Emilie’s dagbok ❤️

Takk alle sammen :)
Svarer bare alle sammen jeg. Har vært en fryktelig frustrerende, hektisk (og litt jævlig) dag i dag .
Det hele startet med kontroll i dag tidlig: slimhinne på 4,5 mm, ingen follikler over 7mm i venstre eggstokk, men en på 16mm i høyre. JEG BLIR SÅ FRUSTRERT!! hvorfor skal kroppen min tulle sånn? Fikk sendt av gårde bilder og rapport til klinikken, og fikk svar at jeg skulle utsette medisinstarten med en dag (heldigvis, ikke avbrutt). Så aner jeg fred og ingen fare, drar tilbake på jobb og i siste pause så oppdager jeg at jeg har fått mail av visumsenteret.
Jeg sendte søknad, pass og dokumenter den 29.04 (kunne ikke sende det før fordi jeg trengte passet i forbindelse med en jobbreise).
Konsulenten ved visumsenteret skriver: visumene blir ikke klare før 16.05, er det ok? DA KOKTE DET OVER FOR MEG! Hvorfor er jeg alltid så uheldig? :(
Fortvilet og forbannet sender jeg noen mailer frem og tilbake til visumsenteret uten å bli så mye klokere.. saken er den at det er helligdager i Russland (eller noe sånn) så konsulatet er stengt 1.-3.mai og 8.-9.mai. Dermed tar det lenger tid å behandle visumsøknaden og spesielt siden det er et forretningsvisum, men jeg kontaktet klinikken og ga dem beskjed om problemet. De sendte meg da nr. til et byrå som kunne ordne med ekspress turistvisum til oss. NÅ har jeg etter mye om og men endelig fått tak i det, og sendt det videre til visumsenteret. Så i morgen håper jeg at visumsenteret gir beskjed at vi får visum i løpet av neste uke slik at vi kan reise den 12.mai, hvis ikke så klikker det for meg...
Herrefred så styrete! DETTE skal ikke få ødlegge, det er iallefall helt sikkert! Jeg krysser alt jeg eier og har for at alt går i orden for dere, for nå er det nok tull ❤️

Herrefred så styrete! DETTE skal ikke få ødlegge, det er iallefall helt sikkert! Jeg krysser alt jeg eier og har for at alt går i orden for dere, for nå er det nok tull ❤️
Takk for det :) Var skikkelig styrete! Fikk mail i dag og de har estimert at turistvisumet skal være ferdig til den 8.mai :) så det ser heldigvis ut til å ordne seg, men jeg tør ikke å juble helt enda. Det gjør jeg ikke før vi sitter med pass og visum i hendene :)

Takk for det :) Var skikkelig styrete! Fikk mail i dag og de har estimert at turistvisumet skal være ferdig til den 8.mai :) så det ser heldigvis ut til å ordne seg, men jeg tør ikke å juble helt enda. Det gjør jeg ikke før vi sitter med pass og visum i hendene :)
Så bra! Da får vi bare håpe alt går i orden og at resten går knirkefritt ❤️

Ja, det
Så bra! Da får vi bare håpe alt går i orden og at resten går knirkefritt ❤️
får vi håpe på :) Lei av at ting ikke går vår vei nå :( Så nå må jo hellet vårt snu!

Medisinstart: innsett-syklus er i gang :) jippi!
Har begynt på progynova, klexane, Estradot og vitamin E i dag. (Går på folsyre fra før av) :)
Nå føler jeg at det nærmer seg med stormskritt! :) om 8 dager reiser vi (må bare få visum og pass tilbake først)!

Vi er i gang med uka hvor alt skjer. Visum og pass skal vi forhåpentligvis få på onsdag. :smiley-angelic001 Fredag har jeg eksamen. :nailbiting: Lørdag drar vi til Østlandet og Søndag drar vi til St. Petersburg. :)

Vi er i gang med uka hvor alt skjer. Visum og pass skal vi forhåpentligvis få på onsdag. :smiley-angelic001 Fredag har jeg eksamen. :nailbiting: Lørdag drar vi til Østlandet og Søndag drar vi til St. Petersburg. :)

Shit for ei uke :eek: Fantastisk at det nærmer seg sånn avreise! Ta godt vare på deg selv underveis da, dette er MYE å håndtere på en gang :Heartred men jeg vet du klarer det! Lykke til med alt, jeg heier masse for hvert steg på veien!

Wow, for en uke!! Du er råå!!

Shit for ei uke :eek: Fantastisk at det nærmer seg sånn avreise! Ta godt vare på deg selv underveis da, dette er MYE å håndtere på en gang :Heartred men jeg vet du klarer det! Lykke til med alt, jeg heier masse for hvert steg på veien!
Tusen takk for det Ja, det er ei travel uke. Klarer ikke helt å forholde meg til alt, så lurer på hvordan det kommer til å gå på eksamen :/ Jaja, jeg kan alltid ta den opp igjen. Jeg gleder meg sånn til vi lander i St. Petersburg

Wow, for en uke!! Du er råå!!
Ja, skikkelig travel uke! Håper jeg klarer eksamen. Jeg er litt usikker på om det går no bra fordi jeg klarer ikke å ha fokus på lesingen. Eneste jeg tenker på om dagen er visum, eggfollikler og reisen.. :p

Tusen takk for det Ja, det er ei travel uke. Klarer ikke helt å forholde meg til alt, så lurer på hvordan det kommer til å gå på eksamen :/ Jaja, jeg kan alltid ta den opp igjen. Jeg gleder meg sånn til vi lander i St. Petersburg

Det løser seg alltid, så gi deg selv litt slækk og ta inn bare det du klarer akkurat nå! :Heartred

Visum er innvilget :) Nå er det full eksamenslesing på gang og jeg krysser fingrene for at jeg står på fredag ;)

Visum er innvilget :) Nå er det full eksamenslesing på gang og jeg krysser fingrene for at jeg står på fredag ;)

JEG krysser også!

Heia, heia!
Så flott at det ser ut til å ordne seg med visum, reise og livmorrommet!
Alt blir straks mye mer komplisert når man må reise til Russland!
Jeg har likevel hørt så mye bra om den pakken og den behandlingen dere nå har startet på, at dette skal gå bra til slutt!

En dag om ikke alt for lenge blir det endelig gledestårer på deg også! De beste tårene i hele verden!

Så godt de ble innvilget! Lykke til med lesing!

JEG krysser også!

Heia, heia!
Så flott at det ser ut til å ordne seg med visum, reise og livmorrommet!
Alt blir straks mye mer komplisert når man må reise til Russland!
Jeg har likevel hørt så mye bra om den pakken og den behandlingen dere nå har startet på, at dette skal gå bra til slutt!

En dag om ikke alt for lenge blir det endelig gledestårer på deg også! De beste tårene i hele verden!
Så bra at du krysser! Ja, det er komplisert å reise til Russland. Så nå håper jeg at resten går på skinner, både når det gjelder reise og når det gjelder kontroller/innsett osv.
Ja, jeg vil også grine gledestårer ;)

Back
Topp