Emilie’s dagbok ❤️

Det har jeg! Sprøytedag 8 i dag faktisk, etter tre uker med spray! Så nå er jeg mildt sagt ekstremt spent og nervøs foran kontroll på fredag :nailbiting: Håper sånn at ting blir annerledes denne gangen, og at vi i det minste kan komme oss til innsett :Heartred
Det kan jeg tenke meg at du er krysser fingrene for at det er fine follikler på UL på fredag og at det blir uttak og innsett neste uke

Var det i morgen du skulle på UL? Masse lykke til i såfall, nå skal alt ligge til rette altså! :smiley-angelic001
Ja, i dag har jeg vært på UL og der var slimhinnen 9mm og det var ingen cyste! :) så jeg er så glad nå :) Har sendt mail til klinikken og håper å få dato for innsett i løpet av morgendagen . Hvordan går det med deg ? <3

Ja, i dag har jeg vært på UL og der var slimhinnen 9mm og det var ingen cyste! :) så jeg er så glad nå :) Har sendt mail til klinikken og håper å få dato for innsett i løpet av morgendagen . Hvordan går det med deg ? <3

Hurra, så gode nyheter!! Nå blir det :Heartred Håper du får vite i morgen! Som du har sett i dagboka mi så er det ekstremt spennende dager for oss begge. Veksler mellom håp og en bittelitt god følelse, og enorm engstelse for nok et dårlig resultat. Men ingenting annet å gjøre enn å vente og krysse alt man har. Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen!

Hurra, så gode nyheter!! Nå blir det :Heartred Håper du får vite i morgen! Som du har sett i dagboka mi så er det ekstremt spennende dager for oss begge. Veksler mellom håp og en bittelitt god følelse, og enorm engstelse for nok et dårlig resultat. Men ingenting annet å gjøre enn å vente og krysse alt man har. Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen!
Jeg har fått time til tirsdag 11.12 :). Så jeg reiser allerede om 5 dager:thumleft Eneste som er litt kjedelig er at billettene er så ekstremt dyre nå, så jeg må reise ned alene...:sorry: ja, var inne og leste i dagboken :) vi ligger ganske likt i løypa vi. :happy: Masse lykke til i morgen :) nå skal det gå for oss begge to .

Jeg har fått time til tirsdag 11.12 :). Så jeg reiser allerede om 5 dager:thumleft Eneste som er litt kjedelig er at billettene er så ekstremt dyre nå, så jeg må reise ned alene...:sorry: ja, var inne og leste i dagboken :) vi ligger ganske likt i løypa vi. :happy: Masse lykke til i morgen :) nå skal det gå for oss begge to .

Hurra, tirsdag er jo veldig snart!! Blir liggende veldig likt da ja, om jeg får sette inn i morgen. Leit at du må reise ned alene nå da, men får håpe det blir greit likevel. Tusen takk for at du håper for meg, tenk så fint om vi begge kunne lyktes nå :Heartred

Innsett i morgen allerede! Kjenner at jeg gruer meg.. synes ikke det er noe kjekt å reise alene.. Håper at alt av fly er i rute og at innsettet går bra :smiley-angelic001 Nå må det gå vår vei :Heartred

Lykke til! :)

Innsett i morgen allerede! Kjenner at jeg gruer meg.. synes ikke det er noe kjekt å reise alene.. Håper at alt av fly er i rute og at innsettet går bra :smiley-angelic001 Nå må det gå vår vei :Heartred
Det går så fint å reise alene til Århus, ta det som en ferietur. Gå på kafe og shopping etterpå, kos deg masse i julebyen! Verdt å se Salling pyntet. Flyr du til Århus eller Billund? Masse lykke til, fingers crossed, etc etc for denne runden :smug:

Det går så fint å reise alene til Århus, ta det som en ferietur. Gå på kafe og shopping etterpå, kos deg masse i julebyen! Verdt å se Salling pyntet. Flyr du til Århus eller Billund? Masse lykke til, fingers crossed, etc etc for denne runden :smug:
Tusen takk for det <3 Ja, håper det går fint :) Flyr til Århus og skal være der til onsdag kveld, så får nok masse tid til shopping :)

Lykke til imorgen! Det er en lykkedag, bursdagen til frøkna mi, så dette MÅ gå bra ;)

Lykke til ❤️

Masse lykke til og god tur☺️❤️

Det gikk ikke bra i går. Kom ned til Danmark for ingenting.. møtte opp på klinikken og fikk vite at egget som skulle settes inn ikke overlevde å bli tint.. Vi får tydeligvis alt dritten.. livet er så jævlig urettferdig.. så det var det.. ingen flere forsøk i Danmark og 80.000kr ut vinduet..

Fuck alt!?!

Back
Topp