Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig!
Tusen takk for det, Avocado Så kjekt at du er innom Jeg håper at dette er gullspirenDette er så stas! Og jeg unner deg virkelig hele babypakka nå altså Hurra!
Ja! Det er deNydelig!
Mator Så hyggelig at du er innom Tusen takk for det Nå må det går veien for ossGratulerer så mye med den så sårt etterlengtede spiren deres, Emilie Heier på dere de neste ni månedene
Så bra at du synes detFantastisk fin stigning
Ja, den er ganske nydeligSå fin test og fin stigning!
Ja, de er ganske flotteFor noen flotte tester!!
Har fulgt med i kulissene, ikke vært så mye tid til å legge igjen spor, men dette måtte jeg ta meg tid til Med de testene du har her, så må det bare gå veien!! Krysser og heier av hele meg, for dette er dere så vel untMator Så hyggelig at du er innom Tusen takk for det Nå må det går veien for oss
Vis vedlegget 298947 13dpo 8dp5dt
Ja, det må jo være detNydelige tester! Dette må være en terminspire
Åh Det er ingenting jeg ønsker merDu ? Dette må bare være the one alså! Supre tester!
Jeg blir helt rørt Jeg har iallefall aldri på disse fire årene opplevd å få så positive testet så tidlig Så nå må det jo gå veien for ossHar fulgt med i kulissene, ikke vært så mye tid til å legge igjen spor, men dette måtte jeg ta meg tid til Med de testene du har her, så må det bare gå veien!! Krysser og heier av hele meg, for dette er dere så vel unt
Ja, jeg er så innmari glad for at det er så fin stigning Jeg har sett på andre sine tester og ønsket at jeg også skulle få slike en dag, men mine har alltid vært mye svakere så tidlig. Men nå, NÅ må det være vår tur Takk for all heiing, jeg blir rørtFy søren for noen knallsterke og fine tester!! Denne vil være med hele veien Jeg blir så glaaaaad!!
Ja, det må jo bare det nåNydelige tester ❤ Slik blir det baby av