Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 299522 I dag 4+4 / 18 dpo var HCG’en 935.
Deilig å se at det er dobling og vel så det
Så fantastisk stigning, hurra!
Fin stigning, og dine tester er jo superfine
Ja, det er fantastisk å se så fin stigning . Likevel redd for at det kan gå galt når som helst . De første ukene er grusomme.. Kan ikke gjøre noe annet enn å ta en dag om gangenHurraaaa!!!
En time, et minutt, eller en dag om gangen. Det som funker. Det er SÅ treige dager i starten...Ja, det er fantastisk å se så fin stigning . Likevel redd for at det kan gå galt når som helst . De første ukene er grusomme.. Kan ikke gjøre noe annet enn å ta en dag om gangen
Ja, dagene går skikkelig tregtEn time, et minutt, eller en dag om gangen. Det som funker. Det er SÅ treige dager i starten...
Wow for en flott testrekke!!Vis vedlegget 299760 Kveldstest 4+6 20 dpo
Jippi, teststreken er sterkere enn kontrollstreken . Kommer til å gi meg med testing nå, tror jeg. Har bare lyst til å ta en digital som jeg får 3+ på, for det har jeg aldri opplevd før Men det må jeg kanskje vente litt med? Eller når får man 3+ på Clearblue?
Vis vedlegget 299760 Kveldstest 4+6 20 dpo
Jippi, teststreken er sterkere enn kontrollstreken . Kommer til å gi meg med testing nå, tror jeg. Har bare lyst til å ta en digital som jeg får 3+ på, for det har jeg aldri opplevd før Men det må jeg kanskje vente litt med? Eller når får man 3+ på Clearblue?
Wow for en flott testrekke!!
Fikk 2-3 da jeg var 4+3 og 3+ da jeg var 5+3. Hadde hcg på 5666 ved 5+3, men turte ikke å ta CB før det i tilfelle den ikke viste 3+
Sjekka dagboka mi, og jeg fikk 3+ 22 dpo/5+1 så ikke nødvendigvis så lenge du må vente
Jeg fikk 3+ 5+0 så du skal ikke se bort ifra at du kan få det nå
SÅ flotte tester altså! Du har ALL grunn til å være optimistisk!
Se her er en statistikk fra en termingruppe jeg var innom :
https://forum.babyverden.no/threads/clearblue-digital-med-ukesindikator.1861334/
Du kan jo teste etter 3+, men du må LOVE å ikke synke ned i skuffelse om du ikke får det akkurat i dag eller i morgen. Det er bare en stk i den statistikken som fikk 3+ så tidlig som på 4+6.
Jeg vet også om flere her som ikke fikk 3+ , men som hadde over 5000 i hcg fra blodprøve, så man må jo ta det også med en klype salt.
Men jeg tror nok at du får det ganske snart med så fin dobling .
For å legge til diskusjonen om 3+ her.
Jeg fikk ikke den tross 11000 i hcg målt samme dag! Ikke stol blindt på testene
Jeg fikk 3+ 5+0. Hadde da 3700 i hCG samme dag
Jeg fikk 3+ når jeg var 5+2, men tårde ikke teste tidligere, så det kan godt hende du får nå
Takk for alle svar! Da kan jeg kanskje ta en nå snart da! Tenker jeg venter til torsdag for jeg vil ikke gå å engste meg på bursdagen min (5.) om jeg ikke får 3+. Var også hos legen i dag og sto over å ta HCG test for jeg vil ikke ha noen negative nyheter i burdagsuka mi (i tilfelle det ikke det er videre stigning).5+0 her, med Henrik Målte ikke hcg