Ja, nå er det ikke lenge igjen. Kun 4 dager til vi er i St.Petersburg!Hipp hurra for visum!! Nå er dere jammen meg straks på vei dit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er det ikke lenge igjen. Kun 4 dager til vi er i St.Petersburg!Hipp hurra for visum!! Nå er dere jammen meg straks på vei dit!
Ja, det er det virkelig !Yey!! Det er jo fantastisk bra!!
Ja, ikke sant. Får stadig vekk kommentarer fra gynekologer som synes den er nydelig så det er jo positivt? Tusen takk for det. Nå har jeg lest og lest, så nå er jeg rimelig sikker på at jeg står!Altså, sjekk den slimhinna da!! Nydelig En perfekt seng for lille embryo. Åh. Nå er virkelig alt klart masse lykke til med eksamen i morgen!
Ja, det var deilig! Jeg takket og bukket for den fantastiske nyheten fra gynekologen Lenge siden jeg har vært så glad når jeg har gått ut av klinikkenSå fint at det gikk bra på kontroll! Heier videre!
Ja, heia! Heia! Nå skal det gå veien!Heia heia!!
Tusen takk for det, Gledeståre Dette blir kjempespennende! Krysser alt vi har for at det går hele veien denne gangenGoooood tuuuur!
Ser ut som livmorrommet er klar til mottak! Jeg hadde aldri så fin slimhinne!
En sjel venter nå på å starte sitt liv hos deg
Ja, ikke sant. Får stadig vekk kommentarer fra gynekologer som synes den er nydelig så det er jo positivt? Tusen takk for det. Nå har jeg lest og lest, så nå er jeg rimelig sikker på at jeg står!
Vi har nettopp spretta champagnen Siste dråper på forhåpentligvis ett år Nå er det snart pakking på gang. Tiden går fort nå!Det må jo være kjempebra Og så bra innsats nå altså, håper du har tenkt å feire deg selv litt når dere er gjennom denne uka Straks helg nå!!!
Åå hurra! Tenk at tiden går så fort! Nå skjer det, helt på ekteVi er på reis og har kommet oss til Oslo! Tenk at nå skjer det! Fikk melding fra klinikken at det blir uttak på mandag og innsett på lørdag 18.mai Får lyst til å synge «tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter» Har forresten nettopp opprettet en Instagram konto som dere som leser inne her kan følge hvis dere vil Den heter Gullegget og der kommer jeg til å legge ut bilder fra reisen vår
Vi er på reis og har kommet oss til Oslo! Tenk at nå skjer det! Fikk melding fra klinikken at det blir uttak på mandag og innsett på lørdag 18.mai Får lyst til å synge «tenk at nå er dagen her som jeg har lengtet etter» Har forresten nettopp opprettet en Instagram konto som dere som leser inne her kan følge hvis dere vil Den heter Gullegget og der kommer jeg til å legge ut bilder fra reisen vår
Ja, det er det det gjørÅå hurra! Tenk at tiden går så fort! Nå skjer det, helt på ekte
Så bra du synes det Tenkte det var en lettere måte å dele bilder av reisen og det som skjerSå herlig at dere er på vei!! Og veldig gøy å kunne følge med på insta Goood tur!