Emilie’s dagbok ❤️

Gravid oppdatering
Termin: 06.02.2020

På vei: 7+0
Igjen til termin: 234 dager
Trimester: Første
Graviduke: 8
Graviditetsmnd: 2
Kalendermnd: 2
Neste JM/legetime: time på sykehuset på torsdag 20.06
Ultralyd: Hadde en ul når jeg var 6+2 (hjertet slo), neste på torsdag når jeg er 7+3.
Komplikasjoner: ikke som jeg vet om..
Kjønn: Vet ikke, men tror gutt
Utålmodig: Ja
Innkjøp: lite eller ingenting.
Utstyr så langt - kjøpt en stk pysjamas, en body og en kos
Utstyr som gjenstår: Alt, egentlig
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Veldig lite aktivitet.
Mage: Nei, bare oppblåst.
Vektendring: ingen
Aktivitet i magen: Nei
Tungt: Nei
Kynnere: Nei
Hodet festet: Nei
Barnerom: Nei
Matkick: Smootie
Plager: litt svimmel/uggen, tidvis hodeverk/migrene, trøtthet, murring av og til når jeg reiser meg
Humør: greit humør, men er mye redd for at dette ikke kommer til å gå veien.
Sykehusbag: Nei
Høygravid: Nei
Tanker om fødsel: Nei
Neste milepæl: TUL 7+3

TUL nr 2 i morgen :nailbiting: Superspent og nervøs.. Så redd for at hjertet ikke slår lenger.. Det er jo ingen grunn til at det har skjedd, men likevel er jeg skikkelig redd for det.. Har aldri opplevd MA og vil heller ikke oppleve det! Men tenker av og til at det skjer sikker meg nå for det er det jeg mangler på «lista» mi. Skikkelig idiotisk tanke, jeg vet.. Men sånn fungerer altså skrullehjernen min om dagen...:inpain:.

TUL nr 2 i morgen :nailbiting: Superspent og nervøs.. Så redd for at hjertet ikke slår lenger.. Det er jo ingen grunn til at det har skjedd, men likevel er jeg skikkelig redd for det.. Har aldri opplevd MA og vil heller ikke oppleve det! Men tenker av og til at det skjer sikker meg nå for det er det jeg mangler på «lista» mi. Skikkelig idiotisk tanke, jeg vet.. Men sånn fungerer altså skrullehjernen min om dagen...:inpain:.

Så mye lykke til!

Krysser fingrene for at det blir en forløsende, lykkelig opplevelse.

Det var bare etter fosterdiagnostikk sist (pga alder) at jeg turde håpe på at dette skulle gå bra sist, egentlig så gjorde jeg det ikke før etter oul.

Håper sånn at du klarer å snu tankene rundt denne tiden du også.

Med første mann, så strålte jeg etter første trimester. Folk så på meg og smilte, så da skjønte jeg at de smilte tilbake.
Dette var så herlig.
Jeg gledet meg. Og vi kikket på alt mulig, bygget rede. Det var såå trivelig, ja romantisk til og med. Endelig skulle vi bli foreldre, min kjære og jeg.

Det skal dere og.

Endelig :Heartbigred

Og det er bare så utrolig rørende!

:love7

Så mye lykke til!

Krysser fingrene for at det blir en forløsende, lykkelig opplevelse.

Det var bare etter fosterdiagnostikk sist (pga alder) at jeg turde håpe på at dette skulle gå bra sist, egentlig så gjorde jeg det ikke før etter oul.

Håper sånn at du klarer å snu tankene rundt denne tiden du også.

Med første mann, så strålte jeg etter første trimester. Folk så på meg og smilte, så da skjønte jeg at de smilte tilbake.
Dette var så herlig.
Jeg gledet meg. Og vi kikket på alt mulig, bygget rede. Det var såå trivelig, ja romantisk til og med. Endelig skulle vi bli foreldre, min kjære og jeg.

Det skal dere og.

Endelig :Heartbigred

Og det er bare så utrolig rørende!

:love7
Lykke til på TUL i dag:Heartred
Lykke til i dag :Heartred
Tusen takk for det ❤️❤️❤️ Sykt spent og nervøs nå :nailbiting: Hjertet må jo bare banke fortsatt ❤️
Har time kl 13.00.

:smiley-bounce015

Hurraaa!

Kjempeflott! Gode nyheter.

Har du meldt deg inn i terminklubb enda?

Jeg gjorde det for så vidt tidlig, men husker jeg hadde dagboka her lenge. Det føltes så trygt liksom, var her de fleste assistertvennene holdt til.

Det er så godt å se dagboka di fylles av gode nyheter fulgt av gode.

Nå er det

DIN

tur!!!!

Hurra❤️❤️

Dette kommer til å gå veien! Ingen grunn til at det ikke skal bli suksess! Hvor langt på vei var du i dag og når er neste kontroll/UL/milepæl?
❤️❤️❤️. Neste milepæl er i morgen (8+0). Vi skulle få ul i uke 12/13, så det bli neste store milepæl.
Fantastisk!! Nå går det hele veien skal du se :Heartred
ja, det skal det ❤️❤️❤️
:smiley-bounce015

Hurraaa!

Kjempeflott! Gode nyheter.

Har du meldt deg inn i terminklubb enda?

Jeg gjorde det for så vidt tidlig, men husker jeg hadde dagboka her lenge. Det føltes så trygt liksom, var her de fleste assistertvennene holdt til.

Det er så godt å se dagboka di fylles av gode nyheter fulgt av gode.

Nå er det

DIN

tur!!!!
❤️ Ja, jeg har meldt meg inn i terminklubben for februar 2020. Men henger her inne en god stund til ❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
❤️❤️❤️
Så godt å være innom her og lese at det går så bra med dere :Heartred
Så hyggelig at du er innom ❤️❤️❤️ Håper det går bra med deg ❤️
Gratulerer så mye, herlig ❤️ ❤️ ❤️
Tusen takk ❤️

Back
Topp