Emilie’s dagbok ❤️

:( veldig trist og tungt, men så utrolig bra at du har Danmark å se frem til nå!
Reaksjoner på det du har opplevd kommer jo typisk litt senere,men da har du allerede en plan for en oppbyggende fortsettelse og det vil hjelpe på evt vonde følelser.

Du er så sterk og flink! Bare tenk på hvor flott en mamma du kommer til å bli!
Du vil alltid kjempe og stille opp for dine barn når det trengs.
 
Sender deg en god klem, Dette er så urettferdig. Håper veien videre blir lettere, og at spira snart sitter :Heartred
 
For en tøff opplevelse dette må ha vært. Du er tøff som klarer å stå i det og se fremover. Bra du har fått sykemelding så du kan få deg en skikkelig pause og samle krefter.

Ønsker virkelig at dere får en positiv opplevelse i Danmark og at du går sommeren imøte med en terminspire i magen [emoji173]️

Det var ikke sånn her det skulle gå :( er utrolig urettferdig at dere må gjennom alt dette :(

God bedring [emoji173]️

Tusen takk for det [emoji4] Smertene i magen er mye bedre [emoji173]️ ja, det er utrolig urettferdig at
vi skal igjennom så mye.

:( veldig trist og tungt, men så utrolig bra at du har Danmark å se frem til nå!
Reaksjoner på det du har opplevd kommer jo typisk litt senere,men da har du allerede en plan for en oppbyggende fortsettelse og det vil hjelpe på evt vonde følelser.

Du er så sterk og flink! Bare tenk på hvor flott en mamma du kommer til å bli!
Du vil alltid kjempe og stille opp for dine barn når det trengs.
Tusen takk for det [emoji173]️. Ja, det er forferdelig trist at det ikke gikk veien denne gangen heller... men jeg er med godt mot at vi skal klare dette og at jeg sannsynligvis har en nydelig sønn eller datter om et år[emoji173]️. Håper dette er virkelig at dette er den siste nedturen vi har før en frisk og sunn baby i hendene våre [emoji4] gleder meg veldig til Danmarksturen nå kjenner jeg.
Sender deg en god klem, Dette er så urettferdig. Håper veien videre blir lettere, og at spira snart sitter :Heartred
Takk for den gode klemmen [emoji173]️ Sender en god en tilbake [emoji4] Ja, det er skikkelig urettferdig[emoji107]. Jeg håper virkelig at turen herfra blir mye lettere [emoji4]
Stor klem, fortsatt god bedring :happy:
Takk for det [emoji173]️ Stor klem sendes tilbake [emoji173]️.
 
Da er det kun 3 dager til vi reiser til Danmark og jeg er veldig spent på å høre hva de har å si[emoji4] håper virkelig at alle fly er i rute og alt går som det skal. Kjenner at jeg gleder meg til å sette i gang med eggdonasjon hvor oddsene for å lykkes er mye, mye bedre enn vi har fra før. Jeg tenker det at når vi faktisk har klart å bli gravide 4 ganger på disse dårlige eggene mine og som legen ga 1-5% sjanse for graviditet er jo et mirakel i seg selv. Selv om vi har vært så ufattelig uheldige å miste hver gang så fungerer livmora og slimhinnene mine visstnok ypperlig. Så det er jo et veldig positivt tegn.
Ellers går det bedre med meg. Var hos legen i dag og fikk snakket og grått litt om det hele. Magen er mye bedre. Jeg kan bøye meg som normalt og kjenner lite smerter i operasjonssårene. Ellers fikk jeg bortfallsblødningen i går, så det ble jo noen vonde menssmerter da, men er mye bedre i dag [emoji4].
 
Da er det kun 3 dager til vi reiser til Danmark og jeg er veldig spent på å høre hva de har å si[emoji4] håper virkelig at alle fly er i rute og alt går som det skal. Kjenner at jeg gleder meg til å sette i gang med eggdonasjon hvor oddsene for å lykkes er mye, mye bedre enn vi har fra før. Jeg tenker det at når vi faktisk har klart å bli gravide 4 ganger på disse dårlige eggene mine og som legen ga 1-5% sjanse for graviditet er jo et mirakel i seg selv. Selv om vi har vært så ufattelig uheldige å miste hver gang så fungerer livmora og slimhinnene mine visstnok ypperlig. Så det er jo et veldig positivt tegn.
Ellers går det bedre med meg. Var hos legen i dag og fikk snakket og grått litt om det hele. Magen er mye bedre. Jeg kan bøye meg som normalt og kjenner lite smerter i operasjonssårene. Ellers fikk jeg bortfallsblødningen i går, så det ble jo noen vonde menssmerter da, men er mye bedre i dag [emoji4].
Vil sende deg enda en klem, er så urettferdig.. :( :Heartred
 
God tur til det glade landet i sør!
Jeg er sikker på at dere vil få drømmene oppfylt der ❤️
 
God tur og lykke til med samtalen. Godt du føler deg bedre:happy:
 
Spent på hva dere får for plan nå! :dance018
 
Spennende tider!
 
Lykke til i Danmark og riktig god reise!

God tur til det glade landet i sør!
Jeg er sikker på at dere vil få drømmene oppfylt der [emoji173]️

God tur! [emoji2]

God tur og lykke til med samtalen. Godt du føler deg bedre:happy:

Nå er jeg så spent på vegen din videre.....:Heartred

Spent på hva dere får for plan nå! :dance018

Spennende tider!

Takk for det [emoji4] Ja, veldig spennende tider. Vi kom hjem fra Danmark i går kveld. Vi kom på klinikken kl 11 og var ferdige kl 12, så det gikk med andre ord veldig fort. Hadde en god prat med legen og vi fikk vite at ED-forsøket inkluderte to innsett [emoji4]. Så det var en gledelig nyhet. Sjansen for å lykkes på et forsøk var ca 50%. Mannen leverte en fin sædprøve til nedfrysning og vi ville få tlf når de hadde funnet en passende donor og hentet ut egg. Så nå er det bare til å vente på telefon [emoji4][emoji173]️
 
Takk for det [emoji4] Ja, veldig spennende tider. Vi kom hjem fra Danmark i går kveld. Vi kom på klinikken kl 11 og var ferdige kl 12, så det gikk med andre ord veldig fort. Hadde en god prat med legen og vi fikk vite at ED-forsøket inkluderte to innsett [emoji4]. Så det var en gledelig nyhet. Sjansen for å lykkes på et forsøk var ca 50%. Mannen leverte en fin sædprøve til nedfrysning og vi ville få tlf når de hadde funnet en passende donor og hentet ut egg. Så nå er det bare til å vente på telefon [emoji4][emoji173]️

Så fantastisk!

Får du sette inn to om gangen om dere vil det?

Hva menes med passende donor? Hvilke kriterier går de etter?
Er det åpen eller lukket donor?
 
Takk for det [emoji4] Ja, veldig spennende tider. Vi kom hjem fra Danmark i går kveld. Vi kom på klinikken kl 11 og var ferdige kl 12, så det gikk med andre ord veldig fort. Hadde en god prat med legen og vi fikk vite at ED-forsøket inkluderte to innsett [emoji4]. Så det var en gledelig nyhet. Sjansen for å lykkes på et forsøk var ca 50%. Mannen leverte en fin sædprøve til nedfrysning og vi ville få tlf når de hadde funnet en passende donor og hentet ut egg. Så nå er det bare til å vente på telefon [emoji4][emoji173]️

En time var effektivt får en si :D
Ga de noen indikasjon på hvor lang tid de forventet det ville ta å finne donor? Satte dere selv noen kriterier for donoren?
 
Så spennende[emoji1][emoji106] Håper dere ikke må vente så lenge på at de finner en donor[emoji8]
 
Takk for det [emoji4] Ja, veldig spennende tider. Vi kom hjem fra Danmark i går kveld. Vi kom på klinikken kl 11 og var ferdige kl 12, så det gikk med andre ord veldig fort. Hadde en god prat med legen og vi fikk vite at ED-forsøket inkluderte to innsett [emoji4]. Så det var en gledelig nyhet. Sjansen for å lykkes på et forsøk var ca 50%. Mannen leverte en fin sædprøve til nedfrysning og vi ville få tlf når de hadde funnet en passende donor og hentet ut egg. Så nå er det bare til å vente på telefon [emoji4][emoji173]️
Så spennende! Når dere har greid å bli gravide med så små odds, så må jo 50% være helt topp ?:)

Kan de ringe denne uken liksom blir det å stimulere noe hos deg eller?
 
Så utrolig spennende! Og effektivt. Gleder meg til å følge deg videre. Nå skal det gå.
 
Så utrolig spennende dette er[emoji7][emoji7] blir gøy å følge deg fremover[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp