Vis vedlegget 300815 Se den fineste reka Jeg er så lykkelig nå. Vi kunne tydelig se hjertet slå . Gullklumpen ble målt til 5,6mm. Nå må jo alt bare gå bra, sant?? Begynner å håpe og tro at det går vår vei nå
Åååå dette skal gå bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 300815 Se den fineste reka Jeg er så lykkelig nå. Vi kunne tydelig se hjertet slå . Gullklumpen ble målt til 5,6mm. Nå må jo alt bare gå bra, sant?? Begynner å håpe og tro at det går vår vei nå
Ja, det skal detÅååå dette skal gå bra!
Tusen takkÅåå hurra! Gratulerer så mye
Ja, det skal detDette skal gå helt til termin
Ja, det var skikkelig fantastisk Endelig er det vår turNæmmen, åååå så fantastisk! Gratulerer!
Tusen takk Fineste teken jeg har settGratulerer så mye med en frisk og fin liten reke
Tusen takk Ja, det skal gå braGratulerer med fin UL! Skal gå bra dette!
Tusen takk Ja, denne spiren skal vær så god være der inne helt til terminSå fin Gratulerer!! Denne spiren skal holde til termin
Ja, ikke sant? Endelig er det vår turSå nydelig, Emilie <3 Herlig å se
Ja, det var virkelig en fantastisk følelse Jeg grein av meg all sminka når jeg så hjertet bankeSå fantastisk følelse gratulerer!
Ikke sant? Fineste rekaNydelig liten reke
Jeg var på ul i den tiden der, det var helt fantastisk å se knøttet ha hjerteaktivitet! Gjør noe med deg altså Blir spennende!!Vis vedlegget 301043
6+4 Så langt har jeg aldri kommet før
Jeg begynner å tro på at dette kan gå bra og det er en deilig følelse . Det hjalp voldsomt å se hjerte banke på ultralyden på onsdag. På torsdag skal vi på sykehuset å ha TUL. Håper jeg blir enda mer beroliget av den
Jeg får litt angst hver dag og er livredd for at ting skal stoppe opp inni der, men jeg må bare ta en dag om gangen Lurte på om jeg skulle tørre å lage sånn gravidoppdateringer hver uke. Tenkte det kunne være fint å se tilbake på.
Er det noen av dere flotte damer som har en fin en som man kan fylle ut?
Jeg har en slik, i dagboka miVis vedlegget 301043
6+4 Så langt har jeg aldri kommet før
Jeg begynner å tro på at dette kan gå bra og det er en deilig følelse . Det hjalp voldsomt å se hjerte banke på ultralyden på onsdag. På torsdag skal vi på sykehuset å ha TUL. Håper jeg blir enda mer beroliget av den
Jeg får litt angst hver dag og er livredd for at ting skal stoppe opp inni der, men jeg må bare ta en dag om gangen Lurte på om jeg skulle tørre å lage sånn gravidoppdateringer hver uke. Tenkte det kunne være fint å se tilbake på.
Er det noen av dere flotte damer som har en fin en som man kan fylle ut?
Grugleder meg til torsdag nå ja Håper hjertet fremdeles banker inni derJeg var på ul i den tiden der, det var helt fantastisk å se knøttet ha hjerteaktivitet! Gjør noe med deg altså Blir spennende!!
Hehe, det siste der lurer jeg også på!
Den var fin! Jeg stjeler den jeg håper det går greitJeg har en slik, i dagboka mi
Det må den virkelig Ja, skal prøve på detDette er så kjekt å lese Spiren skal holde helt til mål!
Jeg stemmer for oppdatering hver uke