Emilie , det tror jeg så absolutt! Jeg har forstått det slik at de absolutt forsøker å matche donor med mor.
Snakk med de ulike klinikkene dere har tenkt på å benytte.
Klart at dette er viktig!
Jeg må bare fortelle deg noe vittig Emilie.
Jeg er lys og pappaen til barnet vårt er lys/ mellomblond og vi er veldig hvite i huden, sånn at vi nesten ikke blir brun. Samme med eldstemann.
Jenta vår som kom nå er helt mørk med ravnsvart hår og huden hennes er oliven. Hadde hun ikke vært søskenlik sin bror ellers i trekkene, så hadde vi trodd de hadde gjort en feil på laben
!
Vi har litt sydeuropeisk blod i årene fra lenger ut i familien og de fargene har nok slått til her.
Hun er helt nydelig! Og vet du hva, HADDE det vært en feil, så hadde jeg ALDRI gitt henne fra meg!!!!!
Tenkte bare jeg skulle dele det med deg, at selv om man får en " genetisk vår" baby, så er nok genetikkens veger uransaklige
. Det genetiske uttrykket kan bli hentet fra ulike deler av slekta og det som er mindre sannsynlig KAN slå til.
Håper dere kommer i gang med ED snart. Jeg unner deg sånn denne opplevelsen.
Jeg sitter her med dattera vår og er helt råforelska!
Det kommer du også til å bli Emilie, det er jeg SÅ overbevist om. Du kommer ikke til å ofre det en tanke at du har fått låne et egg fra noen andre når du har barnet ditt i armene dine. Det blir helt uvesentlig!
De vonde, vanskelige følelsene du har rundt dette er noe du kanskje har nå, men jeg er villig til å vedde på at dette ikke er noe du kommer til å føle på når du har født.
Du og din kjære, dere kommer til å bli like forelsket i babyen dere, kanskje mer etter alt dere har vært gjennom?
Stå på Emilie, nå er dere så nære. Ikke gi dere.
Bare å spørre og grave hos klinikkene! Klart du må få svar på alt du lurer på når det gjelder ED.
Skulle bare mangle!
Beste ønsker til dere, og særlig deg , du som skal bli mammaen