Tusen takkLykke til!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til!!!
ja, den er kjempespennende Så bra at du synes det jeg tenker at det er fint å lese/se for andre som vurderer/må igjennom det samme og det hjelper meg med å huske tingLykke til! Reisen deres er så spennende, takk for at du deler
IVF er spennende i seg selv, men det er alltid ekstra spennende med ED og det store utland og alt! Utrolig hva man kan få til i dag.. Det med å huske ting er og viktig, utrolig hvor fort man glemmer. Tok en titt bakover i egen dagbok, det var mye jeg hadde glemt/fortrengtja, den er kjempespennende Så bra at du synes det jeg tenker at det er fint å lese/se for andre som vurderer/må igjennom det samme og det hjelper meg med å huske ting
Var tidlig oppe i dag også. Mannen skulle levere svømmere kl 07.00 Ellers har det vært møter og slikt
Tusen takk for detSå kjekt å følge reisen deres Masse lykke til
Det er helt sant!IVF er spennende i seg selv, men det er alltid ekstra spennende med ED og det store utland og alt! Utrolig hva man kan få til i dag.. Det med å huske ting er og viktig, utrolig hvor fort man glemmer. Tok en titt bakover i egen dagbok, det var mye jeg hadde glemt/fortrengt
Det er helt sant!
Haha,det er ikke så mye som har skjedd. Mannen har levert svømmere i dag og så har det vært uttak. Det hadde visstnok gått veldig bra Aner ikke antall. Men kanskje vi får vite noe i morgen eller onsdag? Ellers har jeg fått en helsesjekk. Hvor legen sjekket blodtrykk, ører, nese hals, spurte om sykdomshistorien og tok EKG Alt så bra ut heldigvisFortell, fortell! Hva skjer? Jeg dør av nysgjerrighet !
En dag fylt med mange inntrykk. Vi startet dagen på klinikken med levering av svømmere, seminar og møte med lege hvor jeg blant annet måtte igjennom EKG. Alt var veldig fint og egguttaket hadde gått bra . Vi har blitt kjent med et annet norsk par og to svenske damer . Det er så godt å snakke med noen som går igjennom det samme. Ellers har vi vært på en guidet tur i regi av klinikken, trasket gatelangs og spist veldig god mat . Gleder oss til nye inntrykk i morgen
De dyrker til blasto før innsett, så jeg er ikke ruger før lørdagNå er jeg spent altså! Dyrker de til blasto før innsett?
Eller.....har du blitt ruger?
Oppdatering kommer nedenforJeg er også veldig spent på hvordan dere ligger an altså! Tenker på deg!
Takk for detSender gode tanker