Emilie’s dagbok ❤️

Så fantastisk stigning, hurra!

Ja, det er fantastisk å se så fin stigning ❤️. Likevel redd for at det kan gå galt når som helst :nailbiting:. De første ukene er grusomme.. Kan ikke gjøre noe annet enn å ta en dag om gangen❤️
En time, et minutt, eller en dag om gangen. Det som funker. Det er SÅ treige dager i starten...

B3520087-5ED4-42B2-A5EA-1CC3900EF662.jpeg
Kveldstest 4+6 ❤️ 20 dpo
Jippi, teststreken er sterkere enn kontrollstreken ❤️❤️❤️❤️. Kommer til å gi meg med testing nå, tror jeg. Har bare lyst til å ta en digital som jeg får 3+ på, for det har jeg aldri opplevd før :smiley-angelic001 Men det må jeg kanskje vente litt med? Eller når får man 3+ på Clearblue? :anyone

Vis vedlegget 299760 Kveldstest 4+6 ❤️ 20 dpo
Jippi, teststreken er sterkere enn kontrollstreken ❤️❤️❤️❤️. Kommer til å gi meg med testing nå, tror jeg. Har bare lyst til å ta en digital som jeg får 3+ på, for det har jeg aldri opplevd før :smiley-angelic001 Men det må jeg kanskje vente litt med? Eller når får man 3+ på Clearblue? :anyone
Wow for en flott testrekke!! :D
Fikk 2-3 da jeg var 4+3 og 3+ da jeg var 5+3. Hadde hcg på 5666 ved 5+3, men turte ikke å ta CB før det i tilfelle den ikke viste 3+ :p

Sjekka dagboka mi, og jeg fikk 3+ 22 dpo/5+1 :) så ikke nødvendigvis så lenge du må vente ❤️

Jeg fikk 3+ 5+0 så du skal ikke se bort ifra at du kan få det nå :D

SÅ flotte tester altså! Du har ALL grunn til å være optimistisk!

Se her er en statistikk fra en termingruppe jeg var innom :

https://forum.babyverden.no/threads/clearblue-digital-med-ukesindikator.1861334/

Du kan jo teste etter 3+, men du må LOVE å ikke synke ned i skuffelse om du ikke får det akkurat i dag eller i morgen. Det er bare en stk i den statistikken som fikk 3+ så tidlig som på 4+6.

Jeg vet også om flere her som ikke fikk 3+ , men som hadde over 5000 i hcg fra blodprøve, så man må jo ta det også med en klype salt.

Men jeg tror nok at du får det ganske snart med så fin dobling :joyful:.

For å legge til diskusjonen om 3+ her.
Jeg fikk ikke den tross 11000 i hcg målt samme dag! Ikke stol blindt på testene ;)

Jeg fikk 3+ når jeg var 5+2, men tårde ikke teste tidligere, så det kan godt hende du får nå :)

5+0 her, med Henrik☺️ Målte ikke hcg☺️

Vedlegg

• AC13A7EA-4B79-4950-8629-7186C4CE5D77.jpeg
    AC13A7EA-4B79-4950-8629-7186C4CE5D77.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 71
Wow for en flott testrekke!! :D
Fikk 2-3 da jeg var 4+3 og 3+ da jeg var 5+3. Hadde hcg på 5666 ved 5+3, men turte ikke å ta CB før det i tilfelle den ikke viste 3+ :p
Sjekka dagboka mi, og jeg fikk 3+ 22 dpo/5+1 :) så ikke nødvendigvis så lenge du må vente ❤️
Jeg fikk 3+ 5+0 så du skal ikke se bort ifra at du kan få det nå :D
SÅ flotte tester altså! Du har ALL grunn til å være optimistisk!

Se her er en statistikk fra en termingruppe jeg var innom :

https://forum.babyverden.no/threads/clearblue-digital-med-ukesindikator.1861334/

Du kan jo teste etter 3+, men du må LOVE å ikke synke ned i skuffelse om du ikke får det akkurat i dag eller i morgen. Det er bare en stk i den statistikken som fikk 3+ så tidlig som på 4+6.

Jeg vet også om flere her som ikke fikk 3+ , men som hadde over 5000 i hcg fra blodprøve, så man må jo ta det også med en klype salt.

Men jeg tror nok at du får det ganske snart med så fin dobling :joyful:.
For å legge til diskusjonen om 3+ her.
Jeg fikk ikke den tross 11000 i hcg målt samme dag! Ikke stol blindt på testene ;)
Jeg fikk 3+ 5+0. Hadde da 3700 i hCG samme dag:)
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+2, men tårde ikke teste tidligere, så det kan godt hende du får nå :)
5+0 her, med Henrik☺️ Målte ikke hcg☺️
Takk for alle svar! ❤️❤️❤️ Da kan jeg kanskje ta en nå snart da! :) Tenker jeg venter til torsdag for jeg vil ikke gå å engste meg på bursdagen min (5.) om jeg ikke får 3+. Var også hos legen i dag og sto over å ta HCG test for jeg vil ikke ha noen negative nyheter i burdagsuka mi :nailbiting:(i tilfelle det ikke det er videre stigning). :confused:

5+0 i dag❤️
Har kommet meg over kjemisk grensen :)
Jeg har hatt første dag på jobb i dag etter å ha vært borte siden begynnelsen av mai. Det var fint å være tilbake, men ble også supersliten av det. Blir spesielt sliten av å engste meg over om det er er blod eller crinonerester som renner. Det er heldigvis kun crinone, må alltid sjekke truseinnlegget for det om. :wacky:

Jeg har også vært hos legen å blitt sykemeldt 50% de 2 neste ukene. Kjenner at det er kjempegodt. Er så trøtt om dagene at jeg sov i 2 timer når jeg kom hjem fra jobb.
Hos legen måtte jeg også ta prøver for å sjekke om jeg har fått noen antiresistente bakterier på klinikken i utlandet. Håper de er fine
Ellers har jeg følgene symptomer: svimmelhet, litt kvalme, Mensmurringer/strekninger(spesielt kommer de når jeg reiser meg etter å ha sittet i ro) ,ømme bryst, litt vondt nederst i korsrygg og selvfølgelig tretthet.:oops:

Gratulerer med 5 uker!

Gratulerer med 5 uker :Heartred:Heartred

Juhu! Gratulerer med 5 uker og gode symptomer :Heartred
Så bra du har en lege som ser at du har behov for ekstra hvile nå!

Back
Topp