Emilie’s dagbok ❤️

Ååååh, GRATULERER :Heartred:Heartred:Heartred Nå har jeg vært her flere ganger idag for å sjekke oppdateringen! Jeg er så glad på dine vegner!!
Tusen takk ❤️❤️❤️ haha, vet hvordan det er når noen skal teste og svaret ikke kommer før sent :p

Wow gratulerer!!! Så fine tester❤️❤️
Tusen takk ❤️❤️❤️ Jeg har aldri hatt så fine og sterke tester så tidlig før !! Så håper det er et godt tegn❤️

Ingen tvil der! Gratulerer så uendelig masse! Nydelig til å være 10 DPO! Dette skal gå hele veien!
Tusen takk ❤️ Nei, det er ingen tvil! Spent på morgendagens test jeg nå :p . Aldri fått så fine tester så tidlig før. Tidligste positive jeg har fått er 11 dpo og da var den kjempesvak. Ja, dette må gå hele veien!!! ❤️❤️❤️

Suuuuperfine tester❤️❤️❤️ Gratulerer så himla mye!!! Dette er så utrolig kult, og såååå fortjent❤️❤️
Tusen takk ❤️❤️❤️ håper det går hele veien for oss nå ❤️❤️

Fantastisk!

Det ER du!!!

Hjertelig tillykke! Endelig, endelig!

Ser veldig lovende ut med så fin stigning allerede så tidlig!

Jeg må bare si at jeg skjønner deg så godt mtp å holde nyhetene litt nært. Jeg fortalte det ikke til flere enn de aller nærmeste før OUL nå med nr to etter den siste misten jeg hadde i uke 12.

Det er så mange små milepæler på vegen og med dem både tårer og latter, glede og fortvilelse.
Men det tar ikke slutt faktisk. Det å få barn gir alle følelser, syns i hvert fall jeg. Og det fortsetter, både på godt og vondt, men absolutt mest av det gode og fantastiske!

NÅ skal du bli mamma!
Ingenting annet er tillatt!
Basta!

:flowerlaughing6
:wav
Ja, det er superduper fantastisk! Men også kjempeskummelt.. ❤️ Er så redd for å miste atter en gang at jeg ikke tør å glede meg helt over de fine strekene... Jeg blir selvfølgelig lettet og glad over at jeg har så sterke tester så tidlig, for det har jeg aldri hatt før.. Men det er så vanskelig å tenke at dette kommer til å gå knirkefritt når jeg har vært igjennom det jeg har vært igjennom tidligere. Senest i fjor så var jeg glad for at jeg endelig hadde blitt gravid igjen, men så satt det seg i fuckings egglederen. Så jeg tar det litt chill og vil helst bli lagt i koma frem til milepæl nr 1 : 6uker og bankende hjerte❤️❤️

Ååh så fantastisk! Nå drister jeg meg til å si gratulerer! Dette er så fortjent ❤️❤️❤️
Tusen takk ❤️❤️❤️ Håper virkelig at dette er en stayer og at lille H, A eller T blir inni magen til termin ❤️

Ja, det er superduper fantastisk! Men også kjempeskummelt.. ❤️ Er så redd for å miste atter en gang at jeg ikke tør å glede meg helt over de fine strekene... Jeg blir selvfølgelig lettet og glad over at jeg har så sterke tester så tidlig, for det har jeg aldri hatt før.. Men det er så vanskelig å tenke at dette kommer til å gå knirkefritt når jeg har vært igjennom det jeg har vært igjennom tidligere. Senest i fjor så var jeg glad for at jeg endelig hadde blitt gravid igjen, men så satt det seg i fuckings egglederen. Så jeg tar det litt chill og vil helst bli lagt i koma frem til milepæl nr 1 : 6uker og bankende hjerte❤️❤️

Ja!!!! Det er nettopp det! Sterke fine tester :singing::Heartbigred

DCA27C84-7DA8-47D9-96D0-8521FD01645B.jpeg 11dpo

Testene er tatt på sammme urin, var ikke helt fornøyd med styrken til den øverste, så tenkte det måtte være testen det var noe galt med og det var det ❤️

Vis vedlegget 298778 11dpo

Testene er tatt på sammme urin, var ikke helt fornøyd med styrken til den øverste, så tenkte det måtte være testen det var noe galt med og det var det ❤️

Herlig strek! Jeg har alltid pleid å ta flere tester på samme urin av tidligtester, nettopp fordi fargestoffet i testene varierer så sykt mye :p

Vis vedlegget 298778 11dpo

Såå fiin!! Er utrolig at det kan variere så mye fra test til test! Det viser jo egentlig bare hvor mye unødvendig stress over variable streker man egentlig får ved å teste tidlig og ofte egentlig, når det kan få så ulikt utslag fra samme urin! Men man klarer jo ikke la være likevel når man først har starta med testing:p:p:p

Back
Topp