Vi får se i morgen tidlig . Ingenting vi ønsker mer enn en spire som har festet seg og blir der til terminDisse er vel helt klart positive? Tenk om 2019 starter med en spire som vil bli
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se i morgen tidlig . Ingenting vi ønsker mer enn en spire som har festet seg og blir der til terminDisse er vel helt klart positive? Tenk om 2019 starter med en spire som vil bli
Det hadde vært en drøm komt i oppfyllelse Men tør liksom ikke å håpe riktig enda. Dersom jeg er gravid nå (og ikke falsk test) er jo dette den 5 graviditeten i rekken, så jeg klarer nok ikke å glede meg over no før vi ser liv på UL (om vi kommer så langt da)Åh, Emilie! Dette må være ekte strek ja, tidsfrist eller ikke. Såpass tydelige streker blir det ikke uten at det er hcg der I hvertfall har aldri jeg fått det! Og helt i starten har streken kommet sånn rundt/etter fristen. Skjønner så godt at du ikke feirer enda, men jeg skal virkelig krysse alt jeg har her nå for at de blir sterkere og blir værende
Det hadde vært en drøm komt i oppfyllelse Men tør liksom ikke å håpe riktig enda. Dersom jeg er gravid nå (og ikke falsk test) er jo dette den 5 graviditeten i rekken, så jeg klarer nok ikke å glede meg over no før vi ser liv på UL (om vi kommer så langt da)
Ikke positiv test i dag. Så mulig de var falske begge to i går? Ellers kan det jo hende at jeg har eggløsning sent? Og at det har slått ut på testene?
Ikke positiv test i dag. Så mulig de var falske begge to i går? Ellers kan det jo hende at jeg har eggløsning sent? Og at det har slått ut på testene?
ja, det er veldig rart.. ingen positiv test i går heller, verken på morgen urin eller på ettermiddagsurin. Begge ganske konsentrerte.. skjønner ingenting jeg. Rart med det, selv om jeg var ganske sikker på at det ikke var noe graviditet, så fikk jeg likevel et ørlite håp
ja, det er veldig rart.. ingen positiv test i går heller, verken på morgen urin eller på ettermiddagsurin. Begge ganske konsentrerte.. skjønner ingenting jeg. Rart med det, selv om jeg var ganske sikker på at det ikke var noe graviditet, så fikk jeg likevel et ørlite håp