Emilie’s dagbok ❤️

Jeg har heller ikke ord... At dere av alle skulle få en slik beskjed etter alt dere har vært igjennom. Håper virkelig det er et hjerteproblem som kan opereres og at det viser seg å ikke være andre diagnoser involvert. Klem til dere❤️

Kjære kjære deg Emilie, dette er hjerteskjærende!! Det skal ikke være lov at noen må gå igjennom så mye som dere❤️ Ord blir fattige, men jeg håper inderlig at det er et hjerteproblem som kan opereres, og at fostervannsprøven ikke viser noe mer alvorlig! Sender deg alle gode tanker og klemmer jeg har❤️

Emilie, dette skjærer i hjerte. Så ufattelig urettferdig og trist! :Heartred Jeg vet om hjertefeil som kan opereres ved riksen ved fødsel, har de sagt noe om det er mulig?

Det blir nok noen lange uker fremover, ta godt vare på dere selv. Ord blir virkelig fattig i denne situasjonen.:Heartbigred

Jeg skal krysse fingrer og tær for at det kan løse seg på et vis. Stor klem til deg fra meg:Heartred

Jeg er ikke noe flink til å legge igjen spor i dagboken din, men har lest mye og følgt med.. blir oppriktig lei meg av alt dere skal måtte gå gjennom for å få ønskebarnet deres, og håper alt det går for att dette løser seg på best mulig måte:Heartred klarer ikke å forestille meg hva dere går gjennom nå:( sender deg en stor klem:Heartred

Tiden står kanskje stille for dere, vil bare si at jeg tenker sånn på dere og håper det finnes håp for ønskebabyen :Heartred

Så utrolig trist! Jeg har rett og slett ikke ord. Så mye dere har vært igjennom. Mange gode tanker til dere:Heartred

Ååh, Emilie :Heartred:Heartred nå skulle jeg inn her for å se hvor langt du hadde kommet og om kjønnet var avslørt og forventet absolutt ikke denne vendingen!
Kjære deg, kan ikke se for meg hvor vondt dere har det nå!
Er det virkelig mulig at verden skal være så urettferdig?

Jeg krysser alt som krysses kan at babyen ikke har noen flere diagnoser og at det er en hjertefeil som kan opereres. Regner med det siden dere skulle tilbake om 3 uker, eller..?

Nei, fysj! Dette var så trist, så leit, så hjerteskjærende, så urettferdig! Jeg gråter med dere :Heartred

Dette var bare hjerteskjærende å lese.. :(❤️ Jeg har ingen gode eller fornuftige ord å komme med, annet enn at dette bare er helt blodig urettferdig!! Ta ekstremt godt vare på hverandre i tiden som kommer, så krysser jeg alt jeg eier og har for at det går bra til slutt og dere får lille skatten deres trygt i hendene ❤️ Verdens største klem sendes din vei ❤️
Tenker på dere og håper på det beste, dette blir noen tøffe uker :Heartred:Heartred
Fy søren, dette skal bare ikke være mulig :(
Verdens største klem ❤️
Så utrolig trist å lese! Ufattelig at dere må oppleve dette etter den reisen dere har hatt! Håper virkelig på gode nyheter for dere. Ta vare på hverandre i disse tøffe ukene. Sender dere mange styrkeklemmer!!
Utrolig lei meg for at dere ikke fikk gode svar! Verden er så urettferdig som den kan få blitt i deres tilfelle nå :( Det skal jo ikke være mulig å få en så stor porsjon uflaks. Ta godt vare på hverandre nå, så krysser jeg alt for at det ikke er så ille som det ser ut❤️
Åh fy søren så lei meg jeg blir for dere. Har ingen ord :( Det er så helt forferdelig vondt og urettferdig. Sender deg all kjærlighet jeg kan, og håper virkelig på det beste :Heartred
Jeg har ikke ord...... så ufattelig urettferdig. Det er faktisk ingenting som kan rettferdiggjøre at nettopp dere måtte oppleve dette etter alt dere har vært igjennom. Fy ......FAEN!
Signerer! Dette er så blodig urettferdig at jeg har ikke ord. Har de noen tanker om hva som skjer ved prøveresultatene? Blir det feks sagt noe om barnet kan bli født til term, eller er det for sykt ? Du vet kanskje ikke. Mener ikke å grave for mye, du trenger ikke svare. Tenker på deg og fy faen så forbanna dritt!!
Jeg har heller ikke ord... At dere av alle skulle få en slik beskjed etter alt dere har vært igjennom. Håper virkelig det er et hjerteproblem som kan opereres og at det viser seg å ikke være andre diagnoser involvert. Klem til dere❤️
Kjære kjære deg Emilie, dette er hjerteskjærende!! Det skal ikke være lov at noen må gå igjennom så mye som dere❤️ Ord blir fattige, men jeg håper inderlig at det er et hjerteproblem som kan opereres, og at fostervannsprøven ikke viser noe mer alvorlig! Sender deg alle gode tanker og klemmer jeg har❤️
Så uendelig trist, Emilie❤️ Klem
Emilie, dette skjærer i hjerte. Så ufattelig urettferdig og trist! :Heartred Jeg vet om hjertefeil som kan opereres ved riksen ved fødsel, har de sagt noe om det er mulig?

Det blir nok noen lange uker fremover, ta godt vare på dere selv. Ord blir virkelig fattig i denne situasjonen.:Heartbigred

Jeg skal krysse fingrer og tær for at det kan løse seg på et vis. Stor klem til deg fra meg:Heartred
Jeg er ikke noe flink til å legge igjen spor i dagboken din, men har lest mye og følgt med.. blir oppriktig lei meg av alt dere skal måtte gå gjennom for å få ønskebarnet deres, og håper alt det går for att dette løser seg på best mulig måte:Heartred klarer ikke å forestille meg hva dere går gjennom nå:( sender deg en stor klem:Heartred
Så utrolig trist! Jeg har rett og slett ikke ord. Så mye dere har vært igjennom. Mange gode tanker til dere:Heartred
Ååh, Emilie :Heartred:Heartred nå skulle jeg inn her for å se hvor langt du hadde kommet og om kjønnet var avslørt og forventet absolutt ikke denne vendingen!
Kjære deg, kan ikke se for meg hvor vondt dere har det nå!
Er det virkelig mulig at verden skal være så urettferdig?

Jeg krysser alt som krysses kan at babyen ikke har noen flere diagnoser og at det er en hjertefeil som kan opereres. Regner med det siden dere skulle tilbake om 3 uker, eller..?

Nei, fysj! Dette var så trist, så leit, så hjerteskjærende, så urettferdig! Jeg gråter med dere :Heartred

:Heartred:Heartred:Heartred Tusen takk for alle klemmer, ønsketenkninger og tanker sendt i vår retning.:Heartbigred Dere er utrolig gode å ha i en slik forjævlig situasjon. Svarer alle sammen her fordi jeg ikke orker å svare hver enkelt. Håper det går greit :Heartred
Nå har det største sjokket lagt seg og jeg klarer endelig å skrive og snakke om det uten å begynne å grine. Den siste uken har vært tøff og vi vet enda ikke hvor tøft det kommer til å bli fremover. Legen tror at hjertefeilen er så alvorlig og kompleks at barnet må opereres i løpet av de første levedagene (om vi i det hele tatt kommer så langt). Dersom fosteret ikke har noen andre syndrom/kromosomfeil er det større sannsynlighet for at babyen overlever en slik operasjon. Operasjonen vil da bli gjort på rikshospitalet i Oslo.
I dag fikk vi en liten gladnyhet som gir oss litt håp:Heartred Fosteret ikke har trisomi 13, 18 eller 21. Neste uke får vi svar på om fosteret har andre sjeldnere kromosomfeil/syndrom og om 2 uker skal vi tilbake til Haukeland for å snakke med legene om hva som vil skje videre. Livet er satt på vent.... Life sucks and then you die.....

Takk for at du tar deg tid til å oppdatere oss ❤️ Har tenkt masse på deg disse dagene! Godt de kunne utelukke det, så håper jeg med hele meg de kan utelukke resten også! Håper det «bare» er en feil som kan opereres så dere endelig får babyen deres! God klem ❤️

Takk for at du tar deg tid til å oppdatere oss ❤️ Har tenkt masse på deg disse dagene! Godt de kunne utelukke det, så håper jeg med hele meg de kan utelukke resten også! Håper det «bare» er en feil som kan opereres så dere endelig får babyen deres! God klem ❤️
Det håper jeg også ❤️❤️❤️ Takk for klem og tanker ❤️

:Heartred:Heartred:Heartred Tusen takk for alle klemmer, ønsketenkninger og tanker sendt i vår retning.:Heartbigred Dere er utrolig gode å ha i en slik forjævlig situasjon. Svarer alle sammen her fordi jeg ikke orker å svare hver enkelt. Håper det går greit :Heartred
Nå har det største sjokket lagt seg og jeg klarer endelig å skrive og snakke om det uten å begynne å grine. Den siste uken har vært tøff og vi vet enda ikke hvor tøft det kommer til å bli fremover. Legen tror at hjertefeilen er så alvorlig og kompleks at barnet må opereres i løpet av de første levedagene (om vi i det hele tatt kommer så langt). Dersom fosteret ikke har noen andre syndrom/kromosomfeil er det større sannsynlighet for at babyen overlever en slik operasjon. Operasjonen vil da bli gjort på rikshospitalet i Oslo.
I dag fikk vi en liten gladnyhet som gir oss litt håp:Heartred Fosteret ikke har trisomi 13, 18 eller 21. Neste uke får vi svar på om fosteret har andre sjeldnere kromosomfeil/syndrom og om 2 uker skal vi tilbake til Haukeland for å snakke med legene om hva som vil skje videre. Livet er satt på vent.... Life sucks and then you die.....

Håper inderlig det ordner seg Emilie. Bekjente av meg måtte føde i Oslo, og gutten deres ble operert kort tid etter fødsel pga hjertefeil. Han er en frisk gutt idag, så håper dere klarer å ha håpet oppe :Heartred Det er en tøff tid så ta godt vare på hverandre
, krysser alt jeg har for at dette ender godt og dere får deb etterlengede babyen:Heartbigred

❤️❤️

Ååh, kjære deg :Heartred At noen skal få SÅ mye dritt i fanget er helt ufattelig.
Krysser alt for at babyen deres ikke har noen andre kromosonfeil/syndromer og at dere fint kan ta operasjonen i Oslo etter fødsel!
Jeg tenker masse på dere :Heartred

Fikk så vondt av å lese dette ❤❤❤ Håper av hele mitt hjerte at det løser seg!

Klem til deg, ord blir fattige. Håper dere får bare gode nyheter fra nå!

Så godt å høre fra deg kjære Emilie, og så inderlig glad jeg ble for å høre at det ikke var noen av trisomiene og at operasjon kanskje er mulig. Krysser virkelig alt jeg har for bare så gode som mulige nyheter fremover også. Dette må være helt forferdelig å stå i, du er råsterk og jeg sender deg alle gode tanker og styrke jeg kan! :Heartred

Back
Topp