Emilie’s dagbok ❤️

Ojoj her var det strek! Dette blir litt for spennende :nailbiting::D

Strek der ja!!❤️ Men jeg har hatt mange skyggestreker på dem:eek::eek: håååper det ikke er det til deg❤️

Strek der ja!!❤️ Men jeg har hatt mange skyggestreker på dem:eek::eek: håååper det ikke er det til deg❤️
Ja, det er det jeg også har hørt! :eek: Håper virkelig det er en ordentlig strek!!

9B1B2A71-6AE0-4F73-9A9C-8270EF9CB732.jpeg
Gårsdagens og dagens test.

Så spennende! Det ser liksom ikke ut som skygge. Håper sånn for deg nå!

Det er jo streker her!!!! :woot::woot: Og absolutt sterkere i dag synes jeg - så tror ikke det er skygge!!! Åååå, fy søren så spennende, herlighet som jeg unner deg dette :Heartred:Heartred:Heartred

Stemmer veldig for kveldstest!!

Vis vedlegget 298601 Vis vedlegget 298600
Ok, så er jeg ei testetøs :hilarious:
Jeg er 4dp5dt i dag.
Samme test, den øverste er tørket.
Hva tenker dere? :wideyed:

Jeg tenker at superegget har festet seg!!!!

Åååååå

Har SÅ lyst til å si gratulerer!!!!! Venter bittelitt til bare fordi det er så tidlig.

Men, det jeg vil si er at jeg ikke fikk positiv test før 10 dpo og 13 dpo på frys, da var det ikke sånn strek før det!

Det er FIN strek til 9 dpo!!! Helt klart!

Det er jo streker her!!!! :woot::woot: Og absolutt sterkere i dag synes jeg - så tror ikke det er skygge!!! Åååå, fy søren så spennende, herlighet som jeg unner deg dette :Heartred:Heartred:Heartred
Ja, det er i alle fall strek på testen i dag. Håper det ikke er en dum skyggestrek!. Det er så sykt spennende :nailbiting: Krysser fingrene for at det er vår tur nå! ❤️❤️❤️

Jeg tenker at superegget har festet seg!!!!

Åååååå

Har SÅ lyst til å si gratulerer!!!!! Venter bittelitt til bare fordi det er så tidlig.

Men, det jeg vil si er at jeg ikke fikk positiv test før 10 dpo og 13 dpo på frys, da var det ikke sånn strek før det!

Det er FIN strek til 9 dpo!!! Helt klart!
Oioi!!! Dagens test er littegrann sterkere!

Jeg tror du har full score!

:happy093.

Vet, det er tidlig enda, men det ser helt ærlig talt
LOVENDE ut!
Ja, vent litt med å si gratulerer. Er så redd for at det bare er en skyggestrek:nailbiting:. Håper virkelig at det er gullegget som har festet seg ❤️❤️❤️
Jeg kommer til å ta en ny test i kveld:nailbiting: Dette er så sykt spennende ❤️

Back
Topp