Emilie’s dagbok ❤️

Så godt å høre fra deg Emilie!! Dette var veldig fine og spennende planer synes jeg, høres ut som dere har tatt et valg som passer godt for dere :Heartred Og selv om all ventetid er lang ventetid, så hørtes det veldig bra ut å kanskje være i gang allerede i april/mai! Ønsker dere all verdens lykke til, jeg har stor, stor tro på at dette blir løsningen deres :Heartred:Heartred
Ja, håper virkelig dette går og at vi får ønskebarnet vårt i begynnelsen av 2020 . Nå har vi ventet lenge nok synes jeg. Hvordan går det med deg, Sitrus? :Heartred

Ja, håper virkelig dette går og at vi får ønskebarnet vårt i begynnelsen av 2020 . Nå har vi ventet lenge nok synes jeg. Hvordan går det med deg, Sitrus? :Heartred

Det håper virkelig jeg også dere gjør! Joda, det går greit her i grunn. De siste to månedene har vært heftige med mye opp- og mest nedturer, så jeg er sinnsykt sliten! Men kjempefornøyd med å ha byttet klinikk (er på Spiren nå) og at vi etter mye om og men fikk starte på nytt forsøk denne uka. Selv om hodet ikke helt har rukket å henge med da ;) Så kjenner meg litt distansert til det hele, men håper selvfølgelig at alle gode ting er fire og at det det blir vår tur nå! Eller i det minste at det blir et forsøk med litt bedre utfall :)

Hei og hå! Lenge siden jeg har vært her inne nå. Har hatt det litt tøft i det siste og derfor ikke orket og oppdatere.
Jeg mistenker at jeg hadde en kjemisk graviditet i månedsskifte desember/januar da jeg fikk to positive tester den 2 januar, men ingenting etter dette annet enn en kraftig menstrasjon.:bored:

Store deler av januar har gått i å diskutere veien videre. Nå som vi ikke har flere forsøk i Danmark, har vi etter mye om og men bestemt oss for å dra til St. Petersburg og gå for en babygaranti pakke der. Det er snakk om fryktelig mye penger, men samtidig kjenner jeg at jeg psykisk kommer til å ha det bedre i rugeperioden og i de første ukene som gravid med en garanti om 80% av pengene tilbake dersom det ikke går på 3 ferskforsøk. Vi er også garantert en baby, dvs. dersom jeg mister før uke 24-25 (Fra fosteret er levedyktig utenfor livmor) får vi også 80% av pengene tilbake.
Ettersom jeg har mistet før uke 12 fire ganger, kjenner jeg at det er svært betryggende å ha den sikkerheten. Vi har jo tenkt tanken om at det kan jo gå på første forsøk og at vi da har betalt mye mer enn vi må ved andre klinikker eller andre pakkeløsninger. MEN det kommer uansett til å være så verdt det når vi får ønskebarnet vårt :Heartred Oppussing av bad får rett og slett vente noen år.
Vi har kontaktet klinikken og har allerede hatt flere skypemøter med lege, psykolog og eggdonor koordinator. Vi håper å dra til Russland allerede i april/mai:smiley-angelic001

Å WOW!!!

Så bra!!!

Det her har jeg troen på!

Er så glad for dere at dere kunne få til en sånn garantipakke!

:Heartbigred

Du, så spennende. Liker den garantien de har, det er litt mer safe,særlig når man har mistet før uke 12..

Følger spent med, om du orker å oppdatere :happy:

Så spennende Emilie❤️❤️ Tøffe dere er som står på og ikke gir dere!! Gleder meg til å følge deg videre mot ønskebarnet❤️

Kjempespennende!! Dette høres jo veldig lovende ut ❤️ De kan vell ikke ha babygaranti uten god suksessrate.

Innom å leser i dagboken din for første gang. Fy søren så tøff du er. Måtte smile når dere har bestemt dere for nye forsøk i Russland. Respekt til dere - og motiverende for oss andre som er i samme situasjon. Ønsker dere all lykke til med de nye forsøkene og følger spent med videre :)

Det håper virkelig jeg også dere gjør! Joda, det går greit her i grunn. De siste to månedene har vært heftige med mye opp- og mest nedturer, så jeg er sinnsykt sliten! Men kjempefornøyd med å ha byttet klinikk (er på Spiren nå) og at vi etter mye om og men fikk starte på nytt forsøk denne uka. Selv om hodet ikke helt har rukket å henge med da ;) Så kjenner meg litt distansert til det hele, men håper selvfølgelig at alle gode ting er fire og at det det blir vår tur nå! Eller i det minste at det blir et forsøk med litt bedre utfall :)
Var inne på dagboken din i stad og leste igjennom de 10 siste sidene! så fantastisk med 3 blasto på frys:Heartpink Krysser fingrene for at det blir innsett allerede ved neste syklus for dere :smiley-angelic001

Å WOW!!!

Så bra!!!

Det her har jeg troen på!

Er så glad for dere at dere kunne få til en sånn garantipakke!

:Heartbigred
Ja, jeg har også troen på dette ;) Nå må det jo gå på en eller annen måte! vi venter bare på at en kontrakt fra klinikken, for så å betale og så er vi i gang:)

Du, så spennende. Liker den garantien de har, det er litt mer safe,særlig når man har mistet før uke 12..

Følger spent med, om du orker å oppdatere :happy:
Ja, det er kjempespennende! kjenner at det er veldig betryggende med den garantien og jeg tror det vil hjelpe meg til å slappe litt mer av :). Nå skal det gå!

Så spennende Emilie❤️❤️ Tøffe dere er som står på og ikke gir dere!! Gleder meg til å følge deg videre mot ønskebarnet❤️
Ja, det er jo beinhardt dette gamet her! MEN vi skal ikke gi oss før vi må. Alle gode ting er 9, er det ikke det de sier? ;)

Kjempespennende!! Dette høres jo veldig lovende ut ❤️ De kan vell ikke ha babygaranti uten god suksessrate.
Ja, det er kjempespennende! Nå skal det gå! Nei, de har ikke babygaranti for ingenting. Er jo veldig høy suksessrate på klinikken som har resultert at de kan tilby denne pakken ;)

Innom å leser i dagboken din for første gang. Fy søren så tøff du er. Måtte smile når dere har bestemt dere for nye forsøk i Russland. Respekt til dere - og motiverende for oss andre som er i samme situasjon. Ønsker dere all lykke til med de nye forsøkene og følger spent med videre :)
Tusen takk for det :Heartred Ja, man må være tøff i dette gamet her. Har vært mange opp og nedturer de siste årene for å si det sånn. Heldigvis så finnes det jo muligheter for oss som er ufrivillig barnløse.:Heartred jeg har en veldig god følelse på at det endelig skal gå den rette veien for oss i Russland:) Hvor du i løypa?:)

Ja, jeg har også troen på dette ;) Nå må det jo gå på en eller annen måte! vi venter bare på at en kontrakt fra klinikken, for så å betale og så er vi i gang:)

Det er nært forestående! Så kjekt da!

Jeg tenker at du MÅ være sliten av prøverør, samtidig så er det jo ingenting som gir mer motivasjon enn en plan man virkelig tror på!!!

En sånn kontrakt kan man nesten puste lettet ut av! Altså, selvsagt er det en god del av " jobben" igjen, men de fleste kommer ut av en sånn kontrakt med et lite gull!

Åååå dette unner jeg dere så veldig!

Jeg bare krysser fingrene for at dere slipper å gå gjennom så mange flere innsettinger og påkjenninger selv om dere nå har en garanti.

Jeg følger spent med på fortsettelsen! Dette blir nok det eventyret dere har ventet så lenge på!

Var inne på dagboken din i stad og leste igjennom de 10 siste sidene! så fantastisk med 3 blasto på frys:Heartpink Krysser fingrene for at det blir innsett allerede ved neste syklus for dere :smiley-angelic001

Hah, ja den blir lang den dagboka :hilarious: Gøy at du leser! Virkelig fantastisk med 3 blastoer nå ja, såå spent på når det blir fryseforsøk men uansett så vanvittig fornøyd :happy:
Nå er det ikke lenge til dere er i gang heller? Er så spent på deres vegne altså, unner dere virkelig at det klaffer nå :Heartred

Det er nært forestående! Så kjekt da!

Jeg tenker at du MÅ være sliten av prøverør, samtidig så er det jo ingenting som gir mer motivasjon enn en plan man virkelig tror på!!!

En sånn kontrakt kan man nesten puste lettet ut av! Altså, selvsagt er det en god del av " jobben" igjen, men de fleste kommer ut av en sånn kontrakt med et lite gull!

Åååå dette unner jeg dere så veldig!

Jeg bare krysser fingrene for at dere slipper å gå gjennom så mange flere innsettinger og påkjenninger selv om dere nå har en garanti.

Jeg følger spent med på fortsettelsen! Dette blir nok det eventyret dere har ventet så lenge på!
Det er veldig deilig å endelig være i "gang" igjen! Ja, kjenner det er godt å kunne falle tilbake på en slik kontrakt.
Blir en spennende "reise" det neste året. Tenk om jeg blir gravid på første forsøk og forblir det! hvor fantastisk hadde ikke det vært?! Da har jeg faktisk ønskebarnet i armene mine om et års tid :smiley-angelic001:Heartred

Hah, ja den blir lang den dagboka :hilarious: Gøy at du leser! Virkelig fantastisk med 3 blastoer nå ja, såå spent på når det blir fryseforsøk men uansett så vanvittig fornøyd :happy:
Nå er det ikke lenge til dere er i gang heller? Er så spent på deres vegne altså, unner dere virkelig at det klaffer nå :Heartred
Det har du all grunn til :). Nå skal det gå rette veien for oss snart!:smiley-angelic001 De satser på å kunne sette inn allerede i mai :) Og ifølge min syklus ser det ut som det blir innsett rundt 17.mai. :)

Wow, du er virkelig beintøff! Ingenting annet enn beundringsverdig altså! Jeg krysser fingrene for at det er dette som skal til! Masse lykke til ❤️

Back
Topp