Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine tester!!! Så fortjent GratulererVis vedlegget 299050 14 dpo 9dp5dt 4+0
Fineste testrekka jeg har sett på lenge helt eksemplarisk! Så godt å seVis vedlegget 299050 14 dpo 9dp5dt 4+0
Tusen takkSå fine tester!!! Så fortjent Gratulerer
Det synes jeg også Blir veldig beroliget av at strekene bare blir sterkere og sterkereFineste testrekka jeg har sett på lenge helt eksemplarisk! Så godt å se
I know! Det er rett og slett ikke til å troJeg sier det nok en gang, fantastisk
Jeg er helt enig Det er så uvirkelig at det er testrekka mi!!Fineste testrekka jeg noengang har sett
Ja, hurra for de fine testene!! Det er så uvirkelig og surrealistisk at de er har en så fin økning Dette må jo bare ha vært gulleggetGjentar meg selv her, men et godt budskap kan ikke sies for ofte og dette er jo så gøy å komme inn til: nydelig test, dette blir baby! Hurra!
Det tror jeg veldig at det er! Jeg også syntes det var så rart og uvirkelig at det var mine tester som var så fine, for første gang! Etterhvert sank det inn og jeg ble rolig og tenkte at dette går faktisk veien. Håper du også klarer å tro på dette.Ja, hurra for de fine testene!! Det er så uvirkelig og surrealistisk at de er har en så fin økning Dette må jo bare ha vært gullegget
Det tror jeg veldig at det er! Jeg også syntes det var så rart og uvirkelig at det var mine tester som var så fine, for første gang! Etterhvert sank det inn og jeg ble rolig og tenkte at dette går faktisk veien. Håper du også klarer å tro på dette.
Åh, Gledeståre!! Du får meg til å grine her jeg sitter . Tusen takk for at du finnes Du er så god og skriver så flott Jeg er sikker på at du er en fantastisk mor til dine barn . Gleder meg til å følge deg om dere bestemmer dere for å bruke embisene i frysenNyyyydelige tester! Dette er i hvert fall ikke testerekka hvor man har lyst til å vente litt med å gratulere . Dette er vel heller av dem hvor man tenker at man er heeeeelt sikker på at dette er terminspire!
Skjønner at det tar tid å tro på det når man har kjempet så lenge og til og med vært nære på å gi helt opp.
Jeg syns faktisk det er rørende å følge deg og endelig se disse flotte, sterke testene og se kommentarene dine som er så fulle av skrekkblandet glede og håp.
Jeg heier i heiagjengen!
Dette skal gå bra!
Tusen takk for delingen av linken Det var veldig beroligende å lese37 i hcg på 11 DPO er en super verdi i følge tabellen som ligger her: https://forum.babyverden.no/threads/sjekk-denne-info-om-testing-og-hcg.1704770/