Emilie’s dagbok ❤️

Da er jeg ruger av en perfekt liten blastocyst [emoji4][emoji173]️

Gratulerer som ruger. :D

Gratulerer som ruger[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med egg i magehuset. Dette er fryktelig spennende! Heier masse! ❤️

Ååå gratulerer så mye som ruger! [emoji7][emoji173]️[emoji1374]

Gratulerer så mye som ruger [emoji173]️[emoji4]

Gratulerer som ruger. :D

Gratulerer som ruger[emoji173]️

Gratulerer som ruger[emoji173]️[emoji173]️

Hurraaa, gratulerer så mye som ruger :Heartred:Heartred

Gratulerer med egg i magehuset. Dette er fryktelig spennende! Heier masse! [emoji173]️

Gratulerer så mye som ruger [emoji173]️

Gratulerer! Kryss, kryss!

Ååå gratulerer så mye som ruger! [emoji7][emoji173]️[emoji1374]

Gratulerer så mye som ruger [emoji173]️[emoji4]

Tusen takk alle sammen [emoji173]️ Så glad for at det har gått fint med opptiningen og at alt var bra. Hadde time kl 13.00. Møtte opp på klinikken kl 12.40 og ble skikkelig tissetrengt etterhvert. Fikk ikke kommet inn kl 13.00, så kl 13.10 måtte jeg bare springe på do ellers hadde det gått gale. Når jeg var ferdig på do, var det min tur [emoji86] Typisk... Men de fikk satt inn egget likevel [emoji1360] Ellers har vi trasket rundt i Århus store deler av dagen [emoji4]

Gratulerer som ruger! Nå skal det gå! :)

0dp5dt - Mandag 08.10
Puls: 67
Søvn: 7.18
Symptomer: litt stikninger, restless-legs, litt ømme brystvorter.
Dagen i dag: Startet dagen med deilig frokost på hotellet. Deretter tok vi turen på et kjøpesenter like ved hotellet. På kjøpesenteret hadde de thaimassasje i 2.etasje, så vi fant ut at vi like godt kunne ta en time med aromaterapi slik at vi (jeg) var så avslappet som jeg kunne når jeg møtte på klinikken. Aromaterapien var kjempedeilig og jeg ble litt salig etter timen. Deretter bar det til klinikken for innsett. Selve innsettet gikk veldig bra, var bare så dumt at jeg var så tissetrengt at jeg ikke klarte å holde meg til de var klare til å ta i mot meg. Etter innsettet kjørte vi tilbake til hotellet og fikk hentet ut medisiner på et apotek i nærheten. Var mye billigere enn i Norge, så det anbefales å hente ut når man er i Danmark.
Ellers har vi vært å trasket i gatene i byen (14000 skritt ble det i dag). Gått opp strøget og spist god mat. Måtte handle noe symbolsk til fremtidig baby i dag. Syntes denne var meget passende. Most wanted i en litt annen betydning [emoji173]️
IMG_3534.JPG

0dp5dt - Mandag 08.10
Puls: 67
Søvn: 7.18
Symptomer: litt stikninger, restless-legs, litt ømme brystvorter.
Dagen i dag: Startet dagen med deilig frokost på hotellet. Deretter tok vi turen på et kjøpesenter like ved hotellet. På kjøpesenteret hadde de thaimassasje i 2.etasje, så vi fant ut at vi like godt kunne ta en time med aromaterapi slik at vi (jeg) var så avslappet som jeg kunne når jeg møtte på klinikken. Aromaterapien var kjempedeilig og jeg ble litt salig etter timen. Deretter bar det til klinikken for innsett. Selve innsettet gikk veldig bra, var bare så dumt at jeg var så tissetrengt at jeg ikke klarte å holde meg til de var klare til å ta i mot meg. Etter innsettet kjørte vi tilbake til hotellet og fikk hentet ut medisiner på et apotek i nærheten. Var mye billigere enn i Norge, så det anbefales å hente ut når man er i Danmark.
Ellers har vi vært å trasket i gatene i byen (14000 skritt ble det i dag). Gått opp strøget og spist god mat. Måtte handle noe symbolsk til fremtidig baby i dag. Syntes denne var meget passende. Most wanted i en litt annen betydning [emoji173]️Vis vedlegget 277358
Gratulerer som ruger :) blir spennende å følge deg fremover :):Heartred

Back
Topp