Emilie’s dagbok ❤️

Så spennende tid dere går i møte! Hell og lykke ønskes!

Ja, det er en skikkelig spennende tid vi går i møte [emoji4] Tusen takk for det [emoji171]
 
IMG_0587.JPG
Holy moly! Fikk denne nå [emoji50]Vet ikke helt hva jeg skal tro!
 
Oj[emoji7][emoji7] ser pos ut den[emoji169]
Ja, trodde ikke mine egne øyne når to streker dukket opp. har nettopp vært å handla graviditetstester for å si det sånn og de skal tas når jeg må tisse igjen [emoji1360]
Shiit!!! Er jo klar strek på den[emoji173]️[emoji173]️
Jeg vet!! Shit! Stor sannsynlighet for at jeg mister igjen da så har ganske så mye is i magen! Når jeg viste testen til mannen sa han « ja, vi får bare vente og se da.» Vi jubler ikke her i gården, for å si det sånn.. har jo 3 SA på rullebladet så sannsynligheten er stor for at jeg mistet igjen.. Men akkurat nå så ser det ut som jeg er gravid.
Å herregud så gøy! :D
Vet du når du hadde EL da?
ja, hadde EL for ca 2 uker siden [emoji50] Så det stemmer jo godt.[emoji848] Har spottet siden forrige torsdag (vanlig før jeg får mensen) og pulsen min har dalt siden lørdag, men i dag var pulsen på vei opp igjen(noe som er rart) så da måtte jeg ta en test for sikkerhetskyld. Har vært å henta ut lutinus og klexane på apoteket slik at jeg i alle fall får lagt gode vilkår for en evt graviditet [emoji4]
 
Oi så spennende! Gratulerer :)
 
Ja, trodde ikke mine egne øyne når to streker dukket opp. har nettopp vært å handla graviditetstester for å si det sånn og de skal tas når jeg må tisse igjen [emoji1360]

Jeg vet!! Shit! Stor sannsynlighet for at jeg mister igjen da så har ganske så mye is i magen! Når jeg viste testen til mannen sa han « ja, vi får bare vente og se da.» Vi jubler ikke her i gården, for å si det sånn.. har jo 3 SA på rullebladet så sannsynligheten er stor for at jeg mistet igjen.. Men akkurat nå så ser det ut som jeg er gravid.
ja, hadde EL for ca 2 uker siden [emoji50] Så det stemmer jo godt.[emoji848] Har spottet siden forrige torsdag (vanlig før jeg får mensen) og pulsen min har dalt siden lørdag, men i dag var pulsen på vei opp igjen(noe som er rart) så da måtte jeg ta en test for sikkerhetskyld. Har vært å henta ut lutinus og klexane på apoteket slik at jeg i alle fall får lagt gode vilkår for en evt graviditet [emoji4]

Herregud som jeg heier på denne veldig gledelige overraskelse-spiren!!! ❤️
 
Ny test[emoji4]. Clearblue
IMG_0609.JPG

Jeg er per dags dato gravid [emoji4][emoji173]️ og er etter mine beregninger 3+4 [emoji171] Holy moly [emoji86][emoji4] Måtte påskeegget mitt vare helt til jul [emoji214][emoji173]️
 
Ny test[emoji4]. Clearblue Vis vedlegget 250565
Jeg er per dags dato gravid [emoji4][emoji173]️ og er etter mine beregninger 3+4 [emoji171] Holy moly [emoji86][emoji4] Måtte påskeegget mitt vare helt til jul [emoji214][emoji173]️
Krysser alt for at dette blir terminspire og tidenes beste påskeegg[emoji7][emoji6]
 
Oi, så spennende! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
 
Ny test[emoji4]. Clearblue Vis vedlegget 250565
Jeg er per dags dato gravid [emoji4][emoji173]️ og er etter mine beregninger 3+4 [emoji171] Holy moly [emoji86][emoji4] Måtte påskeegget mitt vare helt til jul [emoji214][emoji173]️

Krysser alt som krysses kan for at dette påskemirakelet blir til et julemirakel[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så herlig!! Krysser alt for at den holder hele veien:Heartred God påske :)
 
Nå fikk jeg gåsehud! Herregud så moro:) Krysser alt for at spiren holder seg der til jul❤️
 
Å såå gøy! Gratulerer så mye :)
 
Krysser alt for at dette blir terminspire og tidenes beste påskeegg[emoji7][emoji6]
Ja, det gjør virkelig vi også . Måtte dette være et påskemirakel[emoji4][emoji171]
Oi, så spennende! Gratulerer så mye[emoji173]️[emoji173]️
Takk for det. Jubler ikke enda, men er fryktelig spent på utviklingen. Ny test tas i morgen tidlig [emoji4]
Krysser alt som krysses kan for at dette påskemirakelet blir til et julemirakel[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
JA, det håper vi også[emoji4] Håper for en gangs skyld at dette er gullpåskeegget som blir der helt til jul [emoji214]
For en god påske-start for dere :Heartred
ja, fantastisk start på påsken[emoji4][emoji171]

Så herlig!! Krysser alt for at den holder hele veien:Heartred God påske :)
Takk for det! Trenger alle fingrer som kan krysses nå [emoji4]
Nå fikk jeg gåsehud! Herregud så moro:) Krysser alt for at spiren holder seg der til jul[emoji173]️
Takk for det [emoji4] Her krysses alt som krysses kan [emoji173]️
Å såå gøy! Gratulerer så mye :)

Veldig gøy og veldig skummelt[emoji86] Vet at jeg er gravid nå og at jeg må ta en dag om gangen. Kommer jeg meg over 6+1 med gode og fine stigninger så får jeg antageligvis mer tro på at dette kommer til å gå veien. Er «Bare» 2 uker og 3 dager til.. [emoji222]
 
Back
Topp