Emilie’s dagbok ❤️

Hvordan går det i dag?
 
Da har jeg vært og tatt den andre HCG-testen. Svaret får vi i morgen. Gruer meg veldig. Er akkurat som jeg vet at vi får negative nyheter i morgen.. har fortsatt farge på utfloden og det liker jeg ikke i det hele tatt. Hvilepulsen er også på vei ned fra 86 i går til 83.. så det lover ikke akkurat godt dette her :(
 
Da har jeg vært og tatt den andre HCG-testen. Svaret får vi i morgen. Gruer meg veldig. Er akkurat som jeg vet at vi får negative nyheter i morgen.. har fortsatt farge på utfloden og det liker jeg ikke i det hele tatt. Hvilepulsen er også på vei ned fra 86 i går til 83.. så det lover ikke akkurat godt dette her :(

Håper det går bra for deg selv om du sitter med en dårlig følelse nå ❤️

Vil bare tipse deg om at det å følge med på pulsen kan gi unødvendige bekymringer.
Se bilde av min puls fra jeg var tidlig gravid i sommer. Da uroet jeg meg så jeg nesten ble syk av det. Men flere skrev til meg det jeg skriver til deg nå, at det ikke trenger bety noe!
Og jeg har en 10 uker gammel knott som bevis på at pulsen kan gå ned selv om alt er bra :)

1E2F66C3-DEBA-4667-886D-E1472F7E4E4D.png



Blødninger trenger heller ikke bety noen ting selv om det er skummelt. Med min SA og fire kjemiske trodde jeg at blødning var ensbetydende med at ting gikk galt, men da jeg blødde masse i uke 6 og 7 fant jeg ut at det ikke var tilfelle :) Det KAN være SA, men det kan også være helt uskyldig :)

Første trimester er pyton og man har nok av bekyringer. Ta en dag av gangen og pust med magen når det trengs.
Testene dine er så fine, så jeg har trua ❤️
Heier på deg!
 
Huff, krysser ALT jeg har for at spiren sitter denne gangen <3 du får svar på begge prøvene i morgen?

Ja, fikk meld av legen nettopp og hun skrev at prøven fra tirsdag var positiv, men hun hadde ikke fått svar fra den som ble tatt i dag. Svaret kom sannsynligvis i morgen. Håper, håper, håper at den stiger som den skal [emoji173]️
 
Håper det går bra for deg selv om du sitter med en dårlig følelse nå [emoji173]️

Vil bare tipse deg om at det å følge med på pulsen kan gi unødvendige bekymringer.
Se bilde av min puls fra jeg var tidlig gravid i sommer. Da uroet jeg meg så jeg nesten ble syk av det. Men flere skrev til meg det jeg skriver til deg nå, at det ikke trenger bety noe!
Og jeg har en 10 uker gammel knott som bevis på at pulsen kan gå ned selv om alt er bra :)

Vis vedlegget 251957


Blødninger trenger heller ikke bety noen ting selv om det er skummelt. Med min SA og fire kjemiske trodde jeg at blødning var ensbetydende med at ting gikk galt, men da jeg blødde masse i uke 6 og 7 fant jeg ut at det ikke var tilfelle :) Det KAN være SA, men det kan også være helt uskyldig :)

Første trimester er pyton og man har nok av bekyringer. Ta en dag av gangen og pust med magen når det trengs.
Testene dine er så fine, så jeg har trua [emoji173]️
Heier på deg!

Så beroligende å lese i forhold til puls og blødninger [emoji173]️. Jeg håper virkelig at spottingen er uskyldig, HCG’en stiger som normalt og at spira mi fortsatt vokser seg stor og sterk [emoji173]️.
 
Håper du får svar tidlig imorgen og kan gå en gledes-helg i møte. :Heartred

Jeg hadde og bittelitt rosa ifbm lutinus (det var bare en gang) men freaka helt ut så forstår hvor skremmende det kan være :(
 
Da har jeg vært og tatt den andre HCG-testen. Svaret får vi i morgen. Gruer meg veldig. Er akkurat som jeg vet at vi får negative nyheter i morgen.. har fortsatt farge på utfloden og det liker jeg ikke i det hele tatt. Hvilepulsen er også på vei ned fra 86 i går til 83.. så det lover ikke akkurat godt dette her :(
Vil ikke si målingene du har tatt av pulsen din svinger eller har gått noe ned. 2-3 slag i minuttet er jo faktisk talt ingenting. Det er jo helt jevnt, så den skal du vertfall ikke være bekymret over! :)
Vet du hva du ligger på når du ikke er gravid? Rundt 60 er det normale, så syns 80 var mye for normal hvilepuls å være.
Håper prøven er fin i morgen:Heartred
 
Håper virkelig på gode nyheter i morgen! Er ikke den som kommenterer mye, men følger mye med. Å ønsker virkelig at alt skal gå din vei nå[emoji173]️
 
Jeg hadde rosa lutinusrester flere ganger, i tillegg til rosa/brun utflod mange ganger i både første og andre trimester. Er helt jævlig. Men det går veldig ofte helt fint og slimhinnene er skjøre som bare det pga. hormonene både fra medisinen og fra graviditeten! Håper så inderlig det går bra for deg og ❤️
 
Håper du får svar tidlig imorgen og kan gå en gledes-helg i møte. :Heartred

Jeg hadde og bittelitt rosa ifbm lutinus (det var bare en gang) men freaka helt ut så forstår hvor skremmende det kan være :(

Ja, det hadde vært fantastisk [emoji4]. Er så utrolig spent, nervøs og redd. Tror jeg ikke klarer å gå på jobb i morgen for å si det sånn [emoji848]
Håper virkelig at det bare var/er såre slimhinner som gir farge.
 
Krysser fingrene for gode resultater i morgen[emoji177][emoji177]

Jeg spottet en god del de første ukene, og jeg hadde blødninger i varierende grad fra uke 10 og fram til frøkna kom[emoji58] Var på en god del undersøkelser og flere ul pga blødninger men frøkna hadde det helt fint hun og ligger nå og sover i sengen sin[emoji7]

Så spotting og blødninger trenger ikke bety bare negative ting, selv om jeg skjønner godt at du blir redd[emoji53] Helt grusomt med blod når man er gravid[emoji174] Men håper dette er helt uskyldig og at du får gode nyheter o morgen nå[emoji4][emoji7][emoji7]
 
Vil ikke si målingene du har tatt av pulsen din svinger eller har gått noe ned. 2-3 slag i minuttet er jo faktisk talt ingenting. Det er jo helt jevnt, så den skal du vertfall ikke være bekymret over! :)
Vet du hva du ligger på når du ikke er gravid? Rundt 60 er det normale, så syns 80 var mye for normal hvilepuls å være.
Håper prøven er fin i morgen:Heartred

Hvilepulsen ligger på rundt 70-76 når jeg ikke er gravid og faller ned til rundt 60 når jeg får mens. Håper jo at den synkende hvilepulsen ikke er en induksjon på at det har gått galt igjen. Er bare det at under SAen i oktober sank hvilepulsen noen dager før jeg fikk vite at HCG-en var dalene, så nå har jeg fått det for meg at det samme har skjedd igjen [emoji53] her er hvilepulsen fra oktober:
IMG_0783.JPG

(Rosa prikker:HCG-tilskudd, 5.okt satt jeg inn egg, lysegrønn: Graviditetstester blir sterkere(graviditet), etter 4 dager med synkende hvilepuls (oransje strek) fikk jeg vite at HCG-en var synkende
Slik ser den ut nå:
IMG_0782.JPG
 
Håper virkelig på gode nyheter i morgen! Er ikke den som kommenterer mye, men følger mye med. Å ønsker virkelig at alt skal gå din vei nå[emoji173]️

Tusen takk for det :) Det håper vi også [emoji173]️ Kjenner at jeg både er spent, nervøs og redd for hva som kommer til å bli sagt under telefonsamtalen i morgen [emoji86] Tenk hvor fantastisk det ville vært med positive nyheter for en gang skyld [emoji173]️
 
Jeg hadde rosa lutinusrester flere ganger, i tillegg til rosa/brun utflod mange ganger i både første og andre trimester. Er helt jævlig. Men det går veldig ofte helt fint og slimhinnene er skjøre som bare det pga. hormonene både fra medisinen og fra graviditeten! Håper så inderlig det går bra for deg og [emoji173]️

Håper virkelig at det er tilfelle denne gangen og at det ikke er tegn på en begynnende abort. I morgen får vi svaret [emoji173]️
 
Back
Topp