Emilie’s dagbok ❤️

For en forferdelig tøff beskjed og et umenneskelig valg å stå overfor. Men enda godt at dere fikk en second opinion og at det da er håp om et godt liv. Sender en god klem ❤️❤️❤️
 
:Heartbigred
 
Heldige lille i magen med en så tøff mamma som du:Heartred Som har vært gjennom store prøvelser før og kommet seg igjennom. Stor klem til deg:Heartred
 
Ååh, Emilie :Heartred så godt å høre fra deg igjen :Heartred:Heartred

At dere skal gjennomgå dette er helt ufattelig for meg! Har dere ikke opplevd nok motgang? Livet er fryktelig urettferdig!

Dette var da forsåvidt gode nyheter. Dere har bevist dere å være noen sterke mennesker og det tar jammen ikke slutt! Denne babyen er fryktelig heldig som får deg som mamma :Heartred Dette skal dere komme gjennom sammen som en familie på tre :Heartred
❤️ Ja, nå har vi virkelig opplevd nok motgang! Nå skal resten gå på skinner! Det har jeg bestemt! Tusen takk for gode ord ❤️ Ja, vi er blitt sterke med årene og hjertebarnet kommer til å bli så høyt elsket ❤️
 
For en forferdelig tøff beskjed og et umenneskelig valg å stå overfor. Men enda godt at dere fikk en second opinion og at det da er håp om et godt liv. Sender en god klem ❤️❤️❤️
Ja, det er det tøffeste vi har vært med på. Det er virkelig et umenneskelig valg! Er veldig takknemlig for at vi ble tatt på alvor og fikk gode svar på Riksen. Nå skal jeg prøve å nyte resten av svangerskapet ❤️ Tusen takk for klem og tanker ❤️❤️❤️
 
Heldige lille i magen med en så tøff mamma som du:Heartred Som har vært gjennom store prøvelser før og kommet seg igjennom. Stor klem til deg:Heartred
Tusen hjertelig takk for gode ord❤️ Det rørte meg inn i hjerterota ❤️❤️
 
På tide med en
Gravidoppdatering:
Termin:
06.02.2020
På vei: 20+6
Igjen til termin: 137 dager
Trimester: Andre
Graviduke: 21
Graviditetsmnd: 6
Kalendermnd: 5
Neste JM/legetime: 21+4
Ultralyd: 6+2, 7+3, 9+4, 12+0, 16+0 (oppdaget ❤️-feil), 16+2, 19+3, 20+4
Komplikasjoner: fosteret har en alvorlig ❤️-feil
Kjønn: Det er hemmelig inntil videre.
Utålmodig: Ja
Innkjøp: lite eller ingenting.
Utstyr så langt - kjøpt 2 stk pysjamas, en body, genser, bukse og en kos
Utstyr som gjenstår: Alt, egentlig
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: vurderer å begynne på yoga eller gravidsvømming.
Mage:
en tydelig, men liten mage er kommet
Vektendring: + 5 kg
Aktivitet i magen: ja, mye aktivitet. Har begynt å kjenne spark utpå magen.
Tungt: Nei
Kynnere: Nei
Hodet festet: Nei
Barnerom: Nei
Matkick: eple, lakris
Plager: får vondt i korsrygg/bekken om jeg har gått mye. Ikke så mye hodeverk/migrene som tidligere.
Humør: er litt tom/flat
Sykehusbag: Nei
Høygravid: Nei
Tanker om fødsel: Nei
Neste milepæl: 30+0
 
Last edited:
Stor klem til deg! Du/dere er jaggu tøffe og det barnet er kjempe heldig som kommer til dere❤️
 
Back
Topp