Emilie’s dagbok ❤️

Emilie :Heartred Jeg har ikke ord. Hvor mye motgang skal man egentlig tåle!? Helt forferdelig. Mine tanker går til dere nå, og jeg krysser virkelig alt jeg har for at de ikke finner flere feil og at dette går bra :smiley-angelic001
 
Håper inderlig det ordner seg Emilie. Bekjente av meg måtte føde i Oslo, og gutten deres ble operert kort tid etter fødsel pga hjertefeil. Han er en frisk gutt idag, så håper dere klarer å ha håpet oppe :Heartred Det er en tøff tid så ta godt vare på hverandre
, krysser alt jeg har for at dette ender godt og dere får deb etterlengede babyen:Heartbigred
Takk for solskinnshistorien ❤️ Vi kan ikke gjøre annet enn å håpe ❤️
 
Ååh, kjære deg :Heartred At noen skal få SÅ mye dritt i fanget er helt ufattelig.
Krysser alt for at babyen deres ikke har noen andre kromosonfeil/syndromer og at dere fint kan ta operasjonen i Oslo etter fødsel!
Jeg tenker masse på dere :Heartred
Ja, det er helt ufattelig og skikkelig urettferdig.. Det håper vi også ❤️❤️❤️
oppdaterer snart med ny informasjon.
 
Så godt å høre fra deg kjære Emilie, og så inderlig glad jeg ble for å høre at det ikke var noen av trisomiene og at operasjon kanskje er mulig. Krysser virkelig alt jeg har for bare så gode som mulige nyheter fremover også. Dette må være helt forferdelig å stå i, du er råsterk og jeg sender deg alle gode tanker og styrke jeg kan! :Heartred
Tusen takk for gode ord, tanker og styrke ❤️ Ja, vi er veldig letta for at det ikke var noen av trisomiene.
Oppdaterer med ny info om litt ❤️
 
Emilie :Heartred Jeg har ikke ord. Hvor mye motgang skal man egentlig tåle!? Helt forferdelig. Mine tanker går til dere nå, og jeg krysser virkelig alt jeg har for at de ikke finner flere feil og at dette går bra :smiley-angelic001
Ja, det er mye man skal tåle i livet. Det er alt annet enn lett... tusen takk for gode tanker og kryssede fingre ❤️ Oppdaterer med ny info om litt❤️
 
Takk for alle klemmer og tanker sendt vår vei ❤️En liten oppdatering:
Fikk telefon fra Haukeland i går og legen kunne fortelle at de utvidede fostervannsprøvene var normale :). Fosteret har heldigvis ikke kromosomfeil eller andre syndrom ❤️. Så nå er vi svært letta ❤️Neste steg nå er at vi skal opp til Haukeland den 12.september for ny ultralydundersøkelse og samtale med et team bestående av bl.a. barnekardiolog for å få mer informasjon, vite prognosene og forløpet videre.:nailbiting:
Men frem til da skal jeg prøve å slappe litt av og nyte graviditeten litt mer. Jeg er 18+2 i dag :HeartpinkMagen vokser og jeg kjenner bevegelser hver dag ❤️ Vi vet forresten også hvilket kjønn den lille er, så kanskje jeg skal tørre å strikke en liten lue? Tror dere garnet er blått eller rosa? :) ❤️
 
Takk for alle klemmer og tanker sendt vår vei ❤️En liten oppdatering:
Fikk telefon fra Haukeland i går og legen kunne fortelle at de utvidede fostervannsprøvene var normale :). Fosteret har heldigvis ikke kromosomfeil eller andre syndrom ❤️. Så nå er vi svært letta ❤️Neste steg nå er at vi skal opp til Haukeland den 12.september for ny ultralydundersøkelse og samtale med et team bestående av bl.a. barnekardiolog for å få mer informasjon, vite prognosene og forløpet videre.:nailbiting:
Men frem til da skal jeg prøve å slappe litt av og nyte graviditeten litt mer. Jeg er 18+2 i dag :HeartpinkMagen vokser og jeg kjenner bevegelser hver dag ❤️ Vi vet forresten også hvilket kjønn den lille er, så kanskje jeg skal tørre å strikke en liten lue? Tror dere garnet er blått eller rosa? :) ❤️
Ååh, Emilie!! Det var fantastiske nyheter :Heartred:Heartred Dette skal gå bra! Ekstra utfordringer er dere dessverre vant med.
Vi har heldigvis mange dykitge leger i Norge, så babyen skal få et fint liv.

Så koselig!! Både meg mage og bevegelser! Tipper garnet er rosa, siden du hadde rosa hjerte :p

Håper det går bra med deg og at du har god støtte i familie og venner :Heartbigred
 
Ååå for en fantastisk oppdatering! Selvom det fortsatt er mye usikkerhet.. ❤️ Jeg holder en liten knapp på gutt altså :rolleyes:
 
Så fint å lese at det ikke er noe mere å bekymre seg for enn det dere allerede gjør. Håper dere får en positiv opplevelse på sykehuset den 12! Jeg tipper gutt!
 
Takk for alle klemmer og tanker sendt vår vei ❤️En liten oppdatering:
Fikk telefon fra Haukeland i går og legen kunne fortelle at de utvidede fostervannsprøvene var normale :). Fosteret har heldigvis ikke kromosomfeil eller andre syndrom ❤️. Så nå er vi svært letta ❤️Neste steg nå er at vi skal opp til Haukeland den 12.september for ny ultralydundersøkelse og samtale med et team bestående av bl.a. barnekardiolog for å få mer informasjon, vite prognosene og forløpet videre.:nailbiting:
Men frem til da skal jeg prøve å slappe litt av og nyte graviditeten litt mer. Jeg er 18+2 i dag :HeartpinkMagen vokser og jeg kjenner bevegelser hver dag ❤️ Vi vet forresten også hvilket kjønn den lille er, så kanskje jeg skal tørre å strikke en liten lue? Tror dere garnet er blått eller rosa? :) ❤️
Å, kjære deg! Jeg er så uendelig glad for at barnet ikke har andre alvorlige syndromer eller kromosomfeil. Håper virkelig dere og lillegull blir godt ivaretatt på alle mulige måter, og at dere klare å komme dere igjennom denne vanskelige tiden. Kanskje du igjen klarer å glede deg mer og mer til å bli mamma? Jeg tipper jente, for jeg har på følelsen at dette er en skikkelig figther❤️ Klem
 
Takk for alle klemmer og tanker sendt vår vei ❤️En liten oppdatering:
Fikk telefon fra Haukeland i går og legen kunne fortelle at de utvidede fostervannsprøvene var normale :). Fosteret har heldigvis ikke kromosomfeil eller andre syndrom ❤️. Så nå er vi svært letta ❤️Neste steg nå er at vi skal opp til Haukeland den 12.september for ny ultralydundersøkelse og samtale med et team bestående av bl.a. barnekardiolog for å få mer informasjon, vite prognosene og forløpet videre.:nailbiting:
Men frem til da skal jeg prøve å slappe litt av og nyte graviditeten litt mer. Jeg er 18+2 i dag :HeartpinkMagen vokser og jeg kjenner bevegelser hver dag ❤️ Vi vet forresten også hvilket kjønn den lille er, så kanskje jeg skal tørre å strikke en liten lue? Tror dere garnet er blått eller rosa? :) ❤️

Så gode nyheter oppi det hele :Heartred Det rant en tåre npr jeg leste dette, rart hvor engasjert man kan bli av ukjente innepå forumet. Da skal jeg krysse alt som kan krysses for at det bare forsetter med gode nyheter. En lue syns jeg absolutt er innafor nå, venter i spenning om den blir blå eller rosa:Heartpink:Heartblue
 
Åh, så gode nyheter kjære deg:Heartred Nå krysser jeg virkelig alt for undersøkelsene den 12., for fortsatt gode nyheter og at dere kanskje får vite litt mer om hvordan dette blir framover! Du er så vanvittig sterk som står i dette, men så har man jo ikke noe valg så det er godt du prøver å nyte litt også :Heartred
Jeg tror kanskje det er ei tøff lita jente der inne jeg altså! Spent på å høre!
 
Takk for alle klemmer og tanker sendt vår vei ❤️En liten oppdatering:
Fikk telefon fra Haukeland i går og legen kunne fortelle at de utvidede fostervannsprøvene var normale :). Fosteret har heldigvis ikke kromosomfeil eller andre syndrom ❤️. Så nå er vi svært letta ❤️Neste steg nå er at vi skal opp til Haukeland den 12.september for ny ultralydundersøkelse og samtale med et team bestående av bl.a. barnekardiolog for å få mer informasjon, vite prognosene og forløpet videre.:nailbiting:
Men frem til da skal jeg prøve å slappe litt av og nyte graviditeten litt mer. Jeg er 18+2 i dag :HeartpinkMagen vokser og jeg kjenner bevegelser hver dag ❤️ Vi vet forresten også hvilket kjønn den lille er, så kanskje jeg skal tørre å strikke en liten lue? Tror dere garnet er blått eller rosa? :) ❤️

Dette var godt å lese :Heartred Når dere først skal ha så usannsynlig uflaks, er jeg veldig glad for at prøvene ser fine ut og at dere får så god oppfølging :) Håper inderlig på flere gode nyheter 12. september!

Jeg tipper at det er ei litta jente inni der - like sterk som mammaen sin! :happy:
 
Jeg tror du kommer til strikke ei rosa lue ;)
 
Back
Topp