Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil sende deg min største medfølelse.....dette er for jævlig!
Jeg har så lyst å si så mye til deg, men samtidig så føler jeg at jeg ikke har rett til det! Dette er bare SÅ fælt!
Uff!
Håper likevel du gir det noen forsøk til i og med at dere på en måte har gått " en ny veg".
Vet det er lett å si, for selvfølgelig bærer du med deg den tunge børa fra vegen bak deg.
Trøste- og styrkeklem er det beste jeg kan sende deg
Sender deg alle gode tanker og klemmer jeg har[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ikke gi opp, ikke ennå[emoji173]️
Mange varme klemmer Og jeg krysser fortsatt alt jeg kan!!!
Jeg blir så lei meg for deg, fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig og urettferdig Har ikke ord. Men sender deg alt jeg kan av trøst og styrke!
Så utrolig leit! Håper det bare er tidlig!!
Tenker på deg
[emoji173]️
Fine Emilie, jeg tenker på deg
I dag fikk jeg blødningen som jeg har ventet på de siste dagene. Har hatt store smerter deler av dagen.. lenge siden jeg har hatt så vondt. Så det har ikke vært en veldig god dag i dag. MEN vi får begynne rett på nytt forsøk, så jeg er veldig glad for det. Jeg starter med progynova allerede på tirsdag [emoji4]
I dag fikk jeg blødningen som jeg har ventet på de siste dagene. Har hatt store smerter deler av dagen.. lenge siden jeg har hatt så vondt. Så det har ikke vært en veldig god dag i dag. MEN vi får begynne rett på nytt forsøk, så jeg er veldig glad for det. Jeg starter med progynova allerede på tirsdag [emoji4]
Så bra dere får starte rett på igjen Emilie[emoji173]️[emoji173]️ håper så inderlig at neste egg er gullegget[emoji173]️[emoji173]️
Det aller beste når man har det vondt og det ikke gikk, er å kunne vite hvor vegen går videre. At man har bestemt seg og at man har fått en plan.
Eller, sånn hadde jeg det i hvert fall.
Jeg ble så glad nå for å se at du har en plan og at du straks er i gang igjen.
Heier på deg!
Godt du får nytt forsøk med en gang.
Masse lykke til denne gangen <3
Så bra at dere får starte rett på! Nå MÅ det jo bli deres tur masse lykke til i dagene som kommer!
Så godt å se at gnisten er tilbakeTusen takk for alle heiinger og gode ord [emoji171] Ja, det er fantastisk at vi får begynne rett på forsøk [emoji4] Allerede på onsdag skal vi på UL og så reiser vi sikkert ned neste onsdag eller no. Har bestemt meg for at det skal gå denne gangen! Jeg skal bli gravid nå! Vi er veldig klare for å få en sensommerspire i 2019. Tenker også nå at jeg gjerne ikke skal teste før testdagen denne gangen, men har ikke bestemt meg helt enda.
Djeeez... Så hva skjer nå, vente på neste mens og starte på nytt? Eller flere kontroller så dere vet at den forsvinner? Kjenner jeg blir frustrert selv.Var på UL på onsdag og der var det en fin slimhinne på 9mm, MEN det var en cyste/eggfollikel på 32mm på høyre eggstokk! Så hele forsøket er nå avbrutt!! [emoji22] Er så lei nå. Hvorfor skjer «alt» dritt med oss?? Når er det vår tur??? Fuck alt!
Djeeez... Så hva skjer nå, vente på neste mens og starte på nytt? Eller flere kontroller så dere vet at den forsvinner? Kjenner jeg blir frustrert selv.
Nei er det muuuulig... Alt dere skal holde ut! Fy søren altså Skjønner så ufattelig godt at du blir lei! Håper du blir tatt godt vare på i helgen
Klem [emoji173]️
Tydeligvis er det mulig at det som kan gå galt skal skje oss.. Eller det føles i alle fall slik.. Håper at blødningen kommer snart, slik at jeg kan starte på an igjen.