Emilie’s dagbok ❤️

EBA30886-EA27-424A-9AAB-7B7F3CA9480B.jpeg
Jeg er PUPO ❤️.
Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter! Vi møtte opp på klinikken kl 14.30 hvor jeg først skulle tømme blæra. Deretter drakk jeg 0,5l vann og kl 15.00 kom en sykepleier å hentet meg. Så bar det ned på behandlingsrommet hvor mannen og jeg fikk på oss «operasjonstøy». Legen kunne fortelle oss den gode nyheten om at de hadde en toppkvalitets blastocyst (4AA) som de skulle sette inn i dag og at vi fikk 6 stk på frys! ;) ❤️❤️❤️. Innsettet gikk veldig bra og nå må det lille knøttet klore seg godt fast og bli der i 9 måneder ❤️. Jeg har inntatt godstillingen i benken og tenker å ruge vel og lenge❤️

Vis vedlegget 298297 Jeg er PUPO ❤️.
Tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter! Vi møtte opp på klinikken kl 14.30 hvor jeg først skulle tømme blæra. Deretter drakk jeg 0,5l vann og kl 15.00 kom en sykepleier å hentet meg. Så bar det ned på behandlingsrommet hvor mannen og jeg fikk på oss «operasjonstøy». Legen kunne fortelle oss den gode nyheten om at de hadde en toppkvalitets blastocyst (4AA) som de skulle sette inn i dag og at vi fikk 6 stk på frys! ;) ❤️❤️❤️. Innsettet gikk veldig bra og nå må det lille knøttet klore seg godt fast og bli der i 9 måneder ❤️. Jeg har inntatt godstillingen i benken og tenker å ruge vel og lenge❤️
Fantastisk! Krysser alt jeg har for deg❤️ Også så bra å ha seks på frys!

Åååå fantastisk! Også 6 på frys da! For en glede dette må være ❤️❤️❤️

Åh, så fantastisk!!! Gratulerer så mye❤️ Dette er jo helt glimrende❤️

Kjempe bra!! :D
Håper den lille klorer seg fast :D

Vis vedlegget 298297 Jeg er PUPO ❤️.

Åå så bra resultat! Håper att det klamrer seg fast i 9 måneder nå:happy::happy: og fantastisk med 6 i fryseren i tilegg:love7

Gratulerer så mye med ruging og godt resultat!

Wow, for en vei dere har hatt! Jeg er imponert. Føler nesten jeg har "jukset" som kom inn her nå på oppløpssiden. Nå må du bare ruge i vei, for dette skal det bli baby av. Og mange fine småsøsken i årene som kommer!

Jabbadabbadooo, så fantastisk! Jeg er helt imponert! 6 stk på frys er et resultat jeg knapt har hørt om (selv med ED)!

Og DEN flotte, svulmende livmorslimhinna da også!

Nei, dette må bare bli mange flotte streker og plusser!!!

Hvordan er det med deg? Har du et testelager klart eller cooler du den helt og tester på testedato? Skal du ta hcg-støtte?
Skal all testingen foregå i all hemmelighet, sånn at bare du kan kose deg i det stille og rolige ( noe jeg skjønner veeeeeldig godt) eller skal du dele det med oss nysgjerrige som sitter her ute og dør av maur i fingrene sånn at vi bare MÅ taste oss inn hit hele tida ? :joyful:

Uansett, hjertelig tillykke med graviditeten! For akkurat NÅ er du akkurat DET :Heartbigred

Jabbadabbadooo, så fantastisk! Jeg er helt imponert! 6 stk på frys er et resultat jeg knapt har hørt om (selv med ED)!

Hvordan er det med deg? Har du et testelager klart eller cooler du den helt og tester på testedato? Skal du ta hcg-støtte?
Skal all testingen foregå i all hemmelighet, sånn at bare du kan kose deg i det stille og rolige ( noe jeg skjønner veeeeeldig godt) eller skal du dele det med oss nysgjerrige som sitter her ute og dør av maur i fingrene sånn at vi bare MÅ taste oss inn hit hele tida ? :joyful:

Uansett, hjertelig tillykke med graviditeten! For akkurat NÅ er du akkurat DET :Heartbigred
Akkuratt hva hun saaaa :D

Ååh, gratulerer med et så vanvittig bra resultat!!! Tenk, et PERFEKT embryo inn, og SEKS til frys!! Det er jo helt enormt :Heartred:Heartred Og jeg er overbevist om at det blir baby(er) av dette! Endelig :Heartred
Gleder meg til testing og til å følge dere i mål!!! Heier i massevis fra sidelinja!!

Åå så bra resultat! Håper att det klamrer seg fast i 9 måneder nå:happy::happy: og fantastisk med 6 i fryseren i tilegg:love7
Ikke sant?! Det må jo bare klamre seg fast nå! ❤️

Wow, for en vei dere har hatt! Jeg er imponert. Føler nesten jeg har "jukset" som kom inn her nå på oppløpssiden. Nå må du bare ruge i vei, for dette skal det bli baby av. Og mange fine småsøsken i årene som kommer!
Ja, vi har vært på en endeløs berg- og dalbane de siste årene :/ Håper den går mot slutten nå og at vi endelig får den etterlengtede skatten vår ❤️.

Akkuratt hva hun saaaa :D

Haha! :D Ja, det er helt fantastisk!! ❤️ Jeg håper virkelig at det er nå det er vår tur!! ❤️ Takk for at du nevner slimhinna, jeg synes den er ganske fin om jeg kan si det selv ❤️ :D. Ingen hcg’støtte, kun en drøss av andre medikamenter.
Jeg har ikke helt bestemt meg for når jeg skal teste.. Testetøsa i meg vil teste allerede på onsdag, mens den fornuftige stemmen sier at jeg må vente til testdato den 28.mai hvor jeg skal ta blodprøve. Jeg lover at jeg skal dele med dere så snart jeg har bestemt meg:joyful:. Tusen takk for det! Jeg ruger så godt jeg bare kan ❤️

Back
Topp