Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at det dukker opp en ekstra strek nå.
Håper veldig på det altså! Hvis ikke begynner jeg virkelig å tvile på disse eggene.. Enn så lenge prøver jeg å tviholde på at det kan gå bedre bare vi får rett stimulering, men tankene løper litt avgårde innimellom!
Skjønner godt at ventedagene er grusomme.. Hold ut, jeg heier på deg
Av og til er det bare rett stimulering som skal til [emoji119]. Har du forresten vært borti DHEA? Det fikk jeg på Hausken og skal være med på å booste kvaliteten på eggene.
Har lest en del om det, men trodde ikke noen ga det i Norge! Så det er veldig spennende å høre at du fikk fra Hausken. Blir ikke helt klok på om det hadde vært bra for oss da, og ser det kan ha en del negative effekter også. Hvordan funks det for dere? Tviler på at St.Olavs driver med sånt uansett, men går jo an å høre
Jeg har også egentlig bestemt meg for å bruke prednisolon fra sprøytestart selv om jeg sikkert ikke får fra klinikken. Følger isåfall det jeg ser Hausken anbefale ved endo, for det kan jo også ha betydning for eggkvalitet og ikke bare implantasjon. Føler for å gå «all in» nå!
Jo, jeg fikk det på Hausken. Fikk en annerledes resept på det, vet ikke hva den heter[emoji848]. Fikk aldri prøvd det helt skikkelig for gikk på DHEA en måneds tid før ett forsøk som ble til et insemineringsforsøk i stedet. Men de sa iallefall at det kunne gjøre kvaliteten til eggene bedre. Så verdt å spørre [emoji4]
Det er fryseforsøk, så kan hende det blir positivt litt senere!
Krysser fingrene veldig for deg nå!!!!
Da har jeg testet 11dpo på to timers urin. Og testene er blenda[emoji22] Vis vedlegget 278017 Kjenner at jeg mister helt håpet. Er så lei meg nå. Vet at det er tidlig enda, men føler liksom løpet er kjørt.. så har grini ei lita skvett og femti.
Negative tester i dag også.. De er så blenda som det går an å få dem.. er så lei meg. Tårene triller.. Synes verden er forferdelig urettferdig... skal det aldri bli vår tur?? Nå som oddsen var bedre og greier. Det var jo nå spiren skulle sitte! Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig??
Negative tester i dag også.. De er så blenda som det går an å få dem.. er så lei meg. Tårene triller.. Synes verden er forferdelig urettferdig... skal det aldri bli vår tur?? Nå som oddsen var bedre og greier. Det var jo nå spiren skulle sitte! Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig??