Emilie’s dagbok ❤️

Haha :hilarious: Har vært på reis i hele dag så har ikke hatt no særlig tid til å oppdatere.. se innlegg som kommer under :nailbiting:
Skjønte nesten at det var reisen som gjorde at du ikke har oppdatert oss. Nå er jeg så spent!

E016EEF9-DC71-46E2-8EAE-376CC747C852.jpeg AB39E34B-7492-4E12-963F-531B7ECB2F09.jpeg
Jeg tror jeg er gravid? :D:smiley-bounce016.
N.B. VIKTIG: Vet at det er noen av dere som følger kontoen min på Instagram. Det gjør også mine nærmeste venner, men jeg vil ikke at de skal vite det enda. Så hysj, hysj! Jeg kommer til å «spille uvitende» på insta en stund fremover :)

Last edited:
Oj, det ble skikkelig stor rød skrift :hilarious::happy:

Gratulerer så mye!! Så herlig at det skulle klaffe :D Velfortjent ❤️

F9E72FE5-C5C7-4536-8D37-FC43BEAC5774.jpeg Test tatt på en halvtimes urin ( nå nettopp).
Måtte sjekke at ikke Russland-testene jugde:p
10dpo

Ååååh, GRATULERER :Heartred:Heartred:Heartred Nå har jeg vært her flere ganger idag for å sjekke oppdateringen! Jeg er så glad på dine vegner!!

Gratulerer så mye!!!☺️❤️

Åh hurra! Gratulerer så mye :) ❤️

Ingen tvil der! Gratulerer så uendelig masse! Nydelig til å være 10 DPO! Dette skal gå hele veien!

Suuuuperfine tester❤️❤️❤️ Gratulerer så himla mye!!! Dette er så utrolig kult, og såååå fortjent❤️❤️

Fantastisk!

Det ER du!!!

Hjertelig tillykke! Endelig, endelig!

Ser veldig lovende ut med så fin stigning allerede så tidlig!

Jeg må bare si at jeg skjønner deg så godt mtp å holde nyhetene litt nært. Jeg fortalte det ikke til flere enn de aller nærmeste før OUL nå med nr to etter den siste misten jeg hadde i uke 12.

Det er så mange små milepæler på vegen og med dem både tårer og latter, glede og fortvilelse.
Men det tar ikke slutt faktisk. Det å få barn gir alle følelser, syns i hvert fall jeg. Og det fortsetter, både på godt og vondt, men absolutt mest av det gode og fantastiske!

NÅ skal du bli mamma!
Ingenting annet er tillatt!
Basta!

:flowerlaughing6
:wav

Ååh så fantastisk! Nå drister jeg meg til å si gratulerer! Dette er så fortjent ❤️❤️❤️

Gratulerer så masse med baby i magen ❤❤

Back
Topp