Krysser fingrene for det Jeg har i det minste fine tester .Hcg på 37 11dpo er absolutt ikke lavt nei Føler meg heelt trygg på en flott verdi på neste prøve, du har jo virkelig helt utrolig fin stigning på testene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for det Jeg har i det minste fine tester .Hcg på 37 11dpo er absolutt ikke lavt nei Føler meg heelt trygg på en flott verdi på neste prøve, du har jo virkelig helt utrolig fin stigning på testene!
Ja, de er så fineSå fine tester
Tusen takk for detLykke til med blodprøve! Overbevist om at det er en like god stigning der som testene dine
Vis vedlegget 299187 Fått svar fra legen ang. blodprøve. I dag 15dpo eller 4+1 var HCG’en 248 håper det er et innafor nivå?
Åh, så fantastisk å lese Dette ga meg enda mer trygghet Dette må jo bare være ønskebarnet som spirer og gror inne meg og kommer ut frisk og rask i februarDet er kjempebra!! Jeg har lest meg opp en del på dette, på studier som ser på nivåer på ulike dager og sjangsen for å ende med baby. Og alle sier at nivåer rundt og over 150 på 15 dpo gir best sjangs, et sted over 90% Og det er du jo GODT innafor! Dette skal gå bra!!
Ja, det gjør detHøres ut som en kjempefin stigning
Åh, så fantastisk å lese Dette ga meg enda mer trygghet Dette må jo bare være ønskebarnet som spirer og gror inne meg og kommer ut frisk og rask i februar
Hcg-nivåene er jo perfekte
Veldig bra stigning!! Jeg er så glad på dine vegner
Jeg er veldig fornøyd med stigningen selv Gu, så jeg håper dette er gullklumpen vår Har ikke tatt graviditetstester i går eller dag. I morgen skal jeg ta ny HCG. Håper at stigningen er like fin enda. Kjenner jeg blir så nervøs.Når det kommer til prosenter og sjanse i favør, så ikke spør meg....jeg var av de uheldige der....
Men, likevel heldig til slutt! Så sånn tenker jeg, du har vært så utrolig uheldig frem til nå, men det var nå det snudde!
Nå skal det endelig bli solskinn både ute og inni hjertet!
Hcg er i hvert fall sterk og fin, ingen tvil om det!
Jeg er veldig fornøyd med stigningen selv Gu, så jeg håper dette er gullklumpen vår Har ikke tatt graviditetstester i går eller dag. I morgen skal jeg ta ny HCG. Håper at stigningen er like fin enda. Kjenner jeg blir så nervøs.
Krysser fingrene for detDet skal gå så bra!
. Med flotte testene MÅ du ha god doblingstid!
Tusen takkFantastisk!!! Gratulerer