Ja, de henter eggene ut på mandag De har timet og tilrettelagt det slik at det blir uttak nøyaktig når jeg skulle hatt uttakHurra for reise
Henter de ut egget på donor mandag? Trodde de var på frys og ble tatt opp til "bruk" der og da jeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de henter eggene ut på mandag De har timet og tilrettelagt det slik at det blir uttak nøyaktig når jeg skulle hatt uttakHurra for reise
Henter de ut egget på donor mandag? Trodde de var på frys og ble tatt opp til "bruk" der og da jeg?
Ja, det blir kjempespennende! Tenk at vi endelig er her!! I kveld har jeg troa!Å, så gøy med oppdatering! Så spennende dette blir! Gleder meg til å følge med videre. Dog ikke på Instagram, det har jeg ikke.
Ja, det er så spennende! Tenk at vi plutselig er her og om en uke så ruger jeg på en blastocyst!Hurra! Masse lykke til i morgen, dette er superspennende og jeg gleder meg til å følge dere
Så gøy at du vil følge med på reisen vårJeg følger med, både her og på insta
Ja tenk det! Og da skal det ruges til det kjedsommeligeJa, det er så spennende! Tenk at vi plutselig er her og om en uke så ruger jeg på en blastocyst!
Det skal det virkeligJa tenk det! Og da skal det ruges til det kjedsommelige
Takk for detMasse lykke til
Tusen takk for det! Det er veldig fint her nede. Fint vær og opp mot 20graderÅh, dette er altså så spennende!! Masse lykke til med alt, og først uttaket i morgen Også håper jeg dere får en skikkelig fin kjæresteuke!
Ja, nå skjer det tusen takk for detNå skal det skje!
Kjempemasse lykke til! Følger her i stor spenning!
Takk for det. Vet ikke enda hvordan egguttaket har gått. Men håper det er gode nyheterMasse lykke til i dag ❤❤❤