Emilie’s dagbok ❤️

Emilie ❤️❤️❤️ Nå er det lenge siden jeg har vært innom dagbøkene på assistert, men så tittet jeg innom også er det de beste nyhetene som møter meg. GRATULERER så utrolig mye. Dette er så fortjent etter den lange reisen du har vært på. Strekene er utrolig fine og nå skal det vare helt til mål. Masse lykke til med svangerskapet ❤️❤️❤️

Herlig strek! Jeg har alltid pleid å ta flere tester på samme urin av tidligtester, nettopp fordi fargestoffet i testene varierer så sykt mye :p
Ikke sant?!❤️ Ja, tror det er lurt å gjøre ;)

Såå fiin!! Er utrolig at det kan variere så mye fra test til test! Det viser jo egentlig bare hvor mye unødvendig stress over variable streker man egentlig får ved å teste tidlig og ofte egentlig, når det kan få så ulikt utslag fra samme urin! Men man klarer jo ikke la være likevel når man først har starta med testing:p:p:p
Veldig fin. Ja, det er helt utrolig at fargestoffet i testene kan variere så mye:wideyed:. De fører til unødvendig stress.. :nailbiting: Nei, jeg klarer ikke å slutte å teste riktig enda :p. Tenkte på å ta en digital i dag, men den får jeg vente med til i morgen ❤️

Emilie ❤️❤️❤️ Nå er det lenge siden jeg har vært innom dagbøkene på assistert, men så tittet jeg innom også er det de beste nyhetene som møter meg. GRATULERER så utrolig mye. Dette er så fortjent etter den lange reisen du har vært på. Strekene er utrolig fine og nå skal det vare helt til mål. Masse lykke til med svangerskapet ❤️❤️❤️
Hei Fru B❤️ Lenge siden sist. Så kjekt at du titter innom ❤️ Tusen takk for det ❤️ Nå håper jeg virkelig at denne sitter hele veien til termin og resulterer i en sunn og frisk baby ❤️

Vis vedlegget 298778 11dpo

Testene er tatt på sammme urin, var ikke helt fornøyd med styrken til den øverste, så tenkte det måtte være testen det var noe galt med og det var det ❤️

Hurra, hurra! Det er virkelig ingen tvil!

Dette unner jeg deg SÅNN!

Nå gleder jeg meg til å følge deg videre, helt i mål! Til den dagen dere begge vil gråte av glede for at dere faktisk ikke ga opp!!!

Hjerteligst til lykke!

Når blir termiiiiin????:smiley-bounce015

Jeg har jo litt erfaring med "tulle-svangerskap" og det var helt tydelig forskjell på testene tidlig fra de gangene det gikk dårlig og til nå sist som det gikk bra. Og du har definitivt like fine streker som jeg hadde sist, om ikke enda finere! Dette er terminspire!

Jeg har jo litt erfaring med "tulle-svangerskap" og det var helt tydelig forskjell på testene tidlig fra de gangene det gikk dårlig og til nå sist som det gikk bra. Og du har definitivt like fine streker som jeg hadde sist, om ikke enda finere! Dette er terminspire!

Jeg vet nesten ikke noen som fortjener dette mer enn deg alså! Hurra :happy::happy:

Hurra, gratulerer❤️

Gratulerer!! Nå er det endelig din tur :happy:

Nyyydelig fin test i dag, dette er sååå lovende! Vet akkurat hvor vanskelig det er å tro på, til tross for at det ser bra ut, men dette er hvertfall så perfekt det kan være akkurat nå :Heartred Jeg tror dette er babyen din, endelig!!

Fantastisk lesing altså! Gratulerer sååå masse! Vanvittig fortjent :)

Hurra, hurra! Det er virkelig ingen tvil!

Dette unner jeg deg SÅNN!

Nå gleder jeg meg til å følge deg videre, helt i mål! Til den dagen dere begge vil gråte av glede for at dere faktisk ikke ga opp!!!

Hjerteligst til lykke!

Når blir termiiiiin????:smiley-bounce015
Nei, det er ingen tvil lenger ❤️ Tusen takk for gode ord ❤️❤️❤️ Termin blir 06.02 ❤️

Åh, så deilig å høre ❤️❤️❤️ Slike historier er med å roe meg litt i hvertfall ❤️❤️

Nyyydelig fin test i dag, dette er sååå lovende! Vet akkurat hvor vanskelig det er å tro på, til tross for at det ser bra ut, men dette er hvertfall så perfekt det kan være akkurat nå :Heartred Jeg tror dette er babyen din, endelig!!
Åh, Sitrus! ❤️ Så godt å høre :) ja, det må jo bare være babyen min ❤️❤️

DCB66492-9D5B-4A73-A214-D4CCA5AA7144.jpeg

Testetøsa er i gang :D
12 dpo/ 7dp5dt ❤️

Back
Topp