Emilie’s dagbok ❤️

Oh lord!! Så håpløst!! Håper det løser seg på et vis slik at du kan få svar i løpet av helga!! Hvis ikke får du legge opp til mange aktiviteter slik at tiden går fort[emoji12][emoji12]
 
Det er det dummeste! Tok du ikke prøve nr 2 igår? Det svaret må ha vært klart igår[emoji19][emoji19] Jeg har selv jobbet på laboratorie!
 
Når jeg var i en slik situasjon fikk jeg nr til sykehuset og gynekologisk sengepost slik jeg selv kunne ringe gjennom helgen og kveldene, kanskje du kan få det?

Det kan godt hende. Tenker at det å analysere en blodprøve for HCG ikke er «akutt» så da venter de sikker til mandag med å analysere den.[emoji848] Tror jeg venter til mandag jeg, så kan jeg gå rundt å tro at jeg er gravid litt lenger.
 
Nei! Så kjedelig. Forferdelig å gå sånn og vente. Håper du kan få nr til sykehuset, som foreslått over her.

Ja, veldig kjedelig.[emoji53] Men jeg får nyte de siste dagene og tenke at jeg fortsatt er gravid.
 
Men herlighet da, er det mulig at det kan ta så lang tid?:(

Synes også det er veldig rart. Tok jo prøven i går kl 10.30 og trodde den skulle bli sendt avgårde i 12-tiden.
 
Ja, veldig kjipt. Men da er jeg i det minste «gravid» noen dager til.
Det er du[emoji177] Og det skal du fortsatt være etter mandag å[emoji106][emoji8]
 
Oh lord!! Så håpløst!! Håper det løser seg på et vis slik at du kan få svar i løpet av helga!! Hvis ikke får du legge opp til mange aktiviteter slik at tiden går fort[emoji12][emoji12]

Skal prøve å nyte den uvissheten om at jeg fortsatt kan være gravid, men får se hvor utålmodig jeg blir, mulig jeg kjøper meg en digital som jeg kan ta i morgen tidlig [emoji848]
 
Det er det dummeste! Tok du ikke prøve nr 2 igår? Det svaret må ha vært klart igår[emoji19][emoji19] Jeg har selv jobbet på laboratorie!

Jo, tok prøve nr. to i går kl 10.30 på legekontoret. Trodde prøven ble sendt i går, men kan jo hende at prøven ikke ble sendt før i dag.
 
Skal prøve å nyte den uvissheten om at jeg fortsatt kan være gravid, men får se hvor utålmodig jeg blir, mulig jeg kjøper meg en digital som jeg kan ta i morgen tidlig [emoji848]
Det kan du jo gjøre. Har du tatt en digital denne gangen? Du er vel snart 5 uker nå?
 
Det kan du jo gjøre. Har du tatt en digital denne gangen? Du er vel snart 5 uker nå?

Nei, det har jeg ikke. Er etter mine beregninger 5+0 i dag [emoji4]
 
Hadde vært spennende med en digital og evt en cb plus igjen da :)

Ja, det hadde det vært [emoji4] Tror jeg venter til søndag slik at det er større sannsynlighet for å få 3+ på den digitale, eller så får jeg vente til mandag og få tallene svart på hvitt.
 
Ja, det hadde det vært [emoji4] Tror jeg venter til søndag slik at det er større sannsynlighet for å få 3+ på den digitale, eller så får jeg vente til mandag og få tallene svart på hvitt.
Så spent på dine vegne. Håper så utrolig mye for dere at jeg ikke har ord:Heartred:Heartred
 
Du er gravid inntil det motsatte er bevist!
 
5+0:
Mye murring og vonde menssmerter i dag. Spesielt i ettermiddag kveld. Merker det best på høyre side.
Brystene har blitt ømmere
Ikke mer farge i truseinnlegget.
 
Smertene i høyre side fra i går kveld ga seg aldri. Måtte ta to paracet for å få sove. Våknet i dag med like vonde smerter, så nå sitter jeg på legevakten.. håper de finner ut av det. Ikke akkurat behagelig dette her.
 
Smertene i høyre side fra i går kveld ga seg aldri. Måtte ta to paracet for å få sove. Våknet i dag med like vonde smerter, så nå sitter jeg på legevakten.. håper de finner ut av det. Ikke akkurat behagelig dette her.
Huffda, det høres ekkelt ut. Håper de finner ut og at du får gode nyheter!
 
Hørtes ikke godt ut. Håper det ikke er noe alvorlig [emoji2]
 
Back
Topp