Emilie’s dagbok ❤️

97247665-8F1E-42BF-B336-55C00B370F38.jpeg Test tatt på en-times urin. Hva tenker dere? :nailbiting:Vær så snill å ikke vær en skyggestrek!!

Ååå spennende! Håper håper håper!☺️☺️

Ser lovende ut :D

Dette ser lovende ut altså❤️❤️

Dette kan ikke være skygge, alt for fine og sterke! Så jeg har en veldig god følelse :Heartred håper du føler du får en bekreftelse i morgen tidlig, men husk at testene for mange er litt svakere på morgenen så ikke bli for urolig heller!

Jeg syns det peker kun en retning så langt :woot:!

Husk at hvis det dobler seg på 48 timer så er jo det BRA! Det betyr jo kanskje at du ikke vil se SÅ mye sterkere strek i morgen allerede selv om egget har festet seg.

Jeg HÅPER jo på det, men forventer jo ikke å se sterkere test hos deg før i overimorgen sånn egentlig.

Det er jo så lett å la seg selv synke ned i kjelleren når testene ikke skyndter seg å bli sterkere ( sånn helt sagt ut fra egen erfaring.)

Ha litt is i magen ( særlig lett....:rolleyes:, tipper det er vanskelig å sove...) så blir det nok mer tydelig om et par dager ....baaaare :wacky:....

Ruging er psykisk tortur :mask:.....

Venter spent på morgentest :D

Jeg har vært innom flere ganger og sjekket allerede! Spent!

Jeg ser klart en strek! Håper den bare blir sterkere!
Venter spent på morgentest :D
Jeg har vært innom flere ganger og sjekket allerede! Spent!
Det er jo midt på dagen nå!
Venter i spenning på dagens :gen014:gen014:gen014
Haha :hilarious: Har vært på reis i hele dag så har ikke hatt no særlig tid til å oppdatere.. se innlegg som kommer under :nailbiting:

Back
Topp