Emilie’s dagbok ❤️

Så spennende, nå går det veien:Heartred:Heartred
 
Så fantastisk!

Får du sette inn to om gangen om dere vil det?

Hva menes med passende donor? Hvilke kriterier går de etter?
Er det åpen eller lukket donor?
De setter bare inn en om gangen (dessverre). Hadde håpet at de kunne sette inn to. De går etter hårfarge, øyenfarge, høyde og vekt for å finne rett donor og det er lukket donor.
En time var effektivt får en si :D
Ga de noen indikasjon på hvor lang tid de forventet det ville ta å finne donor? Satte dere selv noen kriterier for donoren?
Ja, det var svært effektivt [emoji4]. De trodde det ca tok en måned å finne rett donor. Eller så raskt så mulig som legen sa. Kriteriene ble satt ut i fra mine trekk (hårfarge, øyenfarge, høyde og vekt).
Så spennende[emoji1][emoji106] Håper dere ikke må vente så lenge på at de finner en donor[emoji8]
Ja, dette blir spennende. Det håper vi også. Slik legen forespeilet det så ville jeg gå sommeren i møte som ruger. Krysser fingrene for at det stemmer [emoji173]️.
Så spennende! Når dere har greid å bli gravide med så små odds, så må jo 50% være helt topp ?:)

Kan de ringe denne uken liksom blir det å stimulere noe hos deg eller?
Ja, virkelig! Håper at jeg blir gravid og forblir det på første forsøk. De kom til å ringe om en måneds tid. Slik jeg forsto det ringte de ikke før de hadde en garanti om at donoren hadde nok egg å hente ut.
Så utrolig spennende! Og effektivt. Gleder meg til å følge deg videre. Nå skal det gå.
Ja, dette blir spennende [emoji4] Håper jeg går sommeren i møte som ruger på et fint egg.
Så utrolig spennende dette er[emoji7][emoji7] blir gøy å følge deg fremover[emoji173]️[emoji173]️
Ja, dette er skikkelig spennende[emoji4]. Blir gøy så ha dere med på reisen vår videre [emoji173]️.
Så spennende, nå går det veien:Heartred:Heartred
Ja, nå skal virkelig dette gå veien [emoji173]️
 
Så stas det blir å følge deg det kommende året. Jeg er ganske sikker på at det blir en historie om en voksende mage ❤️
 
Så stas det blir å følge deg det kommende året. Jeg er ganske sikker på at det blir en historie om en voksende mage [emoji173]️

Jeg håper virkelig det [emoji173]️
 
Så greit at de ikke ringer før de VET at det er nok egg da. Så slipper du unødige bekymringer eller skuffelser. Selv om en kanskje tenker og grubler i haugevis ifra før av uansett. :hungover:
 
Så greit at de ikke ringer før de VET at det er nok egg da. Så slipper du unødige bekymringer eller skuffelser. Selv om en kanskje tenker og grubler i haugevis ifra før av uansett. :hungover:

Det synes jeg også var bra [emoji4] Håper de finner en donor med masse gode og sterke egg
 
Det synes jeg også var bra [emoji4] Håper de finner en donor med masse gode og sterke egg

Det blir så kjekt å følge deg videre! Jeg er så sikker på at dette kommer til å gå bra! Ingenting i vegen med livmora.
Det må jo være så utrolig spennende for dere begge. En ny reiseveg mot samme mål.

Det er så deilig den dagen man suller rundt og leter etter babytøy mens man småsynger med et smil om munnen.
Den dagen venter på deg der fremme :Heartbigred
 
Det blir så kjekt å følge deg videre! Jeg er så sikker på at dette kommer til å gå bra! Ingenting i vegen med livmora.
Det må jo være så utrolig spennende for dere begge. En ny reiseveg mot samme mål.

Det er så deilig den dagen man suller rundt og leter etter babytøy mens man småsynger med et smil om munnen.
Den dagen venter på deg der fremme :Heartbigred

Ja, dette blir en utrolig spennende tid fremover [emoji4] Gleder meg skikkelig til å sette i gang[emoji173]️ Håper på å sette inn i juni/juli. Det hadde vært drømmen [emoji173]️. Jeg gleder meg sånn til å kjøpe babyklær og alt som hører med [emoji4]
 
Da har vi scannet og sendt ned samtykkeerklæring i forhold til eggdonasjonen. Håper telefonen ringer om ikke så lenge. Ellers slutta spottinga etter bortfallsblødningen i går. Håper syklusen er noen lunde normal fremover. Tenker å teste etter eggløsning for å se om kroppen er i rute.
 
Tror jeg hadde eggløsning i går 27.04 (pulsen hadde et dropp og har kjent murringer i eggstokkene de siste dagene). Vi la inn noen aksjer, selv om sannsynligheten er minimal, men har jo hørt at man blir lettere gravid etter en abort. Ellers går det gradvis bedre med meg. Ikke lenger vondt i navlen.
 
Ingenting å si på evnen din til å bli gravid i hvert fall :) Håper på et gullegg!
 
Lykke til:Heartred
 
Skjønner meg ikke på HCG’en min.. Den var dagen før exu-operasjon 1500, samme dag som exu 1300 (07.04) Dagen etter 700. En uke etter var den 74 (13.04). Den 24.04 var den 35 og så tok jeg ny prøve den 2.mai og da var den steget til 46. Fikk meld av legen at de ønsket meg inn til ny kontroll til uken. Hva skjer liksom.
 
Skjønner meg ikke på HCG’en min.. Den var dagen før exu-operasjon 1500, samme dag som exu 1300 (07.04) Dagen etter 700. En uke etter var den 74 (13.04). Den 24.04 var den 35 og så tok jeg ny prøve den 2.mai og da var den steget til 46. Fikk meld av legen at de ønsket meg inn til ny kontroll til uken. Hva skjer liksom.

Uff, så frustrerende!! Rester kanskje!??
 
Skjønner meg ikke på HCG’en min.. Den var dagen før exu-operasjon 1500, samme dag som exu 1300 (07.04) Dagen etter 700. En uke etter var den 74 (13.04). Den 24.04 var den 35 og så tok jeg ny prøve den 2.mai og da var den steget til 46. Fikk meld av legen at de ønsket meg inn til ny kontroll til uken. Hva skjer liksom.

Høres ut som rester :/
Det er virkelig frustrende for deg :(
 
Skjønner meg ikke på HCG’en min.. Den var dagen før exu-operasjon 1500, samme dag som exu 1300 (07.04) Dagen etter 700. En uke etter var den 74 (13.04). Den 24.04 var den 35 og så tok jeg ny prøve den 2.mai og da var den steget til 46. Fikk meld av legen at de ønsket meg inn til ny kontroll til uken. Hva skjer liksom.
Blæh så kjedelig[emoji53][emoji53][emoji17] Signerer de andre over her, høres ut som rester ja[emoji58]
 
Skjønner meg ikke på HCG’en min.. Den var dagen før exu-operasjon 1500, samme dag som exu 1300 (07.04) Dagen etter 700. En uke etter var den 74 (13.04). Den 24.04 var den 35 og så tok jeg ny prøve den 2.mai og da var den steget til 46. Fikk meld av legen at de ønsket meg inn til ny kontroll til uken. Hva skjer liksom.
Nei og nei. Så tullete. Dette har du ikke tid til! Snart kommer jo egget! Når fikk du time ? Har du noen symptomer ?
 
Uff, så frustrerende!! Rester kanskje!??

Høres ut som rester :/
Det er virkelig frustrende for deg :(

Blæh så kjedelig[emoji53][emoji53][emoji17] Signerer de andre over her, høres ut som rester ja[emoji58]

Nei og nei. Så tullete. Dette har du ikke tid til! Snart kommer jo egget! Når fikk du time ? Har du noen symptomer ?

Ja, skikkelig frustrerende[emoji86]. Er nok rester ja, men fikk mensen i dag så håper virkelig at restene skylles ut. Har foreløpig ikke fått noe time. Tenker at jeg tar en HCG-prøve på tirsdag og om det fortsatt er stigning så får jeg ringe gynekologisk avdeling.
 
Ja, skikkelig frustrerende[emoji86]. Er nok rester ja, men fikk mensen i dag så håper virkelig at restene skylles ut. Har foreløpig ikke fått noe time. Tenker at jeg tar en HCG-prøve på tirsdag og om det fortsatt er stigning så får jeg ringe gynekologisk avdeling.
Da kan det godt være at resten forsvinner ja. Krysser fingrene for det
 
Back
Topp