Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh kjære deg Håper dere har fått gode nyheter nå, krysser fingrene for dere!Gikk ikke så bra på UL. Jordmor oppdaget at det mulig var noe unormalt med hjertet... Så vi ble henvist videre til Haukeland. Fikk telefon fra Haukeland i går og vi har fått time i dag. Veldig takknemlig for å få time på Haukeland så kjapt.
Så nå er vi på vei opp dit.. Har det ikke bra akkurat nå.. Er nervøs, redd og frykter det verste.
.
Å kjære deg Håper så inderlig at det ikke er noe alvorlig...
Tenker masse på deg.
Ånei, nå fikk jeg helt vondt i magen og tårer i øynene for deg Skulle ønske du slapp en sånn runde, det har vært nok for dere liksom.. Men håper inderlig at det ikke er noe alvorlig det er snakk om, dette må bare gå bra! Sender alle gode tanker jeg kan
Tenker på deg
Håper det gikk bra i dag
Tenker på deg og håper det har gått bra idag
Ber til høyere makter om at det har gått bra i dag
Tenker på deg
Tenker sånn på deg. Klem
Håper virkelig det har gått bra idag! Klem
Har tenkt på deg i dag og håpt og krysset
Klem
Åh kjære deg Håper dere har fått gode nyheter nå, krysser fingrene for dere!
Håper dere har fått gode nyheter
Takk for all omtanke. Det har vært noen tøffe døgn Legen på Haukeland oppdaget dessverre også hjertefeilen. Legen tror det er en kompleks og alvorlig hjertefeil. Det er i tillegg en større sannsynlighet for at fosteret har andre diagnoser/kromosomfeil med denne type hjertefeil. Så det ble tatt en fostervannsprøve for å sjekke det. Vi får vite svaret på prøven om 1-2 uker og om 3 uker skal vi opp til Haukeland igjen.Håper dere fikk gode nyheter
Signerer! Dette er så blodig urettferdig at jeg har ikke ord. Har de noen tanker om hva som skjer ved prøveresultatene? Blir det feks sagt noe om barnet kan bli født til term, eller er det for sykt ? Du vet kanskje ikke. Mener ikke å grave for mye, du trenger ikke svare. Tenker på deg og fy faen så forbanna dritt!!Jeg har ikke ord...... så ufattelig urettferdig. Det er faktisk ingenting som kan rettferdiggjøre at nettopp dere måtte oppleve dette etter alt dere har vært igjennom. Fy ......FAEN!