Gratulerer som ruger blir spennende å følge deg fremover
Tusen takk [emoji173]️ Ja, det blir spennende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som ruger blir spennende å følge deg fremover
Gratulerer som ruger!
SÅ forståelig, litt av et antiklimaks...tror aldri man blir vant til det Hang in there Finner trøst i ord fra jordmor: husk at alle følelser er ok nå1dp5dt - tirsdag 09.10
Puls: 65
Søvn: 7.00
Symptomer: stikninger, restless-legs, ømme brystvorter/bryster, vonde stikninger fra høyre eggstokk (mulig cyste?).
Dagen i dag: har dratt hjem fra Danmark i dag. Turen har gått fint. Har sittet i ro store deler av dagen. Humøret er varierende. Satt på spissen: Litt sånn manisk depressiv, egentlig. Veldig opp og ned med andre ord.. gråten ligger lett bak øyelokkene.
SÅ forståelig, litt av et antiklimaks...tror aldri man blir vant til det Hang in there Finner trøst i ord fra jordmor: husk at alle følelser er ok nå
Venter i spenning!
Har godfølelsen for deg!
Livmora di er jo helt super, det er den som skal gjøre jobben nå!
4dp5dt - fredag 12.10
Puls: 69
Søvn: natt:5.41 dag:1.53
Symptomer: stikninger, oppblåst, ømme brystvorter, murringer
Dagen i dag: tok test i dag tidlig også, men den var negativ.. Har glemt prednisolonen hjemme, så fikk litt panikk i dag tidlig. Men så nevnte jeg dette til ei tante som vi var på besøk hos og jammen hadde hun noen tabletter liggende etter en operasjon. Så jeg ble veldig letta da [emoji119]. Ellers har vi vært på handletur i dag og ryddet på hytta. Håper på positiv test de nærmeste dagene [emoji119][emoji120]
Negativ test i dag også: Vis vedlegget 277860
Kjenner at jeg blir så lei meg..[emoji53] pulsen har også gått ned flere hakk fra 69 i går til 66 i dag, så ikke kjempepositivt. Er bare 10dpo, men hadde likevel håpet. Øverste testen er fra boots, mens nederste er one step fra eBay. Så vet ikke helt hvordan følsomheten er. Hadde ikke flere babyplan-tester igjen her på hytta, men i morgen ettermiddag når vi kommer hjem så skal det ligge flere i postkassen.
Æsj Skjønner veldig godt at du blir lei deg!! Men jeg håper fortsatt for deg, bootstesten vet jeg ikke noe om men onestep er vel kjent for å være lite sensitiv? Så jeg krysser fingrene for babyplan i morgen jeg!!
Skjønner så godt skuffelsen du føler på nå, men krysser fingrene for dere og håper virkelig at det bare er for tidlig eller at testene er dårlige ❤Negativ test i dag også: Vis vedlegget 277860
Kjenner at jeg blir så lei meg..[emoji53] pulsen har også gått ned flere hakk fra 69 i går til 66 i dag, så ikke kjempepositivt. Er bare 10dpo, men hadde likevel håpet. Øverste testen er fra boots, mens nederste er one step fra eBay. Så vet ikke helt hvordan følsomheten er. Hadde ikke flere babyplan-tester igjen her på hytta, men i morgen ettermiddag når vi kommer hjem så skal det ligge flere i postkassen.
Skjønner så godt skuffelsen du føler på nå, men krysser fingrene for dere og håper virkelig at det bare er for tidlig eller at testene er dårlige [emoji173]
Bra at du er med og håper. Håper alt jeg kan jeg også [emoji119]. Grusomme disse ventedagene... Så bra at du snart er i gang med lang protokoll, forresten [emoji1360]. Neste gang må det jo gå bra!