Emilie’s dagbok ❤️

Krysser fingrene for at det dukker opp en ekstra strek nå. :Heartred

Har hatt bittelitt misfarge på crinonen de siste dagene. Det er kun i restene som jeg tørker bort ingenting misfarging i bind. De har vært litt lys rosa eller små spor/prikker med brun/sort også litt slim. Merker jeg begynner å bli sår i åpningen. Ellers har brystene blitt ømmere og ømmere for hver dag. Håper dette er et godt tegn og ikke bare crinonen som gir bivirkninger. Pulsen gikk opp igjen i dag til 69[emoji120]

Håper veldig på det altså! Hvis ikke begynner jeg virkelig å tvile på disse eggene.. Enn så lenge prøver jeg å tviholde på at det kan gå bedre bare vi får rett stimulering, men tankene løper litt avgårde innimellom!
Skjønner godt at ventedagene er grusomme.. Hold ut, jeg heier på deg :Heartred

Av og til er det bare rett stimulering som skal til [emoji119]. Har du forresten vært borti DHEA? Det fikk jeg på Hausken og skal være med på å booste kvaliteten på eggene.

Av og til er det bare rett stimulering som skal til [emoji119]. Har du forresten vært borti DHEA? Det fikk jeg på Hausken og skal være med på å booste kvaliteten på eggene.

Har lest en del om det, men trodde ikke noen ga det i Norge! Så det er veldig spennende å høre at du fikk fra Hausken. Blir ikke helt klok på om det hadde vært bra for oss da, og ser det kan ha en del negative effekter også. Hvordan funks det for dere? Tviler på at St.Olavs driver med sånt uansett, men går jo an å høre :p
Jeg har også egentlig bestemt meg for å bruke prednisolon fra sprøytestart selv om jeg sikkert ikke får fra klinikken. Følger isåfall det jeg ser Hausken anbefale ved endo, for det kan jo også ha betydning for eggkvalitet og ikke bare implantasjon. Føler for å gå «all in» nå!

Last edited:
Har lest en del om det, men trodde ikke noen ga det i Norge! Så det er veldig spennende å høre at du fikk fra Hausken. Blir ikke helt klok på om det hadde vært bra for oss da, og ser det kan ha en del negative effekter også. Hvordan funks det for dere? Tviler på at St.Olavs driver med sånt uansett, men går jo an å høre :p
Jeg har også egentlig bestemt meg for å bruke prednisolon fra sprøytestart selv om jeg sikkert ikke får fra klinikken. Følger isåfall det jeg ser Hausken anbefale ved endo, for det kan jo også ha betydning for eggkvalitet og ikke bare implantasjon. Føler for å gå «all in» nå!

Jo, jeg fikk det på Hausken. Fikk en annerledes resept på det, vet ikke hva den heter[emoji848]. Fikk aldri prøvd det helt skikkelig for gikk på DHEA en måneds tid før ett forsøk som ble til et insemineringsforsøk i stedet. Men de sa iallefall at det kunne gjøre kvaliteten til eggene bedre. Så verdt å spørre [emoji4]

Jo, jeg fikk det på Hausken. Fikk en annerledes resept på det, vet ikke hva den heter[emoji848]. Fikk aldri prøvd det helt skikkelig for gikk på DHEA en måneds tid før ett forsøk som ble til et insemineringsforsøk i stedet. Men de sa iallefall at det kunne gjøre kvaliteten til eggene bedre. Så verdt å spørre [emoji4]

Ja tror det må søkes om eller noe. Men ja, skal prøve å spørre om det altså! Tusen takk for tips :Heartred

Da har jeg testet 11dpo på to timers urin. Og testene er blenda[emoji22]
IMG_3589.JPG
Kjenner at jeg mister helt håpet. Er så lei meg nå. Vet at det er tidlig enda, men føler liksom løpet er kjørt.. så har grini ei lita skvett og femti.

Det er fryseforsøk, så kan hende det blir positivt litt senere!

Krysser fingrene veldig for deg nå!!!!

Akkurat den kommentaren trengte jeg nå [emoji171] Det gir meg litt håp. Testet negativt i dag også.. er så redd for at dette ikke har gått veien...

Jeg har selv så mye håp i det dere gjør nå, at jeg kjenner jeg blir lei meg for hver dumme test:( Men jeg testet også positivt veldig sent så holder fortsatt håpet oppe:signs003

Åh, skjønnet at det er dritt! Kom igjen da dumme test. Jeg heier fortsatt, godt innspill med trege fryseegg. Du fortjener at dette går veien altså :Heartred

Da har jeg testet 11dpo på to timers urin. Og testene er blenda[emoji22] Vis vedlegget 278017 Kjenner at jeg mister helt håpet. Er så lei meg nå. Vet at det er tidlig enda, men føler liksom løpet er kjørt.. så har grini ei lita skvett og femti.

Kanskje jeg ser feil, men er det ikke noen veldig svake streker der da?
Ser ikke helt blenda ut her, men kan hende jeg har dobbeltstrekbrillene på...

Hva ser andre her da?

Negative tester i dag også.. De er så blenda som det går an å få dem.. er så lei meg. Tårene triller.. Synes verden er forferdelig urettferdig... skal det aldri bli vår tur?? Nå som oddsen var bedre og greier. Det var jo nå spiren skulle sitte! Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig??

Negative tester i dag også.. De er så blenda som det går an å få dem.. er så lei meg. Tårene triller.. Synes verden er forferdelig urettferdig... skal det aldri bli vår tur?? Nå som oddsen var bedre og greier. Det var jo nå spiren skulle sitte! Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig??

Vil sende deg min største medfølelse.....dette er for jævlig!

Jeg har så lyst å si så mye til deg, men samtidig så føler jeg at jeg ikke har rett til det! Dette er bare SÅ fælt!

Uff!

Håper likevel du gir det noen forsøk til i og med at dere på en måte har gått " en ny veg".
Vet det er lett å si, for selvfølgelig bærer du med deg den tunge børa fra vegen bak deg.

Trøste- og styrkeklem er det beste jeg kan sende deg :Heartred

Sender deg alle gode tanker og klemmer jeg har[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Ikke gi opp, ikke ennå[emoji173]️

Jeg blir så lei meg for deg, fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig og urettferdig :Heartred Har ikke ord. Men sender deg alt jeg kan av trøst og styrke!

Back
Topp