Emilie’s dagbok ❤️

Nei fy søren:confused: Er det mulig:sorry: Stakkars deg!! Noen må virkelig få alt ja! Og alle de pengene ut av vinduet eller rett i dass om du vil.

❤️❤️

Hjerte mitt blør for deg Emilie :sad010
Har ikke ord egentlig, men sender deg en god klem ❤️

Nei og nei, så ufattelig trist og urettferdig!!!!
Men altså, når man bruker donoregg skal jo de være egg av bra kvalitet. Er det ingen form for garanti av innsett? Klem❤️

Neineineineinei, hva er det som skjer?? Fy søren så lei meg jeg blir for deg:( Dette er bare helt ufattelig urettferdig, jeg har ikke ord. Sender deg verdens største klem og håper du har noen som tar godt vare på deg nå :Heartred

What??? Det går jo ikke an. :( Fy, så utrolig urettferdig. :(

Det er så urettferdig.

Jeg vil ønske deg en riktig god jul, selv om det må brenne både inni og utenpå deg!

Hvem vet hva fremtiden bringer?

Det eneste jeg vet er at livet byr på både glede og sorg og du kommer ikke til å befinne deg i sorgen for alltid.

Måtte det nye året bringe deg nytt håp og flere oppfylte drømmer enn dette året.

Beste ønsker til deg.

Takk for alle meldinger, tanker og klemmer sendt min vei :Heartred Jeg har hatt det tøft i det siste, så har ikke orket å være inne å oppdatere eller svare på meldinger. Det var deilig med juleferie, men det har også vært veldig tungt. Hver jul har jeg tenkt at «neste år da har vi en liten skatt eller så ruger jeg på en» og når vi nå gikk enda en jul i møte uten å få ønsket vårt oppfylt har det vært mye tårer og vonde tanker.
Så har det seg sånn at jeg tok en test i dag fordi jeg har hatt ømme bryster, men spotting så mulig at mensen er på vei. Syntes jeg så noe på testen, så jeg tok en til i samme urin. Ser noe på begge testene, gjør dere?
43F7C5C6-09D3-4A2F-9DA9-8887C6969451.jpeg
«Strekene» kom etter 5 min. Kjenner foreløbig ingen glede, for jeg spotter jo og hvis jeg er gravid så mister jeg nok igjen.:meh:

Last edited:
76796D77-1FDC-40E7-91A7-B7F862E30643.jpeg
Her er de tørket. Det gir egentlig ikke å mye mening at jeg skal være gravid nå da, i så fall er syklusen min helt på bærtur etter at jeg sluttet på hormonene til forsøket i desember. For jeg fikk blødning den 15.12 og det vil si at dersom jeg er blitt gravid så må jeg jo ha hatt jeg eggløsning den første uka eller no.

Jeg er redd de testene må leses innen 5 min, alt etter kan man ikke stole på. Ville tatt et par hcg prøver (blodprøver) over noen dager for å se hvordan de slår ut. Masse lykke til, skjønner at ting er tungt :Heartred

Takk for alle meldinger, tanker og klemmer sendt min vei :Heartred Jeg har hatt det tøft i det siste, så har ikke orket å være inne å oppdatere eller svare på meldinger. Det var deilig med juleferie, men det har også vært veldig tungt. Hver jul har jeg tenkt at «neste år da har vi en liten skatt eller så ruger jeg på en» og når vi nå gikk enda en jul i møte uten å få ønsket vårt oppfylt har det vært mye tårer og vonde tanker.
Så har det seg sånn at jeg tok en test i dag fordi jeg har hatt ømme bryster, men spotting så mulig at mensen er på vei. Syntes jeg så noe på testen, så jeg tok en til i samme urin. Ser noe på begge testene, gjør dere?Vis vedlegget 284452 «Strekene» kom etter 5 min. Kjenner foreløbig ingen glede, for jeg spotter jo og hvis jeg er gravid så mister jeg nok igjen.:meh:

Godt nyttår!

Testene er helt klart positive. Jeg kan jo ikke si noe om noe, bare at en hver graviditet må jo starte med positiv test uansett hvordan det går.
Så er det slett ingen glede når man har det så vondt, så da kan jeg jo ikke rope hurra, bare hviske forsiktig at den er like positiv som starten på mine graviditeter.

Jeg vil likevel si at det finnes noe bra oppi alt og det er jo det at du blir lett gravid!

Leste foresten på et forum for ED at det var nokså vanlig med tre innsett før det ble barn, men d r sikkert noe du vet alt om fra før.

Sender en god klem

Godt nyttår!

Testene er helt klart positive. Jeg kan jo ikke si noe om noe, bare at en hver graviditet må jo starte med positiv test uansett hvordan det går.
Så er det slett ingen glede når man har det så vondt, så da kan jeg jo ikke rope hurra, bare hviske forsiktig at den er like positiv som starten på mine graviditeter.

Jeg vil likevel si at det finnes noe bra oppi alt og det er jo det at du blir lett gravid!

Leste foresten på et forum for ED at det var nokså vanlig med tre innsett før det ble barn, men d r sikkert noe du vet alt om fra før.

Sender en god klem
Du er så god! Ja, jeg synes også de ser positive ut. Men kan hende at de er falske? Off, mange tanker opp i hodet nå..

Jeg er redd de testene må leses innen 5 min, alt etter kan man ikke stole på. Ville tatt et par hcg prøver (blodprøver) over noen dager for å se hvordan de slår ut. Masse lykke til, skjønner at ting er tungt :Heartred
Ja, det kan hende at den er falsk. Vi får svaret om noen dager.

Enig med Gledeståre, de er helt klart positive. Og at flere på rad blir det antyder for meg at de ikke er falske heller.
Men med tanke på omstendighetene forstår jeg godt at ikke jubelen står i taket akkurat.

Jeg tillater meg å håpe for deg ❤️

Disse er vel helt klart positive? Tenk om 2019 starter med en spire som vil bli❤️

Enig med Gledeståre, de er helt klart positive. Og at flere på rad blir det antyder for meg at de ikke er falske heller.
Men med tanke på omstendighetene forstår jeg godt at ikke jubelen står i taket akkurat.

Jeg tillater meg å håpe for deg ❤️
Vi får vente å se. Tar ny test i morgen tidlig. Ingenting hadde vært mer fantastisk enn en spire som hadde klort seg fast og ble der helt til termin :Heartred

Back
Topp