Emilie’s dagbok ❤️

Lykke til! Reisen deres er så spennende, takk for at du deler :)
ja, den er kjempespennende ;) Så bra at du synes det :) jeg tenker at det er fint å lese/se for andre som vurderer/må igjennom det samme og det hjelper meg med å huske ting :)

Var tidlig oppe i dag også. Mannen skulle levere svømmere kl 07.00 :) Ellers har det vært møter og slikt :)

Vedlegg

• D6881F07-BDF2-452B-A421-A78FF385835F.jpeg
    D6881F07-BDF2-452B-A421-A78FF385835F.jpeg
    34,2 KB · Visninger: 69
ja, den er kjempespennende ;) Så bra at du synes det :) jeg tenker at det er fint å lese/se for andre som vurderer/må igjennom det samme og det hjelper meg med å huske ting :)
IVF er spennende i seg selv, men det er alltid ekstra spennende med ED og det store utland og alt! Utrolig hva man kan få til i dag.. Det med å huske ting er og viktig, utrolig hvor fort man glemmer. Tok en titt bakover i egen dagbok, det var mye jeg hadde glemt/fortrengt :p

IVF er spennende i seg selv, men det er alltid ekstra spennende med ED og det store utland og alt! Utrolig hva man kan få til i dag.. Det med å huske ting er og viktig, utrolig hvor fort man glemmer. Tok en titt bakover i egen dagbok, det var mye jeg hadde glemt/fortrengt :p
Det er helt sant! :)

Fortell, fortell! Hva skjer? Jeg dør av nysgjerrighet :joyful:!
Haha,det er ikke så mye som har skjedd. Mannen har levert svømmere i dag og så har det vært uttak. Det hadde visstnok gått veldig bra :) Aner ikke antall. Men kanskje vi får vite noe i morgen eller onsdag? Ellers har jeg fått en helsesjekk. Hvor legen sjekket blodtrykk, ører, nese hals, spurte om sykdomshistorien og tok EKG :) Alt så bra ut heldigvis ;)

En dag fylt med mange inntrykk. Vi startet dagen på klinikken med levering av svømmere, seminar og møte med lege hvor jeg blant annet måtte igjennom EKG. Alt var veldig fint og egguttaket hadde gått bra . Vi har blitt kjent med et annet norsk par og to svenske damer . Det er så godt å snakke med noen som går igjennom det samme. Ellers har vi vært på en guidet tur i regi av klinikken, trasket gatelangs og spist veldig god mat . Gleder oss til nye inntrykk i morgen ❤️

En dag fylt med mange inntrykk. Vi startet dagen på klinikken med levering av svømmere, seminar og møte med lege hvor jeg blant annet måtte igjennom EKG. Alt var veldig fint og egguttaket hadde gått bra . Vi har blitt kjent med et annet norsk par og to svenske damer . Det er så godt å snakke med noen som går igjennom det samme. Ellers har vi vært på en guidet tur i regi av klinikken, trasket gatelangs og spist veldig god mat . Gleder oss til nye inntrykk i morgen ❤️

Vi har benyttet oss av Klinikken Ava også, det gikk på første innsett! Det er mye heavy medisiner men de gjør virkelig alt for at det skal gå på første forsøk! Lykke til!

Nå er jeg spent altså! Dyrker de til blasto før innsett?

Eller.....har du blitt ruger?

:excited001
De dyrker til blasto før innsett, så jeg er ikke ruger før lørdag ❤️

I morgen er det 17. Mai! Dagen før den store dagen, dagen da din sønn eller datter kom til deg ( gitt det blir en).
Jeg har også et veldig godt forhold til 17. Mai og prøverør. 17. Mai var den dagen jeg skrev under på søskenforsøk og en av de gangene jeg satt med positiv test i handa.

Så mitt 17.Mai ønske går til deg i år. Måtte denne dagen bli dagen før den store dagen for deg :Heartbigred.

Back
Topp