Ja, det er kjempespennendeJeg ser også strek!! Spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er kjempespennendeJeg ser også strek!! Spennende
Vis vedlegget 298639 Test tatt på en-times urin. Hva tenker dere? Vær så snill å ikke vær en skyggestrek!!
Testetøsene i meg liker detJa, nedtellingen er i gang! Tok første test for noen timer siden Jeg er håpløs. Den var jo selvfølgelig blenda.
Hvis det er skyggestrek så vet ikke jeg alså!! Wow!Vis vedlegget 298639 Test tatt på en-times urin. Hva tenker dere? Vær så snill å ikke vær en skyggestrek!!
To skyggestreker på en dag virker lite trolig.. Den er fin og tykk! Jeg tipper det er en BABYstrek
Ååå spennende! Håper håper håper!
Ser lovende ut
Kan ikke skjønne at dette er skygge! Heia heia
Håper virkelig at det er ekte streker! Svaret får vi i morgen tidligDette ser lovende ut altså
Hvis det er skyggestrek så vet ikke jeg alså!! Wow!
Håper virkelig at det er ekte streker! Det kommer ny test i morgen tidligTestetøsene i meg liker det
Vis vedlegget 298639 Test tatt på en-times urin. Hva tenker dere? Vær så snill å ikke vær en skyggestrek!!
Jeg ser klart en strek! Håper den bare blir sterkere!
Venter spent på morgentest
Jeg har vært innom flere ganger og sjekket allerede! Spent!
Det er jo midt på dagen nå!
Haha Har vært på reis i hele dag så har ikke hatt no særlig tid til å oppdatere.. se innlegg som kommer underVenter i spenning på dagens