Herrefred så styrete! DETTE skal ikke få ødlegge, det er iallefall helt sikkert! Jeg krysser alt jeg eier og har for at alt går i orden for dere, for nå er det nok tullTakk alle sammen
Svarer bare alle sammen jeg. Har vært en fryktelig frustrerende, hektisk (og litt jævlig) dag i dag .
Det hele startet med kontroll i dag tidlig: slimhinne på 4,5 mm, ingen follikler over 7mm i venstre eggstokk, men en på 16mm i høyre. JEG BLIR SÅ FRUSTRERT!! hvorfor skal kroppen min tulle sånn? Fikk sendt av gårde bilder og rapport til klinikken, og fikk svar at jeg skulle utsette medisinstarten med en dag (heldigvis, ikke avbrutt). Så aner jeg fred og ingen fare, drar tilbake på jobb og i siste pause så oppdager jeg at jeg har fått mail av visumsenteret.
Jeg sendte søknad, pass og dokumenter den 29.04 (kunne ikke sende det før fordi jeg trengte passet i forbindelse med en jobbreise).
Konsulenten ved visumsenteret skriver: visumene blir ikke klare før 16.05, er det ok? DA KOKTE DET OVER FOR MEG! Hvorfor er jeg alltid så uheldig?
Fortvilet og forbannet sender jeg noen mailer frem og tilbake til visumsenteret uten å bli så mye klokere.. saken er den at det er helligdager i Russland (eller noe sånn) så konsulatet er stengt 1.-3.mai og 8.-9.mai. Dermed tar det lenger tid å behandle visumsøknaden og spesielt siden det er et forretningsvisum, men jeg kontaktet klinikken og ga dem beskjed om problemet. De sendte meg da nr. til et byrå som kunne ordne med ekspress turistvisum til oss. NÅ har jeg etter mye om og men endelig fått tak i det, og sendt det videre til visumsenteret. Så i morgen håper jeg at visumsenteret gir beskjed at vi får visum i løpet av neste uke slik at vi kan reise den 12.mai, hvis ikke så klikker det for meg...