Emilie’s dagbok ❤️

EA851665-20E9-44F7-BF8F-CA71B663F967.jpeg

Yey!! Det er jo fantastisk bra!!

Så fint at det gikk bra på kontroll! Heier videre!

Altså, sjekk den slimhinna da!! Nydelig :hello2 En perfekt seng for lille embryo. Åh. Nå er virkelig alt klart :Heartred masse lykke til med eksamen i morgen!
Ja, ikke sant. Får stadig vekk kommentarer fra gynekologer som synes den er nydelig :p så det er jo positivt? Tusen takk for det. Nå har jeg lest og lest, så nå er jeg rimelig sikker på at jeg står!

Så fint at det gikk bra på kontroll! Heier videre!
Ja, det var deilig! Jeg takket og bukket for den fantastiske nyheten fra gynekologen :) Lenge siden jeg har vært så glad når jeg har gått ut av klinikken

Goooood tuuuur!

Ser ut som livmorrommet er klar til mottak! Jeg hadde aldri så fin slimhinne!

En sjel venter nå på å starte sitt liv hos deg :Heartbigred

Goooood tuuuur!

Ser ut som livmorrommet er klar til mottak! Jeg hadde aldri så fin slimhinne!

En sjel venter nå på å starte sitt liv hos deg :Heartbigred
Tusen takk for det, Gledeståre :) Dette blir kjempespennende! Krysser alt vi har for at det går hele veien denne gangen :Heartbigred

Ja, ikke sant. Får stadig vekk kommentarer fra gynekologer som synes den er nydelig :p så det er jo positivt? Tusen takk for det. Nå har jeg lest og lest, så nå er jeg rimelig sikker på at jeg står!

Det må jo være kjempebra :happy: Og så bra innsats nå altså, håper du har tenkt å feire deg selv litt når dere er gjennom denne uka :Heartred Straks helg nå!!!

Det må jo være kjempebra :happy: Og så bra innsats nå altså, håper du har tenkt å feire deg selv litt når dere er gjennom denne uka :Heartred Straks helg nå!!!
Vi har nettopp spretta champagnen ;) Siste dråper på forhåpentligvis ett år :) Nå er det snart pakking på gang. Tiden går fort nå!

:HeartbigredVi er på reis og har kommet oss til Oslo! Tenk at nå skjer det! Fikk melding fra klinikken at det blir uttak på mandag og innsett på lørdag 18.mai ;) Får lyst til å synge «tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter» :Heartred Har forresten nettopp opprettet en Instagram konto som dere som leser inne her kan følge hvis dere vil :) der kommer jeg til å legge ut bilder fra reisen vår:)

Last edited:
:HeartbigredVi er på reis og har kommet oss til Oslo! Tenk at nå skjer det! Fikk melding fra klinikken at det blir uttak på mandag og innsett på lørdag 18.mai ;) Får lyst til å synge «tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter» :Heartred Har forresten nettopp opprettet en Instagram konto som dere som leser inne her kan følge hvis dere vil :) Den heter Gullegget og der kommer jeg til å legge ut bilder fra reisen vår:)
Åå hurra! Tenk at tiden går så fort! Nå skjer det, helt på ekte :D❤️

:HeartbigredVi er på reis og har kommet oss til Oslo! Tenk at nå skjer det! Fikk melding fra klinikken at det blir uttak på mandag og innsett på lørdag 18.mai ;) Får lyst til å synge «tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter» :Heartred Har forresten nettopp opprettet en Instagram konto som dere som leser inne her kan følge hvis dere vil :) Den heter Gullegget og der kommer jeg til å legge ut bilder fra reisen vår:)

Så herlig at dere er på vei!! Og veldig gøy å kunne følge med på insta :happy: Goood tur!

Hurra for reise :D

Henter de ut egget på donor mandag? Trodde de var på frys og ble tatt opp til "bruk" der og da jeg?

Så herlig at dere er på vei!! Og veldig gøy å kunne følge med på insta :happy: Goood tur!
Så bra du synes det :) Tenkte det var en lettere måte å dele bilder av reisen og det som skjer :)

Back
Topp