Emilie’s dagbok ❤️

Ååh, gratulerer med et så vanvittig bra resultat!!! Tenk, et PERFEKT embryo inn, og SEKS til frys!! Det er jo helt enormt :Heartred:Heartred Og jeg er overbevist om at det blir baby(er) av dette! Endelig :Heartred
Gleder meg til testing og til å følge dere i mål!!! Heier i massevis fra sidelinja!!
Ja, det er helt vanvittig!! Det må bli babyer av dette ❤️❤️ Endelig ser det ut til at det går vår vei! Tusen takk for all heiing ❤️

Den lange ventetiden har begynt. Jeg blir en smule gal av ventetiden og jeg er bare 1dp5dt (1 Day Past 5 Day Transfer). Hvordan skal dette gå?! Prøver å fylle dagene med kjekke ting å gjøre :) I dag har vi vært på en ny båttur fordi det er så varmt (25grader) og i kveld skal vi se ballet på Mariinsky teateret. Vi prøver også å ta det litt med ro, dette fordi klinikken har rådet oss til det. Jeg skal for eksempel ikke gå mer enn en time i strekk, ikke få for høy puls eller løfte noe som er tyngre enn 2 kilo. Er det noen som sitter på mirakeloppskriften på hva en kan gjøre i ventetiden for å øke sjansene for graviditet? I så fall er det bare til å komme med dem ❤️

F85542B9-EF73-4BD3-A65F-B6AAC290DEF2.jpeg
Rugedag 2 er snart over :)
Vi har vært turister i dag og tatt for oss både St.Isak katedralen og oppstandelseskirken. Det er så mange fine bygninger her. Blir helt fascinert og trollbundet av den flotte arkitekturen. Ellers har vi slappet av i leiligheten med Netflix på skjermen og jeg har prøvd så godt jeg kan å ikke google eller kjenne etter symptomer :p

Vis vedlegget 298481 Rugedag 2 er snart over :)
Vi har vært turister i dag og tatt for oss både St.Isak katedralen og oppstandelseskirken. Det er så mange fine bygninger her. Blir helt fascinert og trollbundet av den flotte arkitekturen. Ellers har vi slappet av i leiligheten med Netflix på skjermen og jeg har prøvd så godt jeg kan å ikke google eller kjenne etter symptomer :p
Så flink du er! Greit å bruke ventetiden på sightseeing da:) Blir dere der helt til testdato eller?

Ja, det e
Så flink du er! Greit å bruke ventetiden på sightseeing da:) Blir dere der helt til testdato eller?
Det er veldig greit :) Nei, vi drar hjem på torsdag og testdato er ikke før den 28.mai.

Nedtellingen er godt i gang! Det kjekke med blasto er jo at man kan teste bare noen få dager etter rugingen har begynt :joyful::woot:.

Så utrolig spennende! Krysser alt jeg har for dere. Lykke til☺️

28/05 er ikke lenge til :D
Det går så fort :D

Nedtellingen er godt i gang! Det kjekke med blasto er jo at man kan teste bare noen få dager etter rugingen har begynt :joyful::woot:.
Ja, nedtellingen er i gang! Tok første test for noen timer siden:hilarious: Jeg er håpløs:coldfeet:. Den var jo selvfølgelig blenda. :p

Jeg ser jo den ;)
Har du noe planlagt i den tiden? :)
Er fortsatt i St. Petersburg og her er det heldigvis mye å finne på :) Men når jeg kommer hjem på torsdag skal jeg strikke ferdig en genser jeg har begynt på ❤️ Jeg tok en test i dag og kommer til å ta en ny i morgen :joyful:. Men etter det så vet jeg ikke om jeg tør å ta flere før blodprøven. I dag og i morgen er det liksom innafor å få negativt resultat siden det er så tidlig, men fra torsdag av så blir det skumlere .:nailbiting:

Er fortsatt i St. Petersburg og her er det heldigvis mye å finne på :) Men når jeg kommer hjem på torsdag skal jeg strikke ferdig en genser jeg har begynt på ❤️ Jeg tok en test i dag og kommer til å ta en ny i morgen :joyful:. Men etter det så vet jeg ikke om jeg tør å ta flere før blodprøven. I dag og i morgen er det liksom innafor å få negativt resultat siden det er så tidlig, men fra torsdag av så blir det skumlere .:nailbiting:

Dette kommer til å gå bra! Jeg er sikker på at du er gravid nå :Heartred:Heartred

Livmoren lå så godt rundt det egget! Det må selvfølgelig ligge der i sånn ca 9 mnd!

Test AAAAAkkurat som du føler for det! Gjør det som er riktig for DEG! Dette er DITT eventyr, og din manns.

Krysser alle fingre for deg nå! Nyt den siste tiden i byen i Øst. Håper det ikke blir siste turen deres dit, men da selvfølgelig for søsken!

Livmoren lå så godt rundt det egget! Det må selvfølgelig ligge der i sånn ca 9 mnd!

Test AAAAAkkurat som du føler for det! Gjør det som er riktig for DEG! Dette er DITT eventyr, og din manns.

Krysser alle fingre for deg nå! Nyt den siste tiden i byen i Øst. Håper det ikke blir siste turen deres dit, men da selvfølgelig for søsken!
Ja, den må jo bare det ❤️ Er så klar for å bli mamma til H, A eller T ❤️ Tusen takk for all kryssing, håp og alle gode gode ord, Gledeståre ❤️

84A7F089-2EF6-45C9-90AE-7B0089D24F89.jpeg 6CC09098-DC0E-45DE-99DE-95CBF41E42AD.jpeg
Ok, så er jeg ei testetøs :hilarious:
Jeg er 4dp5dt i dag.
Samme test, den øverste er tørket.
Hva tenker dere? :wideyed:

Back
Topp