knalltøffe og jeg beundrer dere for at dere har klart å stå stødige gjennom disse forferdelige dagene! Nå håper jeg at dere får nyte graviditeten og kose dere litt i tida framover:Heartred Dette SKAL gå bra!!
 
Har ikke vært i dagboka di før, men ble sendt inn hit av en kommentar i en annen dagbok.
Gratulerer så mye med en ønsket skatt på vei!

Leit det har vært så mye motgang og at dere fremdeles har mye foran dere.

Lykke til med alt. Håper du kan få kose deg med svangerskapet også og at alt kan gå «på skinner» videre
 
Jeg tror ikke jeg har kommentert i dagboken din tidligere, men har lest litt oppgjennom. For en reise dere har hatt, og fortsetter å ha. :Heartred

Vet ikke om du kan bruke dette til noe, men fikk bare lyst til å fortelle at jeg har en tidligere god kolllega som fikk vite at hun bar et barn med alvorlig hjertefeil etter IVF. Det var noen runder med vanskelige tanker, tøffe tak, operasjoner og sykehusopphold under svangerskap, spedbarnstid og i barnehageårene. Men jeg må si at det har vært så flott å se hvordan de har holdt fast ved gledene hele veien, og det HAR virkelig vært (og er) mye glede i livene deres! Barnet deres har fortsatt noen ekstra tilpasningsbehov, men er et flott skolebarn i dag og de lever et helt vanlig liv med alt det innebærer av opp- og nedturer. Og de er nok ekstra flinke til å ta vare på oppturene. Det er helt vanvittig urettferdig at noen må gå gjennom noe sånt, men jeg imponeres stadig over hvor sterke vi mennesker kan være når det drar seg til.

Du har sikkert googlet deg frem til foreningen allerede, men jeg vet de har hatt stor hjelp av Foreningen for hjertesyke barn, og hun engasjerer seg også i foreningen i dag. Dere kan jo vurdere om dere vil ta kontakt der og kanskje komme i kontakt med noen som har stått i noe lignende. :Heartred
 
Fint å høre fra deg :Heartpink For et umenneskelig valg å skulle ta. Så glad for at prognosene fra Riksen var gode. Jeg er helt sikker på at dere har tatt riktig valg, og at det er en liten fighter i magen din:love7 Er veldig spent på kjønn nå, så håper ikke du holder oss på pinebenken altfor lenge :D
 
God klem til deg ❤️
 
Hvordan går det med dere? :Heartred:Heartred
 
Stor klem til deg! Du/dere er jaggu tøffe og det barnet er kjempe heldig som kommer til dere❤️
Tusen takk for det, Mator ❤️
Veldig heldig mini som får dere til mamma og pappa :Heartred La resten av graviditeten bli magisk, håper du får nyte litt og :love7
Tusen takk for gode ord ❤️ Vi er veldig heldige som får mini også ❤️
Du/dere er så tøffe! Og for en uendelig vanskelig beskjed å få, heldigvis for ny kontroll og gode prognoser :Heartbigred
❤️❤️❤️
Må bare skrive til deg her også. Jeg er så lettet over å høre at dere tross alt fikk bedre nyheter til slutt :Heartred Dere er knalltøffe og jeg beundrer dere for at dere har klart å stå stødige gjennom disse forferdelige dagene! Nå håper jeg at dere får nyte graviditeten og kose dere litt i tida framover:Heartred Dette SKAL gå bra!!
Tusen takk for det, Sitrus!❤️❤️❤️ Ja, dette skal gå bra! Vi har virkelig møtt nok motgang! Uendelig lenge siden jeg har vært aktiv her inne.. Hvordan går det med deg? ❤️Må inn å kikke i dagboka di etterpå nå.
Har ikke vært i dagboka di før, men ble sendt inn hit av en kommentar i en annen dagbok.
Gratulerer så mye med en ønsket skatt på vei!

Leit det har vært så mye motgang og at dere fremdeles har mye foran dere.

Lykke til med alt. Håper du kan få kose deg med svangerskapet også og at alt kan gå «på skinner» videre
Takk for det ❤️❤️❤️ Ja, det har vært i overkant mye motgang, men nå skal vi kun ha medvind videre og alt av fødsel og operasjoner skal gå på skinner ❤️
Jeg tror ikke jeg har kommentert i dagboken din tidligere, men har lest litt oppgjennom. For en reise dere har hatt, og fortsetter å ha. :Heartred

Vet ikke om du kan bruke dette til noe, men fikk bare lyst til å fortelle at jeg har en tidligere god kolllega som fikk vite at hun bar et barn med alvorlig hjertefeil etter IVF. Det var noen runder med vanskelige tanker, tøffe tak, operasjoner og sykehusopphold under svangerskap, spedbarnstid og i barnehageårene. Men jeg må si at det har vært så flott å se hvordan de har holdt fast ved gledene hele veien, og det HAR virkelig vært (og er) mye glede i livene deres! Barnet deres har fortsatt noen ekstra tilpasningsbehov, men er et flott skolebarn i dag og de lever et helt vanlig liv med alt det innebærer av opp- og nedturer. Og de er nok ekstra flinke til å ta vare på oppturene. Det er helt vanvittig urettferdig at noen må gå gjennom noe sånt, men jeg imponeres stadig over hvor sterke vi mennesker kan være når det drar seg til.

Du har sikkert googlet deg frem til foreningen allerede, men jeg vet de har hatt stor hjelp av Foreningen for hjertesyke barn, og hun engasjerer seg også i foreningen i dag. Dere kan jo vurdere om dere vil ta kontakt der og kanskje komme i kontakt med noen som har stått i noe lignende. :Heartred
Tusen takk for en god solskinnshistorie ❤️ Slike er alltid gode å lese. Ja, vi har lest om foreningen og vi tenker å melde oss inn i den når barnet blir født :)
Fint å høre fra deg :Heartpink For et umenneskelig valg å skulle ta. Så glad for at prognosene fra Riksen var gode. Jeg er helt sikker på at dere har tatt riktig valg, og at det er en liten fighter i magen din:love7 Er veldig spent på kjønn nå, så håper ikke du holder oss på pinebenken altfor lenge :D
Sorry for fryktelig seint svar... Ja, det er virkelig et umenneskelig valg å skulle ta.. Unner absolutt ingen å måtte stå ovenfor det valget.
Vi er helt sikre på at vi har tatt riktig valg og det er en liten fighter i magen min :) Ja, nå har jeg holdt dere altfor lenge på pinebenken ang. kjønn. Skal røpe kjønnet i neste post!❤️Jeg lover ;)

Takk for at du deler dette med oss❤️ Denne lille babyen kommer til å bli så høyt elsket!
Ja, det kommer den virkelig til å bli ❤️❤️❤️
Hvordan går det med deg? :Heartred
Sender deg en klem :Heartredtenker mye på dere og håper dere har det bra.
Tusen takk for mange tanker og klemmer, Mille ❤️ Er fryktelig lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå. Det går bedre med meg. De aller fleste dager er gode, men inni mellom kommer det dager som er skikkelig tunge. Ellers er jeg i 100% jobb og på toppen av det hele tar jeg en videreutdanning :p kjenner at det er i overkant mye nå, men neste uke leverer jeg eksamen og det skal bli kjempe godt! Hvordan går det med deg? ❤️
Innom å legger igjen spor og håper det går bra med deg:Heartred tenker på dere:Heartred
❤️❤️❤️ Ja, det går stort sett bra med meg ❤️
God klem til deg ❤️
Hvordan går det med dere? :Heartred:Heartred
Tusen takk for gode tanker og klem ❤️❤️❤️ Jo, det går stort sett bra med oss ❤️ Noen dager er tyngre enn andre, men de aller fleste dagene er gode ❤️. Nurket i magen vokser og sparker masse ❤️
 
Hei og hå dagboka mi!
Alt for lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå! Jeg er nå i svangerskapsuke 30 ❤️ (29+1) og kjenner masse liv hver dag. Gullklumpen vokser og koser seg inne i magehula :) Forrige uke var vi på Haukeland og fikk hilse på klompen som var ca 1300gr ❤️ Alt så veldig bra ut. Det var en fin og normal vekst og de fant heldigvis ikke noe nytt. SE så fin❤️❤️:
1A26BAA1-9A44-4171-A7A7-B9B1D0AA58F1.jpeg

Det er en sterk liten guttebass i magen ❤️ Så dere som tippet blå tråd hadde riktig ;)

Ellers er jeg mye trøtt og sliten for tiden. Det har nok mye med at jeg jobber 100% og studerer ved siden av jobb :facepalm:Neste uke skal jeg levere eksamen og det ser jeg veldig frem til! Følelsesmessig har jeg det stort sett bra, men det er fortsatt noen dager som tyngre enn andre. Heldigvis har jeg et godt støtteapparat rundt meg ❤️
 
Så godt å høre fra deg! Og så gøy med en liten guttebass da :D❤️ Godt å høre det ser bra ut sett bort fra det andre! Og gud som tiden flyr :wideyed: Jeg har gravidhjerne deluxe, men hvordan var det igjen, blir det operasjon rett etter fødsel? :)
 
Tusen takk for mange tanker og klemmer, Mille ❤️ Er fryktelig lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå. Det går bedre med meg. De aller fleste dager er gode, men inni mellom kommer det dager som er skikkelig tunge. Ellers er jeg i 100% jobb og på toppen av det hele tar jeg en videreutdanning :p kjenner at det er i overkant mye nå, men neste uke leverer jeg eksamen og det skal bli kjempe godt! Hvordan går det med deg? ❤️

Så fantastisk å høre fra deg igjen og at de fleste dagene er bra :Heartred Jeg følger dere på insta, så hadde heldigvis en liten peiling på at det var god fremgang :Heartblue Man blir bekymret for andre her inne, selv om vi egentlig ikke kjenner hverandre :)

Kjenner godt til at det er slitsomt å jobbe 100% og studere ved siden av, for det har jeg også begitt meg ut på! Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på :facepalm: I tillegg har du en del andre tanker og ting som skjer og tapper energi :oops: Du er sterk!

Med meg går det veldig bra. Er 18+0 i dag og grugleder med til OUL på mandag.
 
Hei og hå dagboka mi!
Alt for lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå! Jeg er nå i svangerskapsuke 30 ❤️ (29+1) og kjenner masse liv hver dag. Gullklumpen vokser og koser seg inne i magehula :) Forrige uke var vi på Haukeland og fikk hilse på klompen som var ca 1300gr ❤️ Alt så veldig bra ut. Det var en fin og normal vekst og de fant heldigvis ikke noe nytt. SE så fin❤️❤️:Vis vedlegget 312693
Det er en sterk liten guttebass i magen ❤️ Så dere som tippet blå tråd hadde riktig ;)

Ellers er jeg mye trøtt og sliten for tiden. Det har nok mye med at jeg jobber 100% og studerer ved siden av jobb :facepalm:Neste uke skal jeg levere eksamen og det ser jeg veldig frem til! Følelsesmessig har jeg det stort sett bra, men det er fortsatt noen dager som tyngre enn andre. Heldigvis har jeg et godt støtteapparat rundt meg ❤️

Åååh, gratulerer så mye med sterk og fin gutt :love7 Så fantastisk! Liv i magen er såå gøy og rart og utrolig og spennende og alt på samme tid! Jeg er i uke 22 nå, og koser meg med at bevegelsene blir litt og litt sterkere :Heartred
 
Back
Topp