Emilie’s dagbok ❤️

Dagens test 4+2: CB Plus
Vis vedlegget 251218
For en DEILIG følelse [emoji173]️ Så sykt glad akkurat nå. Tenk at jeg, på grunn av noen tullete tester på torsdag/fredag hadde mistet det meste av håp. Den CBen fra torsdag må det seriøst ha vært noe gale med[emoji107].
Hurra!!!
 
Å nå ble jeg glad :) nydelig test!
 
Dagens test 4+2: CB Plus
Vis vedlegget 251218
For en DEILIG følelse [emoji173]️ Så sykt glad akkurat nå. Tenk at jeg, på grunn av noen tullete tester på torsdag/fredag hadde mistet det meste av håp. Den CBen fra torsdag må det seriøst ha vært noe gale med[emoji107].

Gratulerer, så fantastisk[emoji173]️ Vært inne mange ganger i dag for å se om du har lagt ut test[emoji23]
 
Dagens test 4+2: CB Plus
Vis vedlegget 251218
For en DEILIG følelse [emoji173]️ Så sykt glad akkurat nå. Tenk at jeg, på grunn av noen tullete tester på torsdag/fredag hadde mistet det meste av håp. Den CBen fra torsdag må det seriøst ha vært noe gale med[emoji107].

For en nydelig test!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji7][emoji7]
 
[emoji7][emoji7][emoji7] For en NYDELIG test [emoji2]Har tenkt masse på deg i helgen og håpet virkelig å se positive nyheter her inne i kveld [emoji2] Dette ser veldig lovende ut [emoji173]️[emoji173]️
 
Dagens test 4+2: CB Plus
Vis vedlegget 251218
For en DEILIG følelse [emoji173]️ Så sykt glad akkurat nå. Tenk at jeg, på grunn av noen tullete tester på torsdag/fredag hadde mistet det meste av håp. Den CBen fra torsdag må det seriøst ha vært noe gale med[emoji107].

Se DER JA!

Tenker dette avgjorde din siste rfsu-test! For noe crap altså!

Hurra for kjempefin test! Ingen tvil om at du er gravid!

Med HJEMMELAGA!
 
Hipp hurra for det fineste blå krysset :D
Kunne ikke vært mer glad på dine vegne! ❤️
 
Hurra for et fint kryss[emoji173]️
Tusen takk [emoji4] Håper virkelig at spiren holder hele veien [emoji173]️

Hurra[emoji324][emoji324][emoji7][emoji7][emoji7] For en nydelig test[emoji7][emoji173]
Ikke sant! Jeg ble så utrolig lettet [emoji173]️
Å nå ble jeg glad :) nydelig test!
Ja, endelig en fin og sterk test. Nå er troa tilbake! [emoji4]

[emoji173]️
Gratulerer, så fantastisk[emoji173]️ Vært inne mange ganger i dag for å se om du har lagt ut test[emoji23]
Tusen takk[emoji173]️ Har vært utrolig spent selv [emoji86] [emoji173]️
For en nydelig test!!![emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ gratulerer[emoji7][emoji7]
[emoji173]️ Ja, den er veldig fin [emoji4] Nå er håpet på plass igjen

[emoji7][emoji7][emoji7] For en NYDELIG test [emoji2]Har tenkt masse på deg i helgen og håpet virkelig å se positive nyheter her inne i kveld [emoji2] Dette ser veldig lovende ut [emoji173]️[emoji173]️
Ja, ikke sant det var en nydelig test [emoji173]️ Håper virkelig at denne spiren er med hele veien [emoji4]
Se DER JA!

Tenker dette avgjorde din siste rfsu-test! For noe crap altså!

Hurra for kjempefin test! Ingen tvil om at du er gravid!

Med HJEMMELAGA!
Ja, aldri mer RFSU-test her i gården[emoji107]. Møkkatest! Ja, jeg er gravid med en hjemmelaga og nå må jeg bare gjøre alt jeg kan for å forbli det i 9måneder [emoji173]️

Hipp hurra for det fineste blå krysset :D
Kunne ikke vært mer glad på dine vegne! [emoji173]️
Tusen takk [emoji173]️ Nå har jeg fått håpet litt tilbake [emoji4]
 
Dagens test 4+3 på morgenurin:
IMG_0770.JPG

Streken er hakket finere i dag synes jeg [emoji7][emoji173]️
 
Nyyyyydelig!!!:)
 
Nydelig test :Heartred
 
Ment to be❤️
 
Dagens test 4+3 på morgenurin:
Vis vedlegget 251349
Streken er hakket finere i dag synes jeg [emoji7][emoji173]️
Å herlighet for en positiv lesing!! Der fikk jeg pinadø tårer i øyekroken også! Gratulerer så mye, jeg hadde tro på spiren din hele veien! Måtte den holde til termin:Heartred:Heartred
 
Bare nydelig[emoji7][emoji7] For et fantastisk syn[emoji173][emoji169]
Jeg vet [emoji7]Håper virkelig at det er et godt tegn [emoji173]️
Nyyyyydelig!!!:)
Ikke sant [emoji173]️[emoji7]
Helt misunnelsesverdig bra test etter min synsing :hello2.
Er helt enig [emoji7][emoji173]️ Håper at dette er et godt tegn
Ja, dette var en nydelig test [emoji173]️ Krysser fingrene for at dette er et positivt tegn

Amazing [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Je, det er det virkelig [emoji173]️
Ment to be[emoji173]️
[emoji173]️
Å herlighet for en positiv lesing!! Der fikk jeg pinadø tårer i øyekroken også! Gratulerer så mye, jeg hadde tro på spiren din hele veien! Måtte den holde til termin:Heartred:Heartred
Tusen takk [emoji173]️ Det håper jeg også [emoji4] Det hadde vært verdens best julepresang [emoji173]️
Såå sterk og fin strek!
JAA[emoji7] meget fornøyd med den selv [emoji7][emoji4]
 
Så fantastisk Emilie, gratulerer så mye [emoji173][emoji173][emoji173] unner deg dette så enormt [emoji173]
 
Back
Topp