Emilie’s dagbok ❤️

Testetøsa er i gang :D
12 dpo/ 7dp5dt ❤️[/QUOTE]

Så flotte tester!!! Jeg UNNER deg SÅNN terminspire nå! Så er det litt ekstra deilig tenker jeg at det nå går på første forsøk på den nye klinikken!
Selv om det ikke akkurat er første forsøk, så er det jo første forsøk der!

Jeg håper forresten du fikk bestått på eksamen din også ( ikke at det er det viktigste). Det er jo litt ekstra deilig å plutselig kunne cashe inn noen vinnere etter å ha godt i motbakke så lenge. Motbakker har ikke kommet for å bli selv om det føles slik når det kommer flere etter hverandre, og jeg håper nå at dere går en sommer i møte med medvind, stjerner i øynene og baby i magen.
Da kan dere kose dere med redebygging, som faktisk er akkurat det: Superkoselig :flower!

I hvert fall etter OUL når man som regel kan føle seg litt tryggere:hello2.

Nydelige tester :D
Gratulerer så mye ❤️

Fantastisk Emilie, er så godt når man ser det svart på hvitt❤️ Du er GRAVID!!! Hurra❤️❤️

Ååh dette er bare så fantastisk! Gratulerer så mye ❤️❤️

Så flotte tester!!! Jeg UNNER deg SÅNN terminspire nå! Så er det litt ekstra deilig tenker jeg at det nå går på første forsøk på den nye klinikken!
Selv om det ikke akkurat er første forsøk, så er det jo første forsøk der!

Jeg håper forresten du fikk bestått på eksamen din også ( ikke at det er det viktigste). Det er jo litt ekstra deilig å plutselig kunne cashe inn noen vinnere etter å ha godt i motbakke så lenge. Motbakker har ikke kommet for å bli selv om det føles slik når det kommer flere etter hverandre, og jeg håper nå at dere går en sommer i møte med medvind, stjerner i øynene og baby i magen.
Da kan dere kose dere med redebygging, som faktisk er akkurat det: Superkoselig :flower!

I hvert fall etter OUL når man som regel kan føle seg litt tryggere:hello2.

Tusen takk, Gledeståre ❤️ Du skriver alltid så nydelig ❤️❤️❤️ Blir helt rørt av de fine ordene❤️
Jeg bestod eksamen med glans, fikk utrolig nok B :woot::happy:.
Åh, jeg håper sånn at jeg skal ruge hele sommer, høst og vinter til en frisk liten gutt eller jente kommer i februar ❤️

Dette skal gå så bra! Gratulerer sååå masse!

Så flotte tester ❤️ Jeg har en skikkelig god følelse for denne spiren ❤️

Tusen takk, Gledeståre ❤️ Du skriver alltid så nydelig ❤️❤️❤️ Blir helt rørt av de fine ordene❤️
Jeg bestod eksamen med glans, fikk utrolig nok B :woot::happy:.
Åh, jeg håper sånn at jeg skal ruge hele sommer, høst og vinter til en frisk liten gutt eller jente kommer i februar ❤️

Åååå Grrratulerer med stor G!!! Det må jeg jammen si!!! B med alt som hang over deg!

Du, det er imponerende!

Jeg fikk min datter i slutten av januar. Det er jo kaldt da, men jeg syns det var SÅ fint å få barn på denne tiden fordi de 3 første mnd gikk til amming, soving og komme seg likevel og når man føler man begynner å få litt overskudd til å dra mer ut, så er det jo vår!
Så jeg tror det blir kjempebra!
:Heartbigred

Så flotte tester ❤️ Jeg har en skikkelig god følelse for denne spiren ❤️
Ja, det er de fineste testene jeg har hatt så tidlig ❤️ Håper det betyr at den sitter hele veien ❤️

Åååå Grrratulerer med stor G!!! Det må jeg jammen si!!! B med alt som hang over deg!

Du, det er imponerende!

Jeg fikk min datter i slutten av januar. Det er jo kaldt da, men jeg syns det var SÅ fint å få barn på denne tiden fordi de 3 første mnd gikk til amming, soving og komme seg likevel og når man føler man begynner å få litt overskudd til å dra mer ut, så er det jo vår!
Så jeg tror det blir kjempebra!
:Heartbigred
Tusen takk ❤️ ;) Jeg ble ganske imponert av meg selv også! Det hadde jeg faktisk ikke trodd :woot:.

Ja, det er jo en superfin tid å få baby på ❤️ Så håper drømmen går i oppfyllelse nå ❤️

Back
Topp