Tusen takkGratulerer så mye!! Så herlig at det skulle klaffe Velfortjent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer så mye!! Så herlig at det skulle klaffe Velfortjent
Tusen takk haha, vet hvordan det er når noen skal teste og svaret ikke kommer før sentÅåååh, GRATULERER Nå har jeg vært her flere ganger idag for å sjekke oppdateringen! Jeg er så glad på dine vegner!!
Tusen takk Klarer ikke helt å tro det..!Du er graviiiiid Gratulerer så inderlig masse!
Tusen takkGratulera så myeee
Tusen takk Jeg har aldri hatt så fine og sterke tester så tidlig før !! Så håper det er et godt tegnWow gratulerer!!! Så fine tester
Tusen takkGratulerer så mye!!!
Tusen hjertelig takkYeah!! Gratulerer så mye
Tusen takkÅh hurra! Gratulerer så mye
Tusen takk Nei, det er ingen tvil! Spent på morgendagens test jeg nå . Aldri fått så fine tester så tidlig før. Tidligste positive jeg har fått er 11 dpo og da var den kjempesvak. Ja, dette må gå hele veien!!!Ingen tvil der! Gratulerer så uendelig masse! Nydelig til å være 10 DPO! Dette skal gå hele veien!
Tusen takk håper det går hele veien for oss nåSuuuuperfine tester Gratulerer så himla mye!!! Dette er så utrolig kult, og såååå fortjent
Ja, det er superduper fantastisk! Men også kjempeskummelt.. Er så redd for å miste atter en gang at jeg ikke tør å glede meg helt over de fine strekene... Jeg blir selvfølgelig lettet og glad over at jeg har så sterke tester så tidlig, for det har jeg aldri hatt før.. Men det er så vanskelig å tenke at dette kommer til å gå knirkefritt når jeg har vært igjennom det jeg har vært igjennom tidligere. Senest i fjor så var jeg glad for at jeg endelig hadde blitt gravid igjen, men så satt det seg i fuckings egglederen. Så jeg tar det litt chill og vil helst bli lagt i koma frem til milepæl nr 1 : 6uker og bankende hjerteFantastisk!
Det ER du!!!
Hjertelig tillykke! Endelig, endelig!
Ser veldig lovende ut med så fin stigning allerede så tidlig!
Jeg må bare si at jeg skjønner deg så godt mtp å holde nyhetene litt nært. Jeg fortalte det ikke til flere enn de aller nærmeste før OUL nå med nr to etter den siste misten jeg hadde i uke 12.
Det er så mange små milepæler på vegen og med dem både tårer og latter, glede og fortvilelse.
Men det tar ikke slutt faktisk. Det å få barn gir alle følelser, syns i hvert fall jeg. Og det fortsetter, både på godt og vondt, men absolutt mest av det gode og fantastiske!
NÅ skal du bli mamma!
Ingenting annet er tillatt!
Basta!
Tusen takk Håper virkelig at dette er en stayer og at lille H, A eller T blir inni magen til terminÅåh så fantastisk! Nå drister jeg meg til å si gratulerer! Dette er så fortjent
Tusen takkGratulerer så masse med baby i magen ❤❤
Ja, det er superduper fantastisk! Men også kjempeskummelt.. Er så redd for å miste atter en gang at jeg ikke tør å glede meg helt over de fine strekene... Jeg blir selvfølgelig lettet og glad over at jeg har så sterke tester så tidlig, for det har jeg aldri hatt før.. Men det er så vanskelig å tenke at dette kommer til å gå knirkefritt når jeg har vært igjennom det jeg har vært igjennom tidligere. Senest i fjor så var jeg glad for at jeg endelig hadde blitt gravid igjen, men så satt det seg i fuckings egglederen. Så jeg tar det litt chill og vil helst bli lagt i koma frem til milepæl nr 1 : 6uker og bankende hjerte
Ja, det ska denÅååååå du er jo skikkelig graviiiid!!!!!
GRATULERER så inderlig Denne SKAL holde!!
Ikke sant??! Det er deiligJa!!!! Det er nettopp det! Sterke fine tester
Vis vedlegget 298778 11dpo
Testene er tatt på sammme urin, var ikke helt fornøyd med styrken til den øverste, så tenkte det måtte være testen det var noe galt med og det var det
Vis vedlegget 298778 11dpo
Testene er tatt på sammme urin, var ikke helt fornøyd med styrken til den øverste, så tenkte det måtte være testen det var noe galt med og det var det