Hei og hå! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har hatt det litt tøft i det siste og derfor ikke orket og oppdatere.
Jeg mistenker at jeg hadde en kjemisk graviditet i månedsskifte desember/januar da jeg fikk to positive tester den 2 januar, men ingenting etter dette annet enn en kraftig menstrasjon.
Store deler av januar har gått i å diskutere veien videre. Nå som vi ikke har flere forsøk i Danmark, har vi etter mye om og men bestemt oss for å dra til St. Petersburg og gå for en babygaranti pakke der. Det er snakk om fryktelig mye penger, men samtidig kjenner jeg at jeg psykisk kommer til å ha det bedre i rugeperioden og i de første ukene som gravid med en garanti om 80% av pengene tilbake dersom det ikke går på 3 ferskforsøk. Vi er også garantert en baby, dvs. dersom jeg mister før uke 24-25 (Fra fosteret er levedyktig utenfor livmor) får vi også 80% av pengene tilbake.
Ettersom jeg har mistet før uke 12 fire ganger, kjenner jeg at det er svært betryggende å ha den sikkerheten. Vi har jo tenkt tanken om at det kan jo gå på første forsøk og at vi da har betalt mye mer enn vi må ved andre klinikker eller andre pakkeløsninger. MEN det kommer uansett til å være så verdt det når vi får ønskebarnet vårt
Oppussing av bad får rett og slett vente noen år.
Vi har kontaktet klinikken og har allerede hatt flere skypemøter med lege, psykolog og eggdonor koordinator. Vi håper å dra til Russland allerede i april/mai