Om fire dager ruger jeg endelig igjen [emoji119][emoji173]️ Gleder meg og gruer meg sykt. Vårt største ønske kan bli oppfylt [emoji173]️ Men så kan også drømmen bli knust atter en gang.. vil ikke miste igjen... Har informert sjefen om at jeg sannsynligvis blir sykemeldt etter ferien, en uke dersom jeg ikke blir gravid og flere uker dersom jeg blir gravid. Det var en fin og litt skummel samtale å ta. Men nå er det gjort og i morgen er det ferie og neste uke er det rugings som gjelder.
Første gang jeg setter inn en 5-dagers blastocyst og første gang jeg setter inn en eskimo. Når jeg setter egget inn på mandag er jeg jo allerede 5dpo [emoji54] hvordan skal man skrive det? 1.Rugedag 5dpo? Har jeg regnet rett at dersom jeg blir gravid så er termin er 27.06? Kan ikke vi bare bestemme at alt skal gå bra denne gangen?[emoji173]️ Orker virkelig ikke en 5.abort eller en ny negativ test...
Jeg får 29.juni når jeg regner termin for deg, hvis embryo er 5dagers når det settes inn den 08.10. Det betyr jo i såfall «befruktning» 03.10, så tror det blir rett.
Dagen etter innsett kan du fks skrive 1dp5dt (1 day past 5 day transfer), da synes jeg det er enkelt å plusse sammen så blir det 6dpo. Eller skriv det som passer deg da, rugedag 1 med blasto funker jo også bra!
Dette blir sååå spennende, det skal gå bra nå!!