Emilie’s dagbok ❤️

Smertene i høyre side fra i går kveld ga seg aldri. Måtte ta to paracet for å få sove. Våknet i dag med like vonde smerter, så nå sitter jeg på legevakten.. håper de finner ut av det. Ikke akkurat behagelig dette her.
Uff, håper alt er bra:Heartred
 
Håper alt er bra[emoji173]️[emoji173]️
 
Tenker på deg, håper alt er bra og at smertene ikke er noe alvorlig[emoji177]
 
Huffda, det høres ekkelt ut. Håper de finner ut og at du får gode nyheter!

Hørtes ikke godt ut. Håper det ikke er noe alvorlig [emoji2]

Uff, håper alt er bra:Heartred

Håper alt er bra[emoji173]️[emoji173]️

Sender håp og gode ønsker om at alt er bra!

Tenker på deg, håper alt er bra og at smertene ikke er noe alvorlig[emoji177]

På legevakten trykket lege på magen min, tok CRP-prøve og HCG-prøve av urin (graviditetstest). Disse var fine. Han ringe så til sykehuset og forklarte situasjonen min til dem. Ble så henvist dit og måtte møte på fødeavdelingen, for gynokologisk avdeling var stengt i helgene. På fødeavdelingen ble vi møtt av en lege som tok innvendig UL og der så han ingenting i livmor, men han så trolig en syste ved eggstokk og en væskeansamling utenfor livmor.
Deretter ble en annen lege tilkalt(kjenner denne legen fra før da han jobber på fertiliteten), han studerte også denne væskeansamlingen og fant ut at han ville ta en prøve av den. Så bar det over til et annet rom hvor de hadde et ul-apparat som en kunne koble sprøyte på. Lokalbedøvelse ble satt i skjeden og han hentet ut væskeansamlingen som bestod av blod. Fikk resultatet fra HCG-prøvene som ble tatt tirsdag og torsdag, tirsdag var den 917 og på torsdag var den 1046 ...
Så det ser altså ut som det er en exu på gang... :( legen sa at det så litt ut som vi måtte inn å operere, men ettersom han fikk ut hele væskeansamlingen i dag og jeg ikke var så langt på vei så ville han se det an til i morgen. Om det har kommet mer blod på samme sted vil de sannsynligvis gå inn å operere vekk egglederen. Så jeg skal inn på undersøkelse igjen i morgen tidlig... Håper virkelig at det har stoppet å blø ut i magen, slik at jeg slipper operasjon. Jeg skulle kontakte føden igjen om jeg fikk sterkere smerter i løpet av dagen. Har heldigvis vært litt bedre i ettermiddag, så håper det er et godt tegn.

Kjenner meg veldig fortvila nå.. Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å få barn? Synes verden er skikkelig urettferdig.. føler liksom vi har vært igjennom nok... 3 år med slit, 3 insemineringer, 4 prøverørsforsøk, 3 spontanaborter og nå som vi endelig greide det igjen på egenhånd (mirakelpåskeegget vårt!!) så ender det fakårten med exu.. Når er det vår tur?????!!!!!!! [emoji30]
 
På legevakten trykket lege på magen min, tok CRP-prøve og HCG-prøve av urin (graviditetstest). Disse var fine. Han ringe så til sykehuset og forklarte situasjonen min til dem. Ble så henvist dit og måtte møte på fødeavdelingen, for gynokologisk avdeling var stengt i helgene. På fødeavdelingen ble vi møtt av en lege som tok innvendig UL og der så han ingenting i livmor, men han så trolig en syste ved eggstokk og en væskeansamling utenfor livmor.
Deretter ble en annen lege tilkalt(kjenner denne legen fra før da han jobber på fertiliteten), han studerte også denne væskeansamlingen og fant ut at han ville ta en prøve av den. Så bar det over til et annet rom hvor de hadde et ul-apparat som en kunne koble sprøyte på. Lokalbedøvelse ble satt i skjeden og han hentet ut væskeansamlingen som bestod av blod. Fikk resultatet fra HCG-prøvene som ble tatt tirsdag og torsdag, tirsdag var den 917 og på torsdag var den 1046 ...
Så det ser altså ut som det er en exu på gang... :( legen sa at det så litt ut som vi måtte inn å operere, men ettersom han fikk ut hele væskeansamlingen i dag og jeg ikke var så langt på vei så ville han se det an til i morgen. Om det har kommet mer blod på samme sted vil de sannsynligvis gå inn å operere vekk egglederen. Så jeg skal inn på undersøkelse igjen i morgen tidlig... Håper virkelig at det har stoppet å blø ut i magen, slik at jeg slipper operasjon. Jeg skulle kontakte føden igjen om jeg fikk sterkere smerter i løpet av dagen. Har heldigvis vært litt bedre i ettermiddag, så håper det er et godt tegn.

Kjenner meg veldig fortvila nå.. Hvorfor skal det være så jævlig vanskelig å få barn? Synes verden er skikkelig urettferdig.. føler liksom vi har vært igjennom nok... 3 år med slit, 3 insemineringer, 4 prøverørsforsøk, 3 spontanaborter og nå som vi endelig greide det igjen på egenhånd (mirakelpåskeegget vårt!!) så ender det fakårten med exu.. Når er det vår tur?????!!!!!!! [emoji30]
Åherlighet... jeg har ikke ord..
Hvorfor skulle mirakelspiren ligge på feil plass når den først skulle bli til?? :(
Verden er så syykt urettferdig!!
Mange klemmer til dere, fy søren så sterke dere er!:Heartred:Heartred
 
:Heartred:Heartred
 
Nei fy!!!

Dette er bare for jævlig! Føler virkelig med deg!

Ta en dag av gangen nå.

Sender tusen styrkeklemmer din veg. Helt utrolig urettferdig!
 
Det er så innmari urettferdig :( ❤️
 
 
Har ikke ord jeg heller. Det er så urettferdig og fælt[emoji22] For noen skal det være veldig vanskelig!! Mange klemmer[emoji173]️
 
Nei og nei, så uendelig trist og J**** urettferdig!!! Føler så inderlig med deg[emoji173]️[emoji173]️

Sender det haugevis med gode klemmer[emoji173]️
 
Så trist[emoji24][emoji174] Utrolig hvor mye noen skal gå igjennom, livet er brutalt og urettferdig av og til[emoji24][emoji24][emoji24]

Sender mange tanker og klemmer din vei[emoji173] Ta vare på hverandre[emoji173][emoji173]
 
Å nei!! Dette var trist å lese :sad010
Stor klem fra meg ❤️
 
Ånei, jeg er også tom for ord... For noen skal veien være så innihampen kronglete. Unnet deg så inderlig dette påskemirakelet! Har jo hatt en exu selv, det er bare jævlig. Stor god klem til deg❤️
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Dette var trist å lese. Ufattelig urettferdig at dere må gjennom dette. Mange styrkeklemmer sendes deres vei. Ta vare på hverandre [emoji173]️
 
Åå nei:( Utrolig leit at det ser ut til å være en exu. Kjenner jeg blir så oppgitt og lei meg på deres vegne...hva noen skal måtte gå igjennom :( tusen styrkeklemmer sendes over<3 håper du slipper å operere!!! Ta vare på hverandre.
 
Føler sånn med deg, så trist at det ble sånn. Jeg har også exu bak meg så vet litt om hvordan det er. Håper du slipper operasjon og at du snart er på beina igjen. Styrkeklem til deg.
 
Huff så trist at påskeegget skulle ende slik...
Skjønner godt du blir fortvila det er nå måte på hva en skal tåle som menneske og som par. :Heartred

Sender en god klem. Håper du blir godt ivaretatt.
 
Back
Topp