Emilie’s dagbok ❤️

Gratulerer som ruger!

1dp5dt - tirsdag 09.10
Puls: 65
Søvn: 7.00
Symptomer: stikninger, restless-legs, ømme brystvorter/bryster, vonde stikninger fra høyre eggstokk (mulig cyste?).
Dagen i dag: har dratt hjem fra Danmark i dag. Turen har gått fint. Har sittet i ro store deler av dagen. Humøret er varierende. Satt på spissen: Litt sånn manisk depressiv, egentlig. Veldig opp og ned med andre ord.. gråten ligger lett bak øyelokkene.

1dp5dt - tirsdag 09.10
Puls: 65
Søvn: 7.00
Symptomer: stikninger, restless-legs, ømme brystvorter/bryster, vonde stikninger fra høyre eggstokk (mulig cyste?).
Dagen i dag: har dratt hjem fra Danmark i dag. Turen har gått fint. Har sittet i ro store deler av dagen. Humøret er varierende. Satt på spissen: Litt sånn manisk depressiv, egentlig. Veldig opp og ned med andre ord.. gråten ligger lett bak øyelokkene.
SÅ forståelig, litt av et antiklimaks...tror aldri man blir vant til det o_O Hang in there:Heartred Finner trøst i ord fra jordmor: husk at alle følelser er ok nå :Heartred

SÅ forståelig, litt av et antiklimaks...tror aldri man blir vant til det o_O Hang in there:Heartred Finner trøst i ord fra jordmor: husk at alle følelser er ok nå :Heartred

Ja, det er det virkelig.. går fra mye håp til ingen håp i løpet av få minutter[emoji86]

Første test tatt. 2dp5dt
IMG_3540.JPG

Venter i spenning!

Har godfølelsen for deg!

Livmora di er jo helt super, det er den som skal gjøre jobben nå!

Venter i spenning!

Har godfølelsen for deg!

Livmora di er jo helt super, det er den som skal gjøre jobben nå!

Håper virkelig det [emoji120][emoji171] Nå må det gå [emoji173]️

2dp5dt - onsdag 10.10
Puls: 66
Søvn: 9.04
Symptomer: litt stikninger, oppblåst, svimmel, ømme brystvorter.
Dagen i dag: Har stort sett tatt det med ro i dag, men tok meg en lang ettermiddagstur med ei venninne [emoji4] Det var deilig [emoji171] Ellers er humøret svært skiftende. Ønsker og håper så veldig [emoji120]

3dp5dt - torsdag 11.10
Puls: 68
Søvn: natt 6.32 dag 1.42
Symptomer: litt stikninger, oppblåst (mye luft i dag), murring, ømme brystvorter.
Dagen i dag: sov urolig i natt. Drømte mye rart. Våkner tidlig for å ta test. Den var blenda i dag også. gikk tur med ei venninne fra kl 10 -13. Deretter sov jeg på sofaen til mannen var ferdig på jobb. Så var det å pakke i bilen og kjøre til hytta. Deilig med langhelg på hytta.
Dagens test:
IMG_3574.JPG

4dp5dt - fredag 12.10
Puls: 69
Søvn: natt:5.41 dag:1.53
Symptomer: stikninger, oppblåst, ømme brystvorter, murringer
Dagen i dag: tok test i dag tidlig også, men den var negativ.. Har glemt prednisolonen hjemme, så fikk litt panikk i dag tidlig. Men så nevnte jeg dette til ei tante som vi var på besøk hos og jammen hadde hun noen tabletter liggende etter en operasjon. Så jeg ble veldig letta da [emoji119]. Ellers har vi vært på handletur i dag og ryddet på hytta. Håper på positiv test de nærmeste dagene [emoji119][emoji120]

4dp5dt - fredag 12.10
Puls: 69
Søvn: natt:5.41 dag:1.53
Symptomer: stikninger, oppblåst, ømme brystvorter, murringer
Dagen i dag: tok test i dag tidlig også, men den var negativ.. Har glemt prednisolonen hjemme, så fikk litt panikk i dag tidlig. Men så nevnte jeg dette til ei tante som vi var på besøk hos og jammen hadde hun noen tabletter liggende etter en operasjon. Så jeg ble veldig letta da [emoji119]. Ellers har vi vært på handletur i dag og ryddet på hytta. Håper på positiv test de nærmeste dagene [emoji119][emoji120]

Håper med deg, det er tidlig enda! Blir veldig spennende å følge med de neste dagene :gen014

Negativ test i dag også:
Image1539423322.780177.jpg

Kjenner at jeg blir så lei meg..[emoji53] pulsen har også gått ned flere hakk fra 69 i går til 66 i dag, så ikke kjempepositivt. Er bare 10dpo, men hadde likevel håpet. Øverste testen er fra boots, mens nederste er one step fra eBay. Så vet ikke helt hvordan følsomheten er. Hadde ikke flere babyplan-tester igjen her på hytta, men i morgen ettermiddag når vi kommer hjem så skal det ligge flere i postkassen.

Negativ test i dag også: Vis vedlegget 277860
Kjenner at jeg blir så lei meg..[emoji53] pulsen har også gått ned flere hakk fra 69 i går til 66 i dag, så ikke kjempepositivt. Er bare 10dpo, men hadde likevel håpet. Øverste testen er fra boots, mens nederste er one step fra eBay. Så vet ikke helt hvordan følsomheten er. Hadde ikke flere babyplan-tester igjen her på hytta, men i morgen ettermiddag når vi kommer hjem så skal det ligge flere i postkassen.

Æsj :( Skjønner veldig godt at du blir lei deg!! Men jeg håper fortsatt for deg, bootstesten vet jeg ikke noe om men onestep er vel kjent for å være lite sensitiv? Så jeg krysser fingrene for babyplan i morgen jeg!! :happy:

Æsj :( Skjønner veldig godt at du blir lei deg!! Men jeg håper fortsatt for deg, bootstesten vet jeg ikke noe om men onestep er vel kjent for å være lite sensitiv? Så jeg krysser fingrene for babyplan i morgen jeg!! :happy:

Bra at du er med og håper. Håper alt jeg kan jeg også [emoji119]. Grusomme disse ventedagene... Så bra at du snart er i gang med lang protokoll, forresten [emoji1360]. Neste gang må det jo gå bra!

Negativ test i dag også: Vis vedlegget 277860
Skjønner så godt skuffelsen du føler på nå, men krysser fingrene for dere og håper virkelig at det bare er for tidlig eller at testene er dårlige ❤

Skjønner så godt skuffelsen du føler på nå, men krysser fingrene for dere og håper virkelig at det bare er for tidlig eller at testene er dårlige [emoji173]

Ja, håper virkelig det [emoji120] Vårt største ønske må jo snart gå i oppfyllelse [emoji171]

5dp5dt - lørdag 13.10
Puls: 67
Søvn: natt:6.0 dag: 1.0
Symptomer: veldig ømme bryst, litt stikninger.
Dagen i dag: mistet litt troa når det var negativ test i dag også. Men håper det fortsatt er tidlig. har jo aldri fått positiv før 11-12dpo før. Ellers har dagen vært Ok. Hater virkelig disse ventedagene.. de ødelegger meg sånn psykisk..

Bra at du er med og håper. Håper alt jeg kan jeg også [emoji119]. Grusomme disse ventedagene... Så bra at du snart er i gang med lang protokoll, forresten [emoji1360]. Neste gang må det jo gå bra!

Håper veldig på det altså! Hvis ikke begynner jeg virkelig å tvile på disse eggene.. Enn så lenge prøver jeg å tviholde på at det kan gå bedre bare vi får rett stimulering, men tankene løper litt avgårde innimellom!
Skjønner godt at ventedagene er grusomme.. Hold ut, jeg heier på deg :Heartred

Back
Topp