Emilie’s dagbok ❤️

Så fantastiske nyheter og gratulerer så masse som «fru»! Kanskje det er det som skal til for at gullegget sitter[emoji6] Blir spennende uker fremover nå!

Tusen takk for det [emoji173]️ ja, kanskje det rett og slett var det som skulle til . Håper virkelig at det blir vår tur nå [emoji173]️
 
Gratulerer med bryllupet! Og for en fantastisk start på uka[emoji7] utrolig spennende!!

Tusen takk [emoji173]️ Ja, det var virkelig en fantastisk start på uka [emoji171] Dette blir spennende [emoji86]
 
Gratulerer med overstått bryllup! :)
Spennende dager dette! Håper det går veien for dere nå:Heartred
 
Gratulerer med overstått bryllup! :)
Spennende dager dette! Håper det går veien for dere nå:Heartred

Tusen takk [emoji4] Ja, dette blir noen spennende dager [emoji4] Nå må det virkelig gå hele veien for oss[emoji173]️
 
Lørdag kan ikke komme fort nok!! Er så spent for å høre om eggene [emoji86] Hvor mange egg er blitt befruktet? Hvor mange blir blastocyster? Ah, dette er så vanvittig spennende og skummelt på samme tid [emoji86]
 
Det er lørdag og det er ikke kommet noe mail fra klinikken [emoji86][emoji107]. Vært inne å sjekket i hele dag.. legen sa jo at vi ville få mail på lørdag uansett!! Håper ikke det betyr at ingen av eggene har klart seg.. Vil ikke ha flere nedturer nå! Send meg mail for f***! Skikkelig frustrert nå[emoji31]
 
Her har jeg ikke vært innom enda. Krysser fingra for at du hører noe snart og at det er bra nytt :)
 
Her har jeg ikke vært innom enda. Krysser fingra for at du hører noe snart og at det er bra nytt :)

Hyggelig at du tok turen inn hit [emoji4] Har fremdeles ikke hørt noen ting [emoji30]... Sendte de en mail i dag om at vi ventet i spenning og at vi ikke hadde fått den mailen som de hadde lovt oss i går. Prøvde å være litt sur i mailen, men så kom jeg til å tenke på at danskene gjerne ikke oppfatter den så «sur/streng» som jeg prøvde å være når jeg skrev den[emoji848] Prøvde å lese den med dansk aksent og da hørtes den hyggelig ut
 
Hyggelig at du tok turen inn hit [emoji4] Har fremdeles ikke hørt noen ting [emoji30]... Sendte de en mail i dag om at vi ventet i spenning og at vi ikke hadde fått den mailen som de hadde lovt oss i går. Prøvde å være litt sur i mailen, men så kom jeg til å tenke på at danskene gjerne ikke oppfatter den så «sur/streng» som jeg prøvde å være når jeg skrev den[emoji848] Prøvde å lese den med dansk aksent og da hørtes den hyggelig ut

Danskene høres alltid strenge ut dem :rolleyes: Så kanskje ikke så lett å skrive strengt til dem.

Spennende med forsøk da :) Jeg har begynt på mitt første, men ikke kommet veldig langt enda. Er samme årsmodell som deg, for regner med at 89 er årstallet ditt :D
 
Danskene høres alltid strenge ut dem :rolleyes: Så kanskje ikke så lett å skrive strengt til dem.

Spennende med forsøk da :) Jeg har begynt på mitt første, men ikke kommet veldig langt enda. Er samme årsmodell som deg, for regner med at 89 er årstallet ditt :D

Ja, det stemmer [emoji4] Så spennende at du er i gang med første forsøk[emoji4] Hvordan går det?
 
Ja, det stemmer [emoji4] Så spennende at du er i gang med første forsøk[emoji4] Hvordan går det?

Jeg er også 89 modell, pleier å kalle meg Vesla89, så litt rart å ikke ha 89 bak lenger.

Joda, jeg er ferdig med dag 6 på Synarela, og er sulten som en hest... Men uten om det kjenner jeg ingenting :)
Er spent på når neste steg, sprøyter, kan begynnes på.
 
Jeg er også 89 modell, pleier å kalle meg Vesla89, så litt rart å ikke ha 89 bak lenger.

Joda, jeg er ferdig med dag 6 på Synarela, og er sulten som en hest... Men uten om det kjenner jeg ingenting :)
Er spent på når neste steg, sprøyter, kan begynnes på.

Ja, de gir noen rare symptomer de medisinene..[emoji86] Når begynner du på sprøyter da?
 
Ja, de gir noen rare symptomer de medisinene..[emoji86] Når begynner du på sprøyter da?

Jeg merker heldigvis ingenting anna, ikke vondt i hodet, humørsvigninger, ingenting! Bare sulten.

Har kontroll og sprøyteopplæring neste tirsdag, 11. så da blir det nok sprøyter, forhåpentligvis, kanskje fra rundt den dagen og utover. Gruer meg skikkelig til dem... Men alt for drømmen :)
 
Jippi!! Nå fikk jeg endelig mail fra klinikken [emoji4] To fine blastocyster er fryst ned [emoji171] Nå ble jeg kjempeglad og veldig lettet [emoji4]
 
Jippi!! Nå fikk jeg endelig mail fra klinikken [emoji4] To fine blastocyster er fryst ned [emoji171] Nå ble jeg kjempeglad og veldig lettet [emoji4]
Såå bra :D
Da blir du snart ruger? :D
 
Jippi!! Nå fikk jeg endelig mail fra klinikken [emoji4] To fine blastocyster er fryst ned [emoji171] Nå ble jeg kjempeglad og veldig lettet [emoji4]

Fantastisk[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg merker heldigvis ingenting anna, ikke vondt i hodet, humørsvigninger, ingenting! Bare sulten.

Har kontroll og sprøyteopplæring neste tirsdag, 11. så da blir det nok sprøyter, forhåpentligvis, kanskje fra rundt den dagen og utover. Gruer meg skikkelig til dem... Men alt for drømmen :)

Det går så bra at! Husker at jeg ikke tørte å ta dem selv de 2 første dagene så mannen måtte gjøre det, men så fant jeg ut at det var lettere og mindre vondt å sette sprøyten selv [emoji4] Men det finner dere ut av [emoji4]
Forhåpentligvis ruger jeg på en blastocyst snart [emoji171] Får forhåpentligvis vite på tirsdag hvordan prosessen videre er. Håper vi kan få innsett allerede neste syklus
 
Det går så bra at! Husker at jeg ikke tørte å ta dem selv de 2 første dagene så mannen måtte gjøre det, men så fant jeg ut at det var lettere og mindre vondt å sette sprøyten selv [emoji4] Men det finner dere ut av [emoji4]
Forhåpentligvis ruger jeg på en blastocyst snart [emoji171] Får forhåpentligvis vite på tirsdag hvordan prosessen videre er. Håper vi kan få innsett allerede neste syklus

Det kan hende at jeg trenger hjelp jeg også, har heldigvis kjæresten som er klar for å stikke :) Så dette skal gå bra det.
Men gruer meg litt, sprøyter er ikke så gøy...

Så spennende :) Jeg gleder meg til å være ruger, selv om det også helt sikkert er hardt nok, men det å slippe sprøyter, spray og alt dette høres litt godt ut.
 
Jippi!! Nå fikk jeg endelig mail fra klinikken [emoji4] To fine blastocyster er fryst ned [emoji171] Nå ble jeg kjempeglad og veldig lettet [emoji4]
Hurra[emoji122][emoji122] Så herlig med to blastoer på frys[emoji7][emoji173] Håper du snart er ruger[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så bra du fikk mail, sent en søndag kveld! Dette blir så bra!
 
Back
Topp