Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå kan jeg slappe av og nyte bamsemums og solaSå nydelig Nå håper jeg du kan slappe av og nyte både bamsemums og sommervær
Ja, er så glad og letta nåÅå hurra! For en glede
Ja, nå klarer jeg å slappe av Dagene snegler seg av gårde ja . Neste ul er litt usikker, men antageligvis i slutten av sommeren.For en fin, liten bamsemums Håper du klarer å slappe av noen dager nå!
Nærmer seg 12+0 med stormskritt selv om tiden sikkert snegler seg avgårde for din del
Når er neste UL?
Nydelig liten bamsemumsVis vedlegget 302810 Alt var tipp topp Nå kan jeg senke skuldrene enda mer Bamsemums var estimert til 9+6 altså to dager frem. Den er ca 3 cm og hjertet slår ca 175 slag i minuttet
Vis vedlegget 302810 Alt var tipp topp Nå kan jeg senke skuldrene enda mer Bamsemums var estimert til 9+6 altså to dager frem. Den er ca 3 cm og hjertet slår ca 175 slag i minuttet
Ja, ikke santNydelig liten bamsemums
Ja, det er denEn helt perfekt liten peanøtt
Ja, det var virkelig en perfekt start på helgenFor en deilig start på helgen
Det er helt utrolig og et mirakel at bamsemumsen på knappe 3 cm ligner på en baby allerede Var helt fantastisk å se. Den lille beveget på seg og «vinket» til oss Klarer fortsatt ikke helt å ta innover meg at jeg skal bli mamma, men det kommer nokSååå nydelig og helt perfekt!
Er det ikke helt utrolig, magisk fantastisk at et 3cm foster ligner på en baby allerede?!
Tenk, nå er din lille et foster!
Det er bare så rørende, at nå skal du bli mamma!
Tipper at om du ikke har turt å kjøpe noe til babyen enda, så har du allerede kikket masse og ja, kanskje har du turt å kjøpe de første klesplaggene....
Det er ofte den første bekreftelsen overfor deg selv at dette er noe du virkelig tør tro på!
Ja, det var det virkeligHerlig med den lille bamsemumsen på tul
Det går fint her Takk som spør! Jeg koser meg på ferie på hytta og nyter sol og sommer. Må innrømme at det fremdeles er litt vanskelig å være gravid (i den forstand at jeg er fryktelig redd for at det skal skje noe galt) så jeg prøver å ikke tenke for mye på det. Derfor har det også vært lite aktivitet fra meg inne på forumet i det siste.Hvordan går det?