Emilie’s dagbok ❤️

For en fin, liten bamsemums :Heartred Håper du klarer å slappe av noen dager nå!
Nærmer seg 12+0 med stormskritt selv om tiden sikkert snegler seg avgårde for din del :hilarious:

Når er neste UL?

Så nydelig ❤️ Nå håper jeg du kan slappe av og nyte både bamsemums og sommervær ❤️
Ja, nå kan jeg slappe av og nyte bamsemums og sola ❤️

For en fin, liten bamsemums :Heartred Håper du klarer å slappe av noen dager nå!
Nærmer seg 12+0 med stormskritt selv om tiden sikkert snegler seg avgårde for din del :hilarious:

Når er neste UL?
Ja, nå klarer jeg å slappe av ❤️ Dagene snegler seg av gårde ja :hilarious:. Neste ul er litt usikker, men antageligvis i slutten av sommeren.

En helt perfekt liten peanøtt ❤️

Vis vedlegget 302810 Alt var tipp topp ❤️ Nå kan jeg senke skuldrene enda mer ❤️ Bamsemums var estimert til 9+6 altså to dager frem. Den er ca 3 cm og hjertet slår ca 175 slag i minuttet ❤️

Sååå nydelig og helt perfekt!

Er det ikke helt utrolig, magisk fantastisk at et 3cm foster ligner på en baby allerede?!

Tenk, nå er din lille et foster!

Det er bare så rørende, at nå skal du bli mamma!

Tipper at om du ikke har turt å kjøpe noe til babyen enda, så har du allerede kikket masse og ja, kanskje har du turt å kjøpe de første klesplaggene....
Det er ofte den første bekreftelsen overfor deg selv at dette er noe du virkelig tør tro på!

:Heartbigred

❤️❤️❤️

Sååå nydelig og helt perfekt!

Er det ikke helt utrolig, magisk fantastisk at et 3cm foster ligner på en baby allerede?!

Tenk, nå er din lille et foster!

Det er bare så rørende, at nå skal du bli mamma!

Tipper at om du ikke har turt å kjøpe noe til babyen enda, så har du allerede kikket masse og ja, kanskje har du turt å kjøpe de første klesplaggene....
Det er ofte den første bekreftelsen overfor deg selv at dette er noe du virkelig tør tro på!

:Heartbigred
Det er helt utrolig og et mirakel at bamsemumsen på knappe 3 cm ligner på en baby allerede ❤️ Var helt fantastisk å se. Den lille beveget på seg og «vinket» til oss :) Klarer fortsatt ikke helt å ta innover meg at jeg skal bli mamma, men det kommer nok ❤️
Nei, har ikke handlet noe stort enda, men har kjøpt en liten ting etter hver ultralyd for å feire. Denne gangen kjøpte jeg en liten pysjamas :)

Herlig med den lille bamsemumsen på tul❤️

Gravid oppdatering
Termin: 06.02.2020
På vei: 10+5
Igjen til termin:
209 dager
Trimester: Første
Graviduke: 11
Graviditetsmnd: 3
Kalendermnd: 3
Neste JM/legetime:
Vet ikke.
Ultralyd: Hatt 3 TUL. 6+2, 7+3 og 9+4. Neste blir 22.07
Komplikasjoner: nei
Kjønn: Vet ikke, men tror gutt
Utålmodig: Ja
Innkjøp: lite eller ingenting.
Utstyr så langt - kjøpt 2 stk pysjamas, en body og en kos
Utstyr som gjenstår: Alt, egentlig
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Veldig lite aktivitet.
Mage: Nei, bare oppblåst.
Vektendring:
+ 3 kg
Aktivitet i magen: Nei
Tungt: Nei
Kynnere: Nei
Hodet festet: Nei
Barnerom: Nei
Matkick: Smootie, lakris
Plager: tidvis hodeverk/migrene, trøtthet
Humør: greit humør
Sykehusbag: Nei
Høygravid: Nei
Tanker om fødsel: Nei
Neste milepæl: 12+0

Last edited:
Hvordan går det? :)
Det går fint her ❤️ Takk som spør! Jeg koser meg på ferie på hytta og nyter sol og sommer. Må innrømme at det fremdeles er litt vanskelig å være gravid (i den forstand at jeg er fryktelig redd for at det skal skje noe galt) så jeg prøver å ikke tenke for mye på det. Derfor har det også vært lite aktivitet fra meg inne på forumet i det siste.

Jeg må rett og slett ta en dag om gangen og prøve å glede meg mer over at alt ser bra ut ❤️Jeg har kommet meg forbi den store milepælen (12uker) og er 13+0 i morgen:woot:.
Nurket hilste vi på på mandag (12+0) og hen hadde det fint :happy:❤️ Bamsemumsen var blitt 62mm, noe som tilsvarer 12+4. Så det var jo veldig bra ❤️ Er veldig takknemlig for at vi får ekstra oppfølging på sykehuset. Det er med på å gjøre meg tryggere. Så om noen uker skal vi tilbake å hilse på hen som vi da kanskje får vite om er en han eller hun :)

Back
Topp