Emilie’s dagbok ❤️

Dagens test 4+0: RFSU test på ettermiddagsurin. Ikke noe å juble for.. tar en siste test på søndag/mandag..
IMG_0730.JPG
 
Dagens test 4+0: RFSU test på ettermiddagsurin. Ikke noe å juble for.. tar en siste test på søndag/mandag.. Vis vedlegget 251003

Mine tester var alltid best på morgen med sønnen vår. Med ene aborten ( uke 12) og med dattera vår var de best på kveld.
Rfsu har jeg hørt mye dårlig om, ellers tror jeg du har best test på morgen ? Kan det stemme? Syns CB var veldig fin jeg da.
 
Jeg ville prøvd A1 tester! De er enklere å se forskjell på[emoji5] har også dårlig erfaring med rsfu!
 
Mine tester var alltid best på morgen med sønnen vår. Med ene aborten ( uke 12) og med dattera vår var de best på kveld.
Rfsu har jeg hørt mye dårlig om, ellers tror jeg du har best test på morgen ? Kan det stemme? Syns CB var veldig fin jeg da.

Ja, skulle sikkert ha venta til i morgen tidlig med å ta testen [emoji848] Men tror likevel at den skulle ha vært sterkere i dag for det om. Har dårlig erfaringer med så svake tester fra før (eggene/embryoene mine har en tendens til å slutte å utvikle seg). Har ikke slutta på lutinus eller klexane enda, så når jeg kommer hjem fra hytta skal jeg ta en ny CB.
 
Jeg ville prøvd A1 tester! De er enklere å se forskjell på[emoji5] har også dårlig erfaring med rsfu!

Skal ta en ny CB på søndag/mandag.
 
4+0:
Murringer
Oppblåst
Ingen spotting.
 
Håper så inderlig det går rette veien for dere nå! Ny test imorgen? :happy:
 
Det er jo fortsatt en helt tydelig strek[emoji2] Synes det er vanskelig å vurdere stigning på ulike tester. Jeg håper for deg litt til [emoji8][emoji173]️
Ja, er vanskelig å se stigning på forskjellige tester. Er på hytta så nærbutikken hadde bare RFSU. Har hørt at de ikke er så sensitive som de skal ha det til, men tenker likevel at streken skulle vært sterkere.. takk for at du fortsatt håper [emoji173]️ Jeg ønsker så inderlig at CB-testen i morgen er sterk
Håper så inderlig det går rette veien for dere nå! Ny test imorgen? :happy:
takk for det [emoji4] Det håper vi også [emoji173]️ ny test tas i morgen kveld
 
4+1:
Mensen skulle ha kommet i går, men etter jeg begynte på lutinus opphørte spottingen. Har vært litt mensmurringer i dag og oppblåst mage, ellers lite nytt. Ser på Fitbit’en at pulsen stiger for hver dag som går, pulsen pleier å dale ved menstrasjon så jeg håper at det er positivt. (Tirsdag var første positive test).
Image1522533027.742390.jpg


I morgen reiser vi hjem fra hytta og da får jeg kjøpt ny graviditetstest. Håper virkelig at testene de siste dagene ikke har vært til å stole på
 
Her steg pulsen heftig og la seg på mellom 80-90 i hvilepuls i løpet av de 6 første ukene[emoji4] krysser fingre for fin test i morgen[emoji173][emoji7]
 
Ja, er vanskelig å se stigning på forskjellige tester. Er på hytta så nærbutikken hadde bare RFSU. Har hørt at de ikke er så sensitive som de skal ha det til, men tenker likevel at streken skulle vært sterkere.. takk for at du fortsatt håper [emoji173]️ Jeg ønsker så inderlig at CB-testen i morgen er sterk
takk for det [emoji4] Det håper vi også [emoji173]️ ny test tas i morgen kveld
Venter spent!
 
Ja, er vanskelig å se stigning på forskjellige tester. Er på hytta så nærbutikken hadde bare RFSU. Har hørt at de ikke er så sensitive som de skal ha det til, men tenker likevel at streken skulle vært sterkere.. takk for at du fortsatt håper [emoji173]️ Jeg ønsker så inderlig at CB-testen i morgen er sterk
takk for det [emoji4] Det håper vi også [emoji173]️ ny test tas i morgen kveld

Håper med deg på CB!

Rfsu har jeg aldri brukt selv pga så mange dårlige erfaringer med den her på forum.

Jeg tror du fortsatt er gravid med stigende hcg og krysser fingrene for fortsettelsen.

Om stigning hcg vil jeg si dette:

Ei på et annet forum hadde ( i blod) dobling kun etter 3 døgn og hun var sikker på abort, men hun fødte en helt frisk datter.

Jeg hadde tredobling på to døgn og aborterte i uke 12. Så her er det så store variasjoner at man slett ikke skal være sikker på noe. Det eneste er at hvis hcg stagnerer eller synker, så kan man være nokså sikker på at det ikke gikk!

Derfor så stiller jeg meg veldig håpefull for deg så lenge du har stigning etter noen døgn,

Bare så du vet det :joyful:;):happy:!
 
Venter spent!

Er kjempespent selv[emoji86].Tok en eggløsningstest nå nettopp og den var VELDIG positiv.
IMG_0762.JPG
Håper at graviditetstesten som tas i kveld også er veldig positiv[emoji4].
 
Håper med deg på CB!

Rfsu har jeg aldri brukt selv pga så mange dårlige erfaringer med den her på forum.

Jeg tror du fortsatt er gravid med stigende hcg og krysser fingrene for fortsettelsen.

Om stigning hcg vil jeg si dette:

Ei på et annet forum hadde ( i blod) dobling kun etter 3 døgn og hun var sikker på abort, men hun fødte en helt frisk datter.

Jeg hadde tredobling på to døgn og aborterte i uke 12. Så her er det så store variasjoner at man slett ikke skal være sikker på noe. Det eneste er at hvis hcg stagnerer eller synker, så kan man være nokså sikker på at det ikke gikk!

Derfor så stiller jeg meg veldig håpefull for deg så lenge du har stigning etter noen døgn,

Bare så du vet det :joyful:;):happy:!

Så godt å lese, dette gir meg litt håp. Nå håper jeg virkelig at CBen i dag er mye sterkere enn den var på torsdag [emoji119]. Om noen timer får vi svaret [emoji86]
 
Håper veldig for deg! Gleder meg til ny test:)
 
Dagens test 4+2: CB Plus
IMG_0763.JPG

For en DEILIG følelse [emoji173]️ Så sykt glad akkurat nå. Tenk at jeg, på grunn av noen tullete tester på torsdag/fredag hadde mistet det meste av håp. Den CBen fra torsdag må det seriøst ha vært noe gale med[emoji107].
 
Hurra for et fint kryss❤️
 
Dagens test 4+2: CB Plus
Vis vedlegget 251218
For en DEILIG følelse [emoji173]️ Så sykt glad akkurat nå. Tenk at jeg, på grunn av noen tullete tester på torsdag/fredag hadde mistet det meste av håp. Den CBen fra torsdag må det seriøst ha vært noe gale med[emoji107].
Hurra[emoji324][emoji324][emoji7][emoji7][emoji7] For en nydelig test[emoji7][emoji173]
 
Back
Topp