Emilie’s dagbok ❤️

Ny test[emoji4]. Clearblue Vis vedlegget 250565
Jeg er per dags dato gravid [emoji4][emoji173]️ og er etter mine beregninger 3+4 [emoji171] Holy moly [emoji86][emoji4] Måtte påskeegget mitt vare helt til jul [emoji214][emoji173]️

Woooow!!! Det er påskemiraklet!!!

Kjempefin test og greier!!!!

Jeg krysser fingrene for deg: måtte det være en vinner tross alle odds!!

God påske! Herlig å gå en påske i møte med en sånn i handa! Hjemmelaget og greier, det er jo bare helt utrolig!
 
Woooow!!! Det er påskemiraklet!!!

Kjempefin test og greier!!!!

Jeg krysser fingrene for deg: måtte det være en vinner tross alle odds!!

God påske! Herlig å gå en påske i møte med en sånn i handa! Hjemmelaget og greier, det er jo bare helt utrolig!

Takk for det, Gledeståre! Var ikke økning i testen i dag og med 3 SAer på CVen har jeg ikke kjempetroa.. men jeg krysser alt jeg har for at egget klamrer seg fast og blir der helt til jul [emoji173]️
 
Dagens test 3+5 :
IMG_0611.JPG

Ikke akkurat økning fra testen i går ettermiddag. Så har ikke helt troa på dette påskeegget her.. Ny Clearblue i morgen tidlig
 
Takk for det, Gledeståre! Var ikke økning i testen i dag og med 3 SAer på CVen har jeg ikke kjempetroa.. men jeg krysser alt jeg har for at egget klamrer seg fast og blir der helt til jul [emoji173]️

Uff, jeg forstår at det ikke er enkelt å tro på det!

Det du har vært gjennom er så tøft og nå når du har blitt fortrolig med ED, så er nok dette veldig vanskelig å forholde seg til.

Jeg skal tro på spiren din for deg :Heartbigred
 
Jeg har trua på påskeegget ❤️❤️
 
Uff, jeg forstår at det ikke er enkelt å tro på det!

Det du har vært gjennom er så tøft og nå når du har blitt fortrolig med ED, så er nok dette veldig vanskelig å forholde seg til.

Jeg skal tro på spiren din for deg :Heartbigred

Takk for det [emoji4] Vi får bare håpe på det beste [emoji119]. Spent på morgen(dagens) test.
 
Jeg har trua på påskeegget [emoji173]️[emoji173]️

Takk for det! Jeg trenger virkelig all tro og kryssede fingre på dette påskemirakelet [emoji53]
 
3+5:
Murringer
Stikninger
Litt oppblåst
 
Så gledelige nyheter det var her inne [emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️ Skjønner at du ikke tør å håpe riktig ennå, men jeg heier alt jeg kan på påskeegget [emoji214][emoji173]️[emoji2]
 
Har du testet i dag?:Heartred
 
Har du testet i dag?:Heartred

Testet i dag og det ser ikke så veldig positivt ut. Jeg har sluttet å håpe for å si det sånn. Ingen stigning siden tirsdag..
IMG_0636.JPG


Slik så den ut etter en time...
IMG_0712.JPG
 
Så gledelige nyheter det var her inne [emoji173]️ Gratulerer så mye [emoji173]️[emoji173]️ Skjønner at du ikke tør å håpe riktig ennå, men jeg heier alt jeg kan på påskeegget [emoji214][emoji173]️[emoji2]

Ja, men tror ikke at dette påskeegget er noe.. se innlegg med dagenstest lenger opp. ganske sikker på at alt håp er ute.[emoji53]
 
Men tror du de er gode på å se stigningen? Skal du ta blodprøver?

Ja, jeg tror det..[emoji848] Den skulle i alle fall ha vært hakket sterkere ettersom testen på tirsdag ble tatt på ettermiddag og testen i dag(går) ble tatt på morgenurin. Får ikke tatt blodprøve før på tirsdag. Tar ny Clearblue på søndag/mandag om ikke tanta har kommet innen den tid.
 
3+6:
Oppblåst
Litt murringer.
Ingen spotting (lutinusen tok den vekk)
 
Ja, jeg tror det..[emoji848] Den skulle i alle fall ha vært hakket sterkere ettersom testen på tirsdag ble tatt på ettermiddag og testen i dag(går) ble tatt på morgenurin. Får ikke tatt blodprøve før på tirsdag. Tar ny Clearblue på søndag/mandag om ikke tanta har kommet innen den tid.
Okei, man kan jo fortsatt håpe at alt er i orden :Heartred

Den tanta må holde seg borte!:blob8
 
Krysser alt for deg!
 
Back
Topp