Emilie’s dagbok ❤️

Hurra for reise :D

Henter de ut egget på donor mandag? Trodde de var på frys og ble tatt opp til "bruk" der og da jeg?
Ja, de henter eggene ut på mandag :) De har timet og tilrettelagt det slik at det blir uttak nøyaktig når jeg skulle hatt uttak :)

Vi er vel fremme i St.petersburg! Turen gikk kjempefint :) Det er en veldig fin by (av det lille jeg har sett i alle fall). Vi har en Airbnb-leilighet og den er kjempefin :) I kveld blir det tidlig seng. Har kun sovet 10timer tilsammen denne helga (noe som er uvant til å være meg), så er ganske trøtt. I morgen skal vi på klinikken og møte teamet, og ha noen møter med leger/gynokolog.

Å, så gøy med oppdatering! Så spennende dette blir! Gleder meg til å følge med videre. Dog ikke på Instagram, det har jeg ikke.

Hurra! Masse lykke til i morgen, dette er superspennende og jeg gleder meg til å følge dere :D

Å, så gøy med oppdatering! Så spennende dette blir! Gleder meg til å følge med videre. Dog ikke på Instagram, det har jeg ikke.
Ja, det blir kjempespennende! :) Tenk at vi endelig er her!! I kveld har jeg troa! ;)

Hurra! Masse lykke til i morgen, dette er superspennende og jeg gleder meg til å følge dere :D
Ja, det er så spennende! :) Tenk at vi plutselig er her og om en uke så ruger jeg på en blastocyst! :)

Masse lykke til☺️❤️

Åh, dette er altså så spennende!! Masse lykke til med alt, og først uttaket i morgen :Heartred Også håper jeg dere får en skikkelig fin kjæresteuke!

Masse lykke til i dag ❤❤❤

Lykke til! Reisen deres er så spennende, takk for at du deler :)

Åh, dette er altså så spennende!! Masse lykke til med alt, og først uttaket i morgen :Heartred Også håper jeg dere får en skikkelig fin kjæresteuke!
Tusen takk for det! :) Det er veldig fint her nede. Fint vær og opp mot 20grader ;)

Back
Topp