Emilie’s dagbok ❤️

Disse er vel helt klart positive? Tenk om 2019 starter med en spire som vil bli❤️
Vi får se i morgen tidlig o_O. Ingenting vi ønsker mer enn en spire som har festet seg og blir der til termin :Heartbigred

Åh, Emilie! Dette må være ekte strek ja, tidsfrist eller ikke. Såpass tydelige streker blir det ikke uten at det er hcg der:Heartred I hvertfall har aldri jeg fått det! Og helt i starten har streken kommet sånn rundt/etter fristen. Skjønner så godt at du ikke feirer enda, men jeg skal virkelig krysse alt jeg har her nå for at de blir sterkere og blir værende :Heartred:Heartred

Åh, Emilie! Dette må være ekte strek ja, tidsfrist eller ikke. Såpass tydelige streker blir det ikke uten at det er hcg der:Heartred I hvertfall har aldri jeg fått det! Og helt i starten har streken kommet sånn rundt/etter fristen. Skjønner så godt at du ikke feirer enda, men jeg skal virkelig krysse alt jeg har her nå for at de blir sterkere og blir værende :Heartred:Heartred
Det hadde vært en drøm komt i oppfyllelse ❤️ Men tør liksom ikke å håpe riktig enda. Dersom jeg er gravid nå (og ikke falsk test) er jo dette den 5 graviditeten i rekken, så jeg klarer nok ikke å glede meg over no før vi ser liv på UL (om vi kommer så langt da):Heartred

Det hadde vært en drøm komt i oppfyllelse ❤️ Men tør liksom ikke å håpe riktig enda. Dersom jeg er gravid nå (og ikke falsk test) er jo dette den 5 graviditeten i rekken, så jeg klarer nok ikke å glede meg over no før vi ser liv på UL (om vi kommer så langt da):Heartred

Nei det skjønner jeg veldig godt. Du er gravid nå tenker jeg, men med så mange opplevelser av at det går galt er det liksom ultralyd og ikke testen man feirer. Men positiv test er uansett det aller første lille/store steget man må over, og der er dere, akkurat nå :Heartred

Lenge siden jeg har vært innom her og skjønner at ting er tøft. Sender mange gode tanker og håper at det endelig går deres vei :Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred

Testene dine ser positive ut for meg, og jeg håper de fortsetter slik. Det fortjener du i starten på et nytt år, noe å glede seg over! (Etterhvert når du tør det da) hvisker gratulerer og håper med hele meg at dette går veien!

Følger spent med her inne. Må bare si at jeg har tenkt mye på deg etter den siste nedturen før jul. Fy søren altså, det skulle ikke vært lov! Håper denne klamrer seg fast!

Heier på deg og spiren!

Jeg skjønner at du ikke sitter med gode følelser, men jeg tillater meg å håpe for deg.

Man føler liksom man har rett til det etter mange år og mange tårer som barnløs selv om problematikken er ulik.
Nå er ikke jeg barnløs lenger og det håper jeg sånn at du kan si en dag også. At du kan se deg tilbake å tenke at alt dette faktisk er forbi!

Det har jeg troen på at du kan!

Jeg ville ikke bli en " gammel" mor, men sånn ble det. Jeg ble mor og selv om jeg ikke er ung lenger, så leker jeg veldig mye med barna og tar dem med ut så mye som jeg kan etter alle skadene jeg fikk ved å bære frem barn.

Du har enda tid, og hvis det betyr at du må bruke litt tid på å hente deg inn igjen, så gjør det! Gjør noe gøy i ventetiden.

Jeg sto med søskenforsøksøknaden i handa da eldstemann var to mnd og store fødselsskader nedentil for å rekke aldersgrensen satt for ivf.
Jeg var egentlig ikke klar verken psykisk eller fysisk, men her måtte jeg bare trå til skulle det bli noe.
For oss er naturlig befruktning svært lite sannsynlig, så lite at det har ikke skjedd på 8 år og ICSI var eneste mulighet.
Derfor var og er det vår eneste sjanse.

De fleste historiene her inne er tunge, men fortsatt er de ulike og det er vanskelig å sammenligne sorg, smerte og strev.

Erfaringer, støtte, fortvilelse, råd og empati er noe vi deler her og som nesten bare vi kan gi hverandre fordi det er så mange som ikke kan relatere seg til det vi gjennomgår.

Og glede! Glede når vi endelig lykkes!

Så jeg vil gjerne gi deg litt av den gleden ved å si til deg at den ligger der fremme gjennom tåkesløret som ligger over vår fremtid.
Vi kan bare se klart det som ligger bak oss. Vår fremtid og våre drømmer må vi sloss for!

Og bare husk hvem du er! En kjempe blandt kvinner. Du har en enorm styrke i deg selv om du har det veldig tøft for tiden.

Du kommer til å klare å reise deg igjen.

Ikke positiv test i dag. Så mulig de var falske begge to i går? Ellers kan det jo hende at jeg har eggløsning sent? Og at det har slått ut på testene?

Ikke positiv test i dag. Så mulig de var falske begge to i går? Ellers kan det jo hende at jeg har eggløsning sent? Og at det har slått ut på testene?

Åhnei!! Det var utrolig rart.. aner ikke hva som kan være forklaringen :( de skal jo ikke slå ut så sterkt uansett hvis det ikke er hcg, så kanskje en kjemisk da? Hvis ikke du testet med mye mer utvannet urin i dag, da kan det kanskje være håp..? Selv om jeg ikke ville håpet for mye på det selv, men kanskje tatt en test igjen for sikkerhetsskyld om noen dager. Tenker på deg, du er søren meg tøff altså! :Heartred

EL slår nok ikke ut på g-tester, det går bare andre veien, altså graviditet slår ut på EL-tester.
Veldig rart altså! :confused004

Eller kan det hende du testet på litt " tynn" urin i dag?
Jeg opplevde det samme på 1/4 graviditeter da jeg testet tidlig.
Kan ha vært kjemisk, men kanskje prøve teste igjen på morgenurin?

Håper litt til! Det var jo ganske tydelig rosa strek selv om de var svake.

ja, det er veldig rart.. ingen positiv test i går heller, verken på morgen urin eller på ettermiddagsurin. :(Begge ganske konsentrerte.. skjønner ingenting jeg. Rart med det, selv om jeg var ganske sikker på at det ikke var noe graviditet, så fikk jeg likevel et ørlite håp :(

ja, det er veldig rart.. ingen positiv test i går heller, verken på morgen urin eller på ettermiddagsurin. :(Begge ganske konsentrerte.. skjønner ingenting jeg. Rart med det, selv om jeg var ganske sikker på at det ikke var noe graviditet, så fikk jeg likevel et ørlite håp :(

Selvfølgelig får man det :( God klem til deg!:Heartred

Det kan jo ha vært kjemisk?
Eller så må det jo være dårlige tester!
Det VAR to streker der! Vi er jo mange som så det.

Kjempeleit!

Jeg prøvde meg frem med tester og kjøpte til slutt mest av dem jeg stolte på!

CB test early feks, den ga falsk positiv. Svaak positiv strek når det ikke var noe.

Ellers brukte jeg strimmeltester fra en på ebay som jeg følte ga riktig svar og så CBD da jeg følte testene begynte å øke litt i styrke.

Er så utrolig kjipt med sånne lurestreker. Jeg fikk også falsk positiv på noen babyplan tester, men vet mange er fornøyd med de også.

Det KAN jo ha vært streifer hos deg.

Trist uansett hva det var, for man ønsker jo pos så veldig.

:(:Heartred

Hei og hå! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har hatt det litt tøft i det siste og derfor ikke orket og oppdatere.
Jeg mistenker at jeg hadde en kjemisk graviditet i månedsskifte desember/januar da jeg fikk to positive tester den 2 januar, men ingenting etter dette annet enn en kraftig menstrasjon.:bored:

Store deler av januar har gått i å diskutere veien videre. Nå som vi ikke har flere forsøk i Danmark, har vi etter mye om og men bestemt oss for å dra til St. Petersburg og gå for en babygaranti pakke der. Det er snakk om fryktelig mye penger, men samtidig kjenner jeg at jeg psykisk kommer til å ha det bedre i rugeperioden og i de første ukene som gravid med en garanti om 80% av pengene tilbake dersom det ikke går på 3 ferskforsøk. Vi er også garantert en baby, dvs. dersom jeg mister før uke 24-25 (Fra fosteret er levedyktig utenfor livmor) får vi også 80% av pengene tilbake.
Ettersom jeg har mistet før uke 12 fire ganger, kjenner jeg at det er svært betryggende å ha den sikkerheten. Vi har jo tenkt tanken om at det kan jo gå på første forsøk og at vi da har betalt mye mer enn vi må ved andre klinikker eller andre pakkeløsninger. MEN det kommer uansett til å være så verdt det når vi får ønskebarnet vårt :Heartred Oppussing av bad får rett og slett vente noen år.
Vi har kontaktet klinikken og har allerede hatt flere skypemøter med lege, psykolog og eggdonor koordinator. Vi håper å dra til Russland allerede i april/mai:smiley-angelic001

Spennende tider i vente!
Ønskebarnet kommer, spørsmålet er bare når ❤️

Så godt å høre fra deg Emilie!! Dette var veldig fine og spennende planer synes jeg, høres ut som dere har tatt et valg som passer godt for dere :Heartred Og selv om all ventetid er lang ventetid, så hørtes det veldig bra ut å kanskje være i gang allerede i april/mai! Ønsker dere all verdens lykke til, jeg har stor, stor tro på at dette blir løsningen deres :Heartred:Heartred

Back
Topp